|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#941 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Nei det er nok meg. Den ble stående i bakgrunnen fordi jeg rett slett ikke klarte å følge med uten å kjede meg. Første del av første episode prøvde jeg hardt fire ganger, men ikke serien for meg. Bra vi har forskjellig smak. |
|
|
|
|
|
#942 |
|
Glad
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Legenden, dansk krim på Netflix. 3 episoder på en kveld, hvor jeg sov i bare 1 minutt.
|
|
|
#943 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg er også hekta på Heated Rivalry. "I'm coming to the cottage!"
Jeg ble også nysgjerrig på det og googla. Mye på Insta med russere som kommenterer at han er veldig troverdig. Imponert. (Lurte på om det var samme som når folk snakker "norsk" i amerikanske filmer og sikkert høres veldig troverdige ut for amerikanere som ikke kan norsk men helt fullstendig feil ut for oss - men det er det tydeligvis ikke.)
|
|
|
#944 |
|
kamerat
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Man hører veldig godt at han ikke er russisk, men han har imponerende god uttale og intonasjon til å ha lært alt for anledningen. Veldig overbevisende banning.
|
|
|
#945 |
|
kamerat
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Og god russisk dialog generelt.
|
|
|
#946 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Stompa: Pga Instagram har jeg sett alt det viktigste fra den siste episoden også, den som ikke er sluppet i Norge enda
|
![]() |
|
|