|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?
Går det an å sitte et sted hvor lugaren er innenfor dekningsradiusen til en babycall?
![]() |
#62 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal jobbe mandag og onsdag. Resten av påsken er vi hjemme.
![]() |
#63 |
I mål
|
Tør ikke sånt om bord på båt. Jeg er en pyse, vil ikke la ham ligge alene i lugaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voksen som får lov til å legge seg i lugaren klokken åtte med en god bok? Det er min drømmeferie..
![]() |
#66 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg begynner i ny jobb 19. mars og føler jeg må jobbe. Mannen begynner jo permisjonen sin 1. april. Når jeg jobber skal vi være hos svigers utenfor Stavanger (jeg skal bo der til vi overtar nytt hus i juli |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
re:designer
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Guttungen skal bli med bestemor til vestlandet. Vi har fri, men aner ikke hva vi skal enda.. Hadde vært deiligt å funnet på noe. Kanskje en tur til Arendal?
![]() |
#69 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal sikkert på hytten med svigerforeldre og svigerbror m/fam.
![]() |
#70 |
både her og der
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg regner med å rette prøver/stiler og lese nordisk. Det blir vel besøk hos svigers samt noen venner som vi ikke har sett på ei stund. Kanskje en kinotur? Det blir i alle fall en stille og rolig påske. Ønsker meg hytte |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi har tatt Køben-båten før. Da var hun 10 måneder og var prinsesse "VilIkke". Hun sov uansett ikke, så vi fant ut at hun bare fikk være med på det vi skulle gjøre. Vi satt på en rolig bar og drakk vin, mens hun satt på fanget og sjarmerte de på nabobordet.
![]() |
![]() |
#72 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi skal være på hytta på fjellet så lenge som mulig. Der håper vi på nydelig vær, godt skiføre og mange sosiale sammenkomster med hyggelige hyttenaboer. (En tur for mor på spa på hotellet er heller ikke å forakte ...
![]() |
#73 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Det ser ut til at det blir tre påskebarn på FP i år. Jeg har nemlig også tenkt å føde, har termin langfredag. |
![]() |
![]() |
#74 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg har arbeidshelg i påskeferien, så det blir lite avslapping på meg.
![]() |
#77 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi får besøk fra Norge, av søsteren til mannen, med mann og to barn. Mannen har egentlig ikke påskeferie, men han tar noen feriedager så vi kan kjøre litt rundt i Texas - Austin, San Antonio og Fredricksburg, det blir vel det vi rekker.
![]() |
#78 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi har nettopp fått barnefri fra lørdag til onsdag i påska - alle ungene blir med mormor og morfar på hytta! |
![]() |
![]() |
#79 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Vi har hytte, men snøen begynner å bli såpass råtten der oppe, at vi tar det med ro i solveggen som jeg har bestilt her hjemme. Hagen er snart fri for snø og ungene kan ta ut syklene, så vi skal nyte våren hjemme.
![]() |
#80 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?Jeg skal på hyttetur |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|