|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Kontrollfreak
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
*Mongostemme*
![]() |
#84 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal på hytta på sørlandet onsdag - mandag. Jobber de andre dagene. Gleder meg!
![]() |
#85 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi blir nok mest hjemme, skal pusse båt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vetsje ennå.
![]() |
![]() |
#87 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Skal sannsynligvis sitte på sofaen med mitt brukne ben, tviler på at det blir i oden til påske.
![]() |
![]() |
#88 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi blir vel stort sett hjemme, men drister oss til å ta med guttene en natt på et hotell der det i tillegg er badeland. Blir spennende å se om det blir hyggelig eller bare kaos...
![]() |
![]() |
#89 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi har hus i Vesterålen og kjører dit tirsdag i den stille uken sammen med bestemor og bestefar. Blir der til 2. påskedag. 6-7 timer å reise inkl ferge i en time, men det er verdt det; huset ligger landlig til, med diger hage og fjæra 50 meter unna, og det er 10 minutters kjøring til nærmeste "by" (Sortland).
![]() |
#90 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal jobbe mandag og tirsdag i påskeuka, onsdag reiser vi opp til svigers som bor oppe i dalen
![]() |
#91 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Får besøk av familie fra Australia! *gledermegvanvittig!* Har ikke sett enkelte av dem på 7 år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
kamerat
|
![]() Sv: Re: Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Ikkeno. Det skal bli ganske deilig.
![]() |
#93 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal jobbe i arbeidsdagene. Mannen har ferie og skal pusse litt opp hjemme. Fridagene skal vi være hjemme, litt rydde og pusse opp for å gjøre klar til visning i mai, men mest slappe av og satse på at det er noen andre hyggelige mennesker som vil være sammen med oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Palmehelgen skal vi på besøk til noen venner på Gjøvik, det blir koselig!
![]() |
#95 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Aaargh. Det blir nok 10 dager her hjemme ... Vi har jo fri alle sammen så jeg har såå lyst å reise en plass, men vi har ikke penger til det!! Vi skal jo reise i juli og august og der går jo alle pengene. FAEN. Jeg orker ikke tanken på å sitte hjemme hele påskeferien, men må man så må man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Ja, det skal jeg uansett. Det blir nok koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
fri
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Her er ingenting helt sikkert ennå, men regner med at det blir hjem til a mor på sørlandet. Skal jo flytte dit til sommeren, så det er nok av ting å fikse og se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|