|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
maler
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalogJeg synes egentlig ikke det er så mye samsvar mellom pris og kvalitet på barnetøy. De absolutt dårligste klærne vi har har hatt har vært av de dyreste. Og man kan finne veldig ok klær blant de billigere. Faktisk synes jeg H&M er blant de bedre på pris vs kvalitet-skalaen, det som holder meg igjen der er mer at jeg ønsker prioritere merker med rettferdig produksjonslinje.
|
|
|
#82 |
|
Drømmer
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalog
Vi har Me too genserne på 3 sesong nå, de skal nå videre til ei venninnes barn, de er like fine. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ringte du og snakket med kundeservice i Danmark da ? Jeg hadde faktsk ikke gitt meg på å tape penger pga rot. Da skjønner jeg enda bedre at du er skeptisk |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Enig. Kjøpte noen Katvig strømpebukser i desember (på salg vel og merke) til over 200 kr stk (
|
|
|
#87 |
|
prøver å være tål***ig
|
Det skjer alltid. Det trekkes igjen når varene går ut fra lageret. jeg bestilte varer onsdag, og fikk sporingsnr fredag. Om posten gjør sitt ligger den i postkassa i morgen.
|
|
|
#88 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Pomp De Lux vårkatalogHm....hos meg ble pengene trekt med engang på fredag og de er ikke dukket opp igjen |
|
|
|
|
|
#89 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalogliljekornvall: kanskje de får sendt dine fort da. Det de sa til meg var at penger reserveres i 3-4 dg, så slippes de, og trekkes igjen dagen klærne sendes.
|
|
|
#90 |
|
maler
|
Jeg kjenner jeg lurer veldig på hva som er rasjonalet bak å gjøre det på denne måten.
|
|
|
#91 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalogJeg også. Jeg hadde innfunnet meg med at pengene var borte, og nå er de altså tilbake som forbuden frukt som bare rooooper til meg! "Bruk meg! Bruk meg!"
|
|
|
#92 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
|
|
|
#93 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Og der dukket pengene opp på min konto igjen....vært borte siden fredag.....for plutselig å dukke opp igjen nesten uke etterpå. Skjønner ikke helt vitsen |
|
|
|
|
|
#94 |
|
www.bomulls.no
|
Det er bare sånn det er. Ingen har lov til å reservere penger fra personers konto i mer enn 3-4 virkedager før et faktisk trekk gjøres. Får de ikke pakket og sendt varene før disse dagene er gått, er de pliktig å tilbakeføre og trekke igjen når varene sendes. Det er ikke noe enestående for Pomp.
|
|
|
#95 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Pomp De Lux vårkatalogStor pågang i dag tydeligvis, umulig å komme inn på siden ...
|
|
|
#97 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Nå går det......har prøvd med jevne mellomrom siden kl 10, men det har vært komplett umulig før nå |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Pomp De Lux vårkatalogOm det er noen som bor på Romerike eller i nærheten, så har min venninne åpent hus hos seg selv med PDL 14 mars kl 19.30 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pomp De Lux vårkatalogJeg venter også veldig, bestilte for 8 dager siden. Det står fortsatt "afventer" på ordren min.
|
![]() |
|
|