|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jørgen + Anne = santFrøkna (9 1/2) og ei venninne (10) så filmen i går, alene. De var veldig forventningsfulle på forhånd fordi de hadde hørt rykter om at den var litt skummel, og nokså fortørnet da jeg hentet dem fordi det ikke hadde vært noe skummelt i det hele tatt. Til gjengjeld hadde det vært litt for mye kyssing for Frøkna - det er det eneste hun ikke takler å se.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jørgen + Anne = santMann og mine to var på den i går og storkoste seg, så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe boka siden de er ferdig med Doktor Proktor.
![]() |
#84 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Jørgen + Anne = santDatteren var med mormor på kino forrige helg, og hun som ikke er redd for noen ting omtrent hadde litt problemer med tanker om drukning og døde mennesker som svevde rundt på rommet hennes etterpå. Men nå leser vi boken, og det ser ikke ut som om hun har blitt veldig skremt altså, det er bare litt mer behov for å snakke om denne enn andre filmer.
![]() |
|
|