Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Grader av moderering (spesielt i blogger)

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 15:27   #81
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kan jeg spørre hva som er bakgrunnen for at dere ønsker en diskusjon rundt dette? Skal dere endre på praksisen?

Vi ønsker ikke spesifikt en diskusjon, vi ønsker bare å klargjøre et par ting som det tidvis har sett ut til å være uklarhet om. Men om noen har lyst til å diskutere, er vi jo alltid åpne for det. Nå var det uansett så stille her på forumet.

Gammel 08-06-12, 15:29   #82
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi ønsker ikke spesifikt en diskusjon, vi ønsker bare å klargjøre et par ting som det tidvis har sett ut til å være uklarhet om. Men om noen har lyst til å diskutere, er vi jo alltid åpne for det.

Ok. Jeg tenkte kanskje dere spesifikt ønsket en diskusjon siden du ønsket velkommen til synspunkter, innspill og diskusjon.

: tusler tilbake i tåka:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 15:30   #83
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er forskjell på å si at "dette liker jeg ikke" og "dette er brudd på forumreglene", Irma.

Jo, men jeg opplever det som brudd på forumreglene også, og jeg forklarte hvorfor også, gjorde jeg ikke?

Gammel 08-06-12, 15:30   #84
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kanskje jeg har misoppfattet gjennom årene, men det som jeg helt klart oppfatter som problem er at man gjennomgående misforstår styrken på tilbakemeldingen, ikke om man uttaler seg som modde eller ei.

Det ligger nesten i sakens natur, tenker jeg.

Når en tråd eller en blogg har bevegd seg inn i en uønsket retning så er det jo en eller annen stemning der, som er ganske sterk. Enten masse , eller masse . Og da blir det en kalddusj når noen kommer med en nøktern og rolig betraktning, uansett hva det er. Selv med "englene mine"-stemme. For det blir, og skal være, et brudd med den stemningen som er der.

Som å være den som litt langt ut i vinen og fnisingen en kveld må sette ned foten og si at "nei, vet dere, vi kan ikke snakke sånn om Ina når hun ikke er her!".

Gammel 08-06-12, 15:31   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men Esme, da får du jo en tilbakemelding fra flere aktive bloggere her nå om at det ikke er styrken i tilbakemeldingen som er tema, men at det modereres.

Jeg trenger ikke søte formuleringer jeg altså. Jeg trenger å vite når jeg snakker med en modde og når jeg snakker med en venn. Fordi flere modder er venner av meg og jeg liker at man som venn er likestilt i relasjonen.

Det er for ordens skyld flere grunner til å ikke ha modder på tilgangslista. For eksempel fordi det finnes modder som man liker godt og har all sympati med, men som syns blandingen av modderolle og vennerolle på en så privat arena som ihvertfall min blogg er, kan bli for slitsom å forholde seg til.

Jeg har hatt ganske mange følelser rundt dette med modding, også fordi jeg har fått servert ganske mange lekkasjer fra styrerommet underveis, og syns derfor det er vanskelig de gangene jeg har sittet og lurt på om jeg nå er dissekert der eller ikke før en eller annen uttalte seg - og om mine venner utenfor forumet sa noe om meg som jeg ikke får vite. Eventuelt om det som kom til meg var en privat mening. Derfor har jeg gang på gang fått understreket at når det er modding på gang så står det moddehilsen. Er det ikke det så er det privat.

Sånn har jeg et veldig sterkt ønske om at det skal være også.

Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 15:35   #86
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det ligger nesten i sakens natur, tenker jeg.

Når en tråd eller en blogg har bevegd seg inn i en uønsket retning så er det jo en eller annen stemning der, som er ganske sterk. Enten masse , eller masse . Og da blir det en kalddusj når noen kommer med en nøktern og rolig betraktning, uansett hva det er. Selv med "englene mine"-stemme. For det blir, og skal være, et brudd med den stemningen som er der.

Som å være den som litt langt ut i vinen og fnisingen en kveld må sette ned foten og si at "nei, vet dere, vi kan ikke snakke sånn om Ina når hun ikke er her!".

Nettopp!

Men om tilbakemeldingen er at vi moderatorer må være mer nøye med å skrive under med moderatorisk hilsen, så er det en helt grei tilbakemelding å ta med seg det. Det er ikke noe problem.

Jeg skriver under med moderatorisk hilsen om jeg uttaler meg som moderator i en blogg hvor jeg har tilgang, men om jeg bare mener som privatperson at folk skal skjerpe seg, så sier jeg det uten moderatorisk hilsen.

Den moderatoriske hilsenen brukes egentlig mest når jeg som privatbruker ikke har noe følelse, men som moderator ikke synes det er greit.

I en blogg hvor jeg ikke har tilgang uttaler jeg meg kun og alltid som moderator dersom jeg skriver en melding. Og jeg tror (men det kan sikkert være eksempler på det motsatte) at det nesten alltid i slike tilfeller blir presisert at man uttaler seg som moderator.

Jeg har vel inntrykket at de fleste moddene gjør det på samme måte.

Gammel 08-06-12, 15:37   #87
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jammen det er her jeg mener dere undervurderer oss andre brukerne litt altså. For vi sier da fra vi også, om vi er modder eller ei. Og der vi sier ifra som privatperson mener jeg at en modde som sier ifra som privatperson stiller likt, jeg altså. Og der vi melder inn innlegg, blir jo det offer for samme vurderingen vil jeg tro som når en modde tar moddehatten på - og ikke minst moddesignaturen på - og setter foten ned.
En privatperson som sier ifra i en blogg der vedkommende ikke er invitert inn blir feil. Vin eller ei, modde sånn ellers i livet eller ei.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 15:39   #88
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettopp!

Men om tilbakemeldingen er at vi moderatorer må være mer nøye med å skrive under med moderatorisk hilsen, så er det en helt grei tilbakemelding å ta med seg det. Det er ikke noe problem.

Jeg skriver under med moderatorisk hilsen om jeg uttaler meg som moderator i en blogg hvor jeg har tilgang, men om jeg bare mener som privatperson at folk skal skjerpe seg, så sier jeg det uten moderatorisk hilsen.

Den moderatoriske hilsenen brukes egentlig mest når jeg som privatbruker ikke har noe følelse, men som moderator ikke synes det er greit.

I en blogg hvor jeg ikke har tilgang uttaler jeg meg kun og alltid som moderator dersom jeg skriver en melding. Og jeg tror (men det kan sikkert være eksempler på det motsatte) at det nesten alltid i slike tilfeller blir presisert at man uttaler seg som moderator.

Men bare vær obs på at det er ikke det flere av modder sier i denne tråden

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 15:41   #89
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ok. Nå er jeg forvirra. Hva diskuterer du imot egentlig? Det jeg diskuterer imot er at modder som ikke har tilgang i en blogg skal skrive kommentarer der uten å ta på moddehatt. Hvis alle som griper inn i blogger de ikke har tilgang i signerer med moddehatt så er jeg fornøyd.

Eller - like kjip som vanlig. Fornøyd var vel å overdrive.

Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 15:42   #90
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

For vi sier da fra vi også, om vi er modder eller ei.

Mange ganger så gjør dere det ja. Brukerne her er rågode på selvjustis. Og enkelte ganger skjer det ikke, og da er det greit at moddene har på en måte en ekstra forpliktelse til å holde forumets tone i orden.

Og der vi sier ifra som privatperson mener jeg at en modde som sier ifra som privatperson stiller likt, jeg altså.

Helt riktig.

En privatperson som sier ifra i en blogg der vedkommende ikke er invitert inn blir feil. Vin eller ei, modde sånn ellers i livet eller ei.

Men har det egentlig skjedd noen ganger? At en modde uttaler seg som privatperson i en blogg hvor man ikke har tilgang?

Det har sikkert skjedd at en modde har skrevet noe ala

"Jeg synes at retningen på samtalen har en uheldig utvikling" og ikke skrevet under med "moderatorisk hilsen", men at det har vært klart fra kontekst. Men om det oppleves som at det skjer til stadighet, så må vi bare skjerpe oss med å skrive moderatorisk hilsen. Det er ingen av oss som har noe problem med det, det er vel mer en forglemmelse enn noe annet.

Gammel 08-06-12, 15:44   #91
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det jeg diskuterer imot er at modder som ikke har tilgang i en blogg skal skrive kommentarer der uten å ta på moddehatt.

Det er vi vel helt enig i, siden vi bare kommenterer når vi er i moddemodus, så må vi bare skjerpe oss med å skrive under med moderatorisk hilsen.

Gammel 08-06-12, 15:53   #92
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme: det er sånn du gjør det de fleste av oss mener er riktig tror jeg. For meg føles det riktig sånn:

* Modde som har bloggtilgang kan svare som privatperson og protestere på noe som er ubehagelig enten dette er på kant med forumreglene eller ei.
* Modde som har bloggtilgang kan svare som moderator og si at nå går det litt for vidt i forhold til forumreglene, og legitimerer seg da som moderator. Moderatorisk hilsen er greit, men man kan også si type "Nå må jeg nesten ta på meg moddehatten litt og si at vi nærmer oss en grense her".
* Modde som ikke har bloggtilgang kan svare som moderator og si fra om at dette ikke er greit i forhold til forumreglene, men må da alltid ha moderatorhatten på.

Det som ikke er greit synes jeg, er å forsøke å gå inn i en diskusjon man ikke er del av og forsøke å roe ned gemyttene uten å legitimere seg som moderator. Å tro at det føles greiere enn å si fra som moderator tror jeg er helt feil, men det kan kanskje oppleves ugreit på et par andre plan.

Det vil alltid være et problem at styrken i det man sier blir misoppfattet spesielt når man opptrer som øvrighetsperson, og det vil i mange tilfeller føles som om noen skrur på lyset og åpner dørene på en fest. Jeg tror imidlertid ikke det er noen vei utenom denne følelsen dersom man føler behov for å gå inn i en blogg man ikke har tilgang til og moderere. Noe av det som er bra på fp er graden av selvjustis, og jeg synes faktisk at man ikke skal gå inn som moderator for å prøve å øke selvjustisen, man bør vente til det er såpass at man som moderator føler for å si fra. Og da oppleves det som en kalddusj i større eller mindre grad, det tror jeg man må leve med. Og forsøke å formulere seg slik at man minimerer denne effekten dersom det er ønskelig.

Gammel 08-06-12, 16:01   #93
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det blir som en politimann i sivil som stiller seg opp og har fartskontroll og hanker inn alle som nesten bryter fartsgrensen og gir dem en faderlig formaning.

Jeg opplever det ikke slik. Jeg opplever det på denne måten:
Hvis jeg er ute i en privat setting med en som er lege (feks middag), så tenker jeg ikke på vedkommende som lege. Men hvis noen ved middagen fikk feks en pølse i halsen så hadde jeg forventet at vedkommende som var lege hoppet opp og tok hemlich grepet (dere må være snille når dere leser: Jeg er ikke medisiner og det bærer nok eksemplene mine litt preg av). Jeg hadde dog ikke forventet at vedkomende slo rekene ut av hendene mine med et karateslag, hvis jeg sa at jeg var allergisk mot krabbe (og det er fare for kryssallergi). Men jeg hadde faktisk forventet at vedkommende sa i fra hvis det var noe h*n var klar over pga sin utdannelse som jeg neppe var klar over.

Av og til sies det i fra i bloggene fordi at det foregår en paralelldiskusjon ute i forumet. Ofte vet ikke en gang de som kommenterer i bloggene at de er en del av en paralelldiskusjon, fordi mange er mer "hjemme" i bloggene og ikke bruker diskusjonsdelen av forumet like aktivt som bloggdelen. Jeg synes da det er rimelig å si ifra, men kanskje uten moderatisk hilsen. (karateslaget med andre ord)

Kjenner jeg blir veldig blomstrende i allgoriene mine. Muligens så blomstrende at det blir uforståelig.

Spesielt fordi dette gjør det umulig å skjønne når dere er helt private.

Det er en interessant tanke. Jeg må tenke litt på denne, for jeg kjenner jeg har lyst til å svare, men ikke helt hva jeg skal svare.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Når det er sagt- er det bare jeg som synes det er veldig demonstrativt å ikke gi en modde tilgang når man vet at h*n kan lese bloggen uansett, eller har jeg ikke skjønt hva dere diskuterer?

Det er veldig mange blogger jeg ikke har tilgang til og jeg opplever det definitivt ikke som demonstrativt å ikke ha tilgang.

Gammel 08-06-12, 16:05   #94
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som ikke er greit synes jeg, er å forsøke å gå inn i en diskusjon man ikke er del av og forsøke å roe ned gemyttene uten å legitimere seg som moderator.

Bare for å klargjøre: Sånn som du beskriver det her tror jeg ikke vi gjør. (Skal ikke påstå noe, men jeg synes i alle fall ikke det høres rimelig ut.) Det jeg skisserer i HI er ikke å gå inn, ubedt, og "liksom" være med i diskusjonen for å prøve å vri den i en annen retning, det er å gå inn og si "Dere, jeg skjønner at dette er ment litt spøkefullt, men nå synes jeg dere kan stoppe, OK?".

Jeg, som Esme, tar med meg videre at mange mener man da bør si eksplisitt at man uttaler seg som moderator.

Gammel 08-06-12, 16:14   #95
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror ikke fp vil fungere for meg hvis moddehattene ikke er synlige når de er på.

Og nå skjønner jeg ikke denne diskusjonen heller. Sier Esme og de andre det samme? For jeg er enig med det Esme sier er praksis, men ikke i det Skilp beskiver. Er jeg domm nå?

Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 16:15   #96
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som ikke er greit synes jeg, er å forsøke å gå inn i en diskusjon man ikke er del av og forsøke å roe ned gemyttene uten å legitimere seg som moderator.

Det kan jeg ikke tenke meg har skjedd. MEN det som mest sannsynlig har skjedd meg er at når jeg har skrevet i en blogg, hvor jeg ikke har hatt tilgang så har jeg ikke skrevet under med moderatisk hilsen (jeg har gått ut fra at folk har skjønt at jeg har skrevet som moderator). Men jeg ser at dere mener det bør sies eksplisitt og det tar jeg til meg.

Gammel 08-06-12, 16:23   #97
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke fp vil fungere for meg hvis moddehattene ikke er synlige når de er på.

Og nå skjønner jeg ikke denne diskusjonen heller. Sier Esme og de andre det samme? For jeg er enig med det Esme sier er praksis, men ikke i det Skilp beskiver. Er jeg domm nå?

Jeg ser det samme som deg, at dette er noe det ikke er enighet om moderatorene i mellom. Akkurat det er jo også greit å vite.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 16:24   #98
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg ser det samme som deg, at dette er noe det ikke er enighet om moderatorene i mellom. Akkurat det er jo også greit å vite.

Jeg også. Og så tror jeg det er feil at det oppfattes mindre strengt dersom man ikke underskriver med moderator, bare mer uklart.

Gammel 08-06-12, 16:28   #99
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også. Og så tror jeg det er feil at det oppfattes mindre strengt dersom man ikke underskriver med moderator, bare mer uklart.

Enig

Gammel 08-06-12, 16:33   #100
Guava

Guava sin avatar

Standard

Enig

Jeg tror også at jeg kan ha misforstått graden av styrke på hilsnene. Jeg har sett ganske mange moderatoriske hilsener her og der på forumet som jeg ikke har tenkt på som noe alvorlig eller sterkt, men mer som et hint om at noe går i uønsket retning.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.