Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Elektrosmog (Stråling fra trådløse nettverk)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-08, 19:53   #81
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Jeg vet ikke hvem som har lest mest her, men jeg har fått med meg litt om dette. Konklusjonen er vel at forskerne ikke har fullstendig svar på dette. Så lenge den usikkerheten er der så er det best å være føre vár, mener jeg. Det var også det som ble sagt på radioen at man ville være føre vár og derfor forby trådløst på skoler inntil man vet mer om dette. Og det at barn er mer utsatt i så måte.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:06   #82
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du kan bare ikke si at alle som er uenige med deg har skylapper for øynene altså, den er pinadø drøy. Jeg har garantert brukt 100 ganger så mye tid og energi på å sette meg inn i dette enn hva du har. At jeg er uenig er ikke fordi jeg er for dum til å ikke innse "den store sannhet" eller noe sånn, det er fordi jeg er uenig.

Hva vet du om hva jeg kan og har satt meg inn i? Selv om jeg ikke har tid til å sitte her dag ut og dag inn for å skrive lange avhandlinger om emnet, så betyr det ikke at jeg ikke vet hva jeg snakker om og hva jeg tror på. Du aner virkelig ingenting, og du formelig hoverer på en arrogant måte.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:10   #83
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hva vet du om hva jeg kan og har satt meg inn i? Selv om jeg ikke har tid til å sitte her dag ut og dag inn for å skrive lange avhandlinger om emnet, så betyr det ikke at jeg ikke vet hva jeg snakker om og hva jeg tror på. Du aner virkelig ingenting, og du formelig hoverer på en arrogant måte.

Du mener at det ikke er arrogant å si at andre har skylapper for øynene?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:11   #84
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du mener at det ikke er arrogant å si at andre har skylapper for øynene?

Nei, ikke så lenge jeg blir beskyldt for å ikke kunne noe om hva jeg uttaler meg om. Da er det ikke arrogant lenger - da er det på sin plass.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:13   #85
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, ikke så lenge jeg blir beskyldt for å ikke kunne noe om hva jeg uttaler meg om. Da er det ikke arrogant lenger - da er det på sin plass.

Nei, det er det ikke. Da er det på sin plass å vise til saklige kilder som viser at du har rett. Ikke sitte og sutre fordi ingen andre skjønner det samme som deg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:15   #86
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, det er det ikke. Da er det på sin plass å vise til saklige kilder som viser at du har rett. Ikke sitte og sutre fordi ingen andre skjønner det samme som deg.

Sutre?

Jeg har faktisk vist til saklige kilder. Kanskje du skulle lese hele tråden før du uttaler deg?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:25   #87
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Sutre?

Jeg har faktisk vist til saklige kilder. Kanskje du skulle lese hele tråden før du uttaler deg?

Rolv Hjelmestad, New-Ager på Oppdal er ikke saklige kilder altså. Han er en privatperson.
Forøvrig kommer han heller ikke med noen effektmål på hva trådløse nettverk, som det er hva som blir diskutert i denne tråden, har.

Det er ingen som har kranglet på at elektromagnetisk stråling har i høye doser og ved visse frekvenser skadelige helsevirkninger. Det som man diskuterer er hvorvidt trådløse nettverk har noen som helst signifikans ved siden av TV og radiomaster, TV-apparater, mikrobølgeovner og mobiltelefoner. Det eneste man kan diskutere er om trådløse nettverk har en dose eller en frekvens som er signifikant i forhold til dette.

Jeg kan ikke se at du har kommet med noe mer opplysninger enn personlig synsing og linking til newagere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:28   #88
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Sutre?

Jeg har faktisk vist til saklige kilder. Kanskje du skulle lese hele tråden før du uttaler deg?

Er det henvisningen til uttalelsene fra botaniker og urtemedisiner Rolv Hjelmstad du tenker på? Sammen med uttalelsene fra tannlegen din og diverse geobiologer? Joda, jeg har lest dem – og like fullt er jeg uenig i hva du sier, og like fullt betviler jeg din kompetanse på området.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:36   #89
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Rolv Hjelmestad, New-Ager på Oppdal er ikke saklige kilder altså. Han er en privatperson.
Forøvrig kommer han heller ikke med noen effektmål på hva trådløse nettverk, som det er hva som blir diskutert i denne tråden, har.

Det er ingen som har kranglet på at elektromagnetisk stråling har i høye doser og ved visse frekvenser skadelige helsevirkninger. Det som man diskuterer er hvorvidt trådløse nettverk har noen som helst signifikans ved siden av TV og radiomaster, TV-apparater, mikrobølgeovner og mobiltelefoner. Det eneste man kan diskutere er om trådløse nettverk har en dose eller en frekvens som er signifikant i forhold til dette.

Jeg kan ikke se at du har kommet med noe mer opplysninger enn personlig synsing og linking til newagere.

Hva er det du "krangler" om da? Det er jo akkurat det jeg prøver å poengtere; At all strålingen vi er utsatt for i dag, totalt sett, er helseskadelig. Det er faktisk ikke noe annet enn det jeg har skrevet noen steder i denne tråden.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:42   #90
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Når man snakker om stråling så er alltid mengde av vesentlig faktor. Samme som når man inntar radongass over tid....men det er noe annet...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:46   #91
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.660
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Mengde, avstand, styrke og tiden er avgjørende faktorer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:49   #92
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg vet ikke hvem som har lest mest her, men jeg har fått med meg litt om dette. Konklusjonen er vel at forskerne ikke har fullstendig svar på dette. Så lenge den usikkerheten er der så er det best å være føre vár, mener jeg. Det var også det som ble sagt på radioen at man ville være føre vár og derfor forby trådløst på skoler inntil man vet mer om dette. Og det at barn er mer utsatt i så måte.


Å bevise at noe er uskadelig er en tidkrevende prosess. De som skeptiske har overhodet ingenting å vise til - kun mangelfull dokumentasjon på det motsatte. Av den dokumentasjonen som finnes er det ingenting som tyder på at det er noen som helst fare ved bruk av trådløse nettverk. Jeg har tidligere linket til uttalelser fra både Statens strålevern og Post og telesynet. Tilsvarende uttalelser har også det britiske helsetilsynet kommet med. De har også varslet en studie for å se på effekten av trådløse nettverk. Grunnen til at en slik undersøkelse ikke gjøres før man gir tillatelse til å sette opp trådløse nettverk, er at man har såpass mye kunnskap om strålingseffekter at man ikke har noe grunnlag for å tro at det innebærer fare.

  Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:00   #93
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Å bevise at noe er uskadelig er en tidkrevende prosess. De som skeptiske har overhodet ingenting å vise til - kun mangelfull dokumentasjon på det motsatte. Av den dokumentasjonen som finnes er det ingenting som tyder på at det er noen som helst fare ved bruk av trådløse nettverk. Jeg har tidligere linket til uttalelser fra både Statens strålevern og Post og telesynet. Tilsvarende uttalelser har også det britiske helsetilsynet kommet med. De har også varslet en studie for å se på effekten av trådløse nettverk. Grunnen til at en slik undersøkelse ikke gjøres før man gir tillatelse til å sette opp trådløse nettverk, er at man har såpass mye kunnskap om strålingseffekter at man ikke har noe grunnlag for å tro at det innebærer fare.

Men hvorfor sier de på radioen at de vurderer å forby trådløst nettverk på skoler og andre steder der barn oppholder seg til daglig?

Statens strålevern og Post og Teletilsynet har en offisiell mening. Min livserfaring er at det ikke alltid er den riktige med tiden. Ofte ligger det til grunn å ikke skape panikk. Kraftig høyspent har vist seg å ha en risiko. Men det er alltid en vurdering som ligger til grunn i forhold til dersom de skal gå ut med farene og hvilke samfunnsmessige konsekvenser det kan få. Dersom det er noen få som dør med bakgrunn i stråling så kan det vurderes som akseptabelt....

Et eksempel er sukker. Vi vet at hvitt sukker ikke er bra for helsa. Det finns et sukker, som jeg ikke husker navnet på nå, som kunne vært brukt istedet. Her sitter sukkergigantene bak og styrer. De gjør hva de kan for å unngå at noen kommer inn på deres marked.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:11   #94
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

http://www.matoghelse.no/kurt-oddeka...302-48598.html

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=184092

http://www.miljovernforbundet.no/ren...articleno=1453

http://akershus.gronne.no/2008/01/31...ankel%C3%B8st/

Noen ganger kan det være greit å være føre vár. Særlig når det finns billigere alternativer og det er snakk om hva vi ønsker å utsette våre barn for. Greit nok at Oddekalv er noe ekstrem, men dum er han ikke. Vi bør ikke tro alt vi hører.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:12   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Nebbia: Men det er tidkrevende å påvise at noe ER skadelig også. Særlig komplekse ting som stråling og kreft. Der det er mange kilder, mange variasjoner, mange måter å reagere på i mange ulike kropper som har vært utsatt for mange ulike andre ting og har helt ulik motstandskraft.

Det som beroliger meg er at stråling, per se, vet man en del om. Det er relativt målbart og man har jo en del kunnskap om hva som har påvirket hvordan av ymse typer stråling før.

Jeg er egentlig mer bekymret for nyvinnger som tilsettes i mat, der kjemikaliet er noe helt NYTT. Da tenker jeg litt DDT, bly, asbest, benzosyrer, flemmehemmere, parabener, etc. Store, nye ting som senere har vist seg å være skikkelig kjipt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:14   #96
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.660
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Jeg hørte et intervju med Oddekalv om akkurat dette på NRK, og han hadde virkelig ikke peiling. Kanskje han bare var stresset, men han blandet begreper og i det hele tatt. *mistet troen på ham etter det*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:17   #97
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg hørte et intervju med Oddekalv om akkurat dette på NRK, og han hadde virkelig ikke peiling. Kanskje han bare var stresset, men han blandet begreper og i det hele tatt. *mistet troen på ham etter det*

Jeg hørte akkurat det samme intervjuet. (I alle fall håper jeg at det var det, og at de ikke lot ham få lov til å drite seg ut flere ganger.) Det var fryktelig, fryktelig pinlig, og jeg reagerte akkurat som du.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:18   #98
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.660
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hørte akkurat det samme intervjuet. (I alle fall håper jeg at det var det, og at de ikke lot ham få lov til å drite seg ut flere ganger.) Det var fryktelig, fryktelig pinlig, og jeg reagerte akkurat som du.

"Med respekt å melde, jeg er byggmester og kan like mye om stråling som deg, professor i elektronikk" sitat av Oddekalv, fritt etter hukommelsen mest sannsynlig med feil, men det var noe sånt han sa.


Sist redigert av annemede : 02-03-08 kl 21:42.
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:19   #99
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Vi bør ikke tro alt vi hører.

Nei det bør vi ikke, og dette er tydeligivs vanskelig å forstå for mange, men når kildene er på nivå med Mat&Helse, De Grønne, Miljøvernforbundet og VG, altså åpenbart totalt uten ekstern korreks til det det måtte passe dem å påstå, er det spesiell grunn til å være på vakt.

Ben "I'll have the Kool-Aid please" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:21   #100
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Nei det bør vi ikke, og dette er tydeligivs vanskelig å forstå for mange, men når kildene er på nivå med Mat&Helse, De Grønne, Miljøvernforbundet og VG, altså åpenbart totalt uten ekstern korreks til det det måtte passe dem å påstå, er det spesiell grunn til å være på vakt.

Ben "I'll have the Kool-Aid please" Murphy

Det kan jeg være enig i, men jeg syns ikke vi skal avfeie det. Forhåpentligvis tar de feil, men igjen så var det med det å være føre vár.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, kreft, stråling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no