Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 16:03   #81
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg synes egentlig ikke det er så mye samsvar mellom pris og kvalitet på barnetøy. De absolutt dårligste klærne vi har har hatt har vært av de dyreste. Og man kan finne veldig ok klær blant de billigere. Faktisk synes jeg H&M er blant de bedre på pris vs kvalitet-skalaen, det som holder meg igjen der er mer at jeg ønsker prioritere merker med rettferdig produksjonslinje.

Gammel 06-03-11, 16:07   #82
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Det er nettopp de tynne langermede genserene fra MeToo vi har vært uheldige med noen ganger. Husker også en slik genser fra Fransa, som jo er litt "dyrere" klær enn HM osv..., gulltrykket på genseren var helt blasst etter første vask. Etter to vask, var det ikke trykk igjen . Den genseren ble liggende underst i genserhaugen for å si det slik.

Jeg er også spent på hvordan leveringen går framover. Jeg har nå en bestilling liggende inne, og leveringstid var vel 10-14 dager eller noe slikt. Spent på om jeg får riktige klær i riktig størrelse .

Men det kan jeg si, de har rotet så mye før, at de kun har denne ene sjansen hos meg iallefall. Går det bra nå, bestilles det igjen, går det til helv....så styrer jeg unna for all framtid

Helt enig at det er skuffende når det blir så mye rot som det har vært ved tidligere kolleksjoner. Det er så mange barneklær nettbutikker, så konkurransen er stor, og dårlig levering, betalingsrot osv er noe man helt klart ikke kan holde på med over lengre tid....

Vi har Me too genserne på 3 sesong nå, de skal nå videre til ei venninnes barn, de er like fine.
Vi har også lite klær fra Hm, cubus ++ men buksene fra Kappahl har vi flere av , de er knallgode og holder seg vask etter vask.

De mest skuffende er vel at flere ikke fikk penger tilbake selv etter mye mas. Det er for dårlig rett og slett.Når de ikke klarer å levere varene så må de da betale tilbake pengene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 16:13   #83
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi har Me too genserne på 3 sesong nå, de skal nå videre til ei venninnes barn, de er like fine.
Vi har også lite klær fra Hm, cubus ++ men buksene fra Kappahl har vi flere av , de er knallgode og holder seg vask etter vask.

De mest skuffende er vel at flere ikke fikk penger tilbake selv etter mye mas. Det er for dårlig rett og slett.Når de ikke klarer å levere varene så må de da betale tilbake pengene.

Ringte du og snakket med kundeservice i Danmark da ? Jeg hadde faktsk ikke gitt meg på å tape penger pga rot. Da skjønner jeg enda bedre at du er skeptisk

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 18:51   #84
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ringte du og snakket med kundeservice i Danmark da ? Jeg hadde faktsk ikke gitt meg på å tape penger pga rot. Da skjønner jeg enda bedre at du er skeptisk

Det var ikke meg altså, men bekjente av meg. Mange som både ringte å sendte mail uten svar.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 09:31   #85
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så rart. Jeg var på party onsdag, og beløpet ble trekt fra kontoen min samme dag. I dag er beløpet tilbake på konto?

Gammel 07-03-11, 09:42   #86
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes egentlig ikke det er så mye samsvar mellom pris og kvalitet på barnetøy. De absolutt dårligste klærne vi har har hatt har vært av de dyreste. Og man kan finne veldig ok klær blant de billigere. Faktisk synes jeg H&M er blant de bedre på pris vs kvalitet-skalaen, det som holder meg igjen der er mer at jeg ønsker prioritere merker med rettferdig produksjonslinje.

Enig. Kjøpte noen Katvig strømpebukser i desember (på salg vel og merke) til over 200 kr stk ( ), det blir kjempefort hull i skrittet på dem.

Gammel 07-03-11, 10:35   #87
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så rart. Jeg var på party onsdag, og beløpet ble trekt fra kontoen min samme dag. I dag er beløpet tilbake på konto?

Det skjer alltid. Det trekkes igjen når varene går ut fra lageret. jeg bestilte varer onsdag, og fikk sporingsnr fredag. Om posten gjør sitt ligger den i postkassa i morgen.

Gammel 07-03-11, 11:56   #88
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm....hos meg ble pengene trekt med engang på fredag og de er ikke dukket opp igjen (men det er jo helt greit da, men merkelig at det er så forskjellig....

Gammel 07-03-11, 11:58   #89
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

liljekornvall: kanskje de får sendt dine fort da. Det de sa til meg var at penger reserveres i 3-4 dg, så slippes de, og trekkes igjen dagen klærne sendes.

Gammel 07-03-11, 12:56   #90
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

liljekornvall: kanskje de får sendt dine fort da. Det de sa til meg var at penger reserveres i 3-4 dg, så slippes de, og trekkes igjen dagen klærne sendes.

Jeg kjenner jeg lurer veldig på hva som er rasjonalet bak å gjøre det på denne måten.

Gammel 07-03-11, 12:58   #91
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også. Jeg hadde innfunnet meg med at pengene var borte, og nå er de altså tilbake som forbuden frukt som bare rooooper til meg! "Bruk meg! Bruk meg!"

Gammel 08-03-11, 14:08   #92
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Jeg også. Jeg hadde innfunnet meg med at pengene var borte, og nå er de altså tilbake som forbuden frukt som bare rooooper til meg! "Bruk meg! Bruk meg!"

Hvordan var klærne da? På partyet mener jeg.

Gammel 09-03-11, 09:55   #93
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Og der dukket pengene opp på min konto igjen....vært borte siden fredag.....for plutselig å dukke opp igjen nesten uke etterpå. Skjønner ikke helt vitsen

Gammel 09-03-11, 11:47   #94
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det er bare sånn det er. Ingen har lov til å reservere penger fra personers konto i mer enn 3-4 virkedager før et faktisk trekk gjøres. Får de ikke pakket og sendt varene før disse dagene er gått, er de pliktig å tilbakeføre og trekke igjen når varene sendes. Det er ikke noe enestående for Pomp.

Gammel 09-03-11, 11:50   #95
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Stor pågang i dag tydeligvis, umulig å komme inn på siden ...

Gammel 09-03-11, 12:06   #96
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil også på party. :sokk:

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:52   #97
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Stor pågang i dag tydeligvis, umulig å komme inn på siden ...

Nå går det......har prøvd med jevne mellomrom siden kl 10, men det har vært komplett umulig før nå

Gammel 09-03-11, 12:54   #98
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Om det er noen som bor på Romerike eller i nærheten, så har min venninne åpent hus hos seg selv med PDL 14 mars kl 19.30

Gammel 11-03-11, 09:35   #99
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg håper de sender det snart. 9 dager siden jeg bestilte det.

Gammel 11-03-11, 17:07   #100
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg venter også veldig, bestilte for 8 dager siden. Det står fortsatt "afventer" på ordren min.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.