|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor stor andel av tøyet som vaskes tørkes i tørketrommel? | |||
| Har ikke tørketrommel tilgjengelig |
|
34 | 21,66% |
| Nesten ikke noe |
|
5 | 3,18% |
| 1-20 % |
|
34 | 21,66% |
| 21-40 % |
|
14 | 8,92% |
| 41-60 % |
|
24 | 15,29% |
| 61-80 % |
|
20 | 12,74% |
| Stort sett alt |
|
25 | 15,92% |
| Que? |
|
1 | 0,64% |
| Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes, tørkes i tørketrommel?
Mulig dette stemmer for andre, men når jeg sier at klærne blir ødelagt i tørketrommelen tenker jeg på at de stort sett krymper en størrelse, at de blir myke og ekle og mister fasongen. Det er sikkert mange som ikke synes det er så farlig, men noe av det jeg elsker med å legge på nyvasket sengetøy eller ta på nyvaskede klær er at de er litt stive i starten. Det har jeg aldri opplevd når jeg har tromlet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor andel av tøyet som vaskes, tørkes i tørketrommel?Dessverre alt for mye grunnet tidsmangel og ikke minst plassmangel. Med tre bleiebarn blir det en god del maskiner all den tid de griser til seg selv flere ganger daglig og også mine klær, i tillegg til vanlig vask av håndklær, sengetøy og vaskefiller (bruker mange siden jeg må vaske ofte). Her går håndklær, undertøy, sengetøy, flanellsbleier og vaskekluter, samt vaskefiller i tørketrommelen (vasker vaskefiller seperat altså siden det går på kokvask). I tillegg tromles en del av klærne til barna da vi rett og slett ikke har plass til å henge det til tørk alltid (om det henger en annen vask til tørk, noe det ofte gjør). I nyhuset får vi langt bedre tørkekapasitet så da blir vi å bruke trommelen kun til 60 og 90 graders vaskene (altså undertøy, håndklær, sengetøy, vaskefiller, ect). |
|
|
|
![]() |
|
|