|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#921 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strømmer du nå? #7Bridgerton s4.
|
|
|
#922 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strømmer du nå? #7Husdrømmer.
|
|
|
#923 |
|
koko
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Familiehemmeligheiter, dansk drama/krim på NRK. Veit ikkje heilt. Eg likte den dels, men syntes den var litt "svevande" innimellom. Sånn midt på treet, men grei underhaldning.
|
|
|
#925 |
|
intro
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7
Enig i denne analysen. Litt treig og vanskelig å plassere. Jeg trodde det var krim da jeg starta på den. (Men jeg må innrømme å ha ledd høyt et par ganger.)
|
|
|
|
#926 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva strømmer du nå? #7Har du sett patience, bluen? Eg er nett ferdig med bridgerton, og akkurat begynt på sesong to av Natt og dag.
|
|
|
|
#927 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Noen som har sett Mr. Mercedes? Basert på detektivbøker av Stephen King. Jeg vurderer den etter en anbefaling jeg leste.
|
|
|
#929 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi har sett Golden vs Zuckerberg og kjenner fullstendig avsmak (og avmakt) mot Meta
|
|
|
|
#931 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg har begynt på Mr. Mercedes av Steven King på Netflix. Spennende og underholdende nok. Med Brendan Gleeson.
|
|
|
#932 |
|
koko
|
Den har vi sett, likte den godt.
|
|
|
#933 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Så var det pause på desse to, så no ser eg the pitt.
|
|
|
|
#934 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Begynte på Heated rivalery i dag. Den første episoden var litt kjedelig og rett på, men nå er jeg på den andre og det kan nok bli mer enn bare sex.
|
|
|
#935 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Og nå er jeg obsessed med Heated rivalry.
|
|
|
#936 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva strømmer du nå? #7Ja, den er virkelig enestående!
|
|
|
|
#937 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg har sett nesten fire episoder av Heated Rivalry. Det tok meg fire forsøk på å komme gjennom første episode, og den går i bakgrunnen mens jeg gjør kontorarbeid. Den irriterer meg. Hvordan kan det gå åtte år uten annet enn sms’r og et knull på hjemmekamp? Ingenting som endres, ikke hårfrisyre eller utseende på gutta? Ingen utvikling i forholdet? Eneste som plutselig endrer seg er at får store og dyre leiligheter og hus. Ikke klarer jeg å bli engasjert av dem heller. Synes karakterene er grunne og skulle ønske de klarte å skildre dem litt mer nyansert enn fuck you. Jeg fatter ærlig talt ikke typen. Men det er jo helt klart at det er jeg som har et problem for alle andre elsker den jo. |
|
|
|
|
|
#938 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7For meg er det lengselen de utstråler og microactingen. Ja, de er vakre og well buildt, sånn estetisk, men det er ikke sexscenene som drar meg inn. Dessuten er de så unge.
|
|
|
#939 |
|
kamerat
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg likte Heated Rivalry godt. Veldig mange fanfic-troper, men godt utført og veldig bra spilt.
|
|
|
#940 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva strømmer du nå? #7Hvordan synes du russisken til Connor Storrie er? Begge mennene har jo veldig gode karakterarcer, synes jeg. Men det er ikke en serie man kan ha på i bakgrunnen, da tror jeg man går glipp av alle nyansene som bare vises i det som ikke sies. Den såkalte micro-actingen. Nå har jeg sett de 5 episodene tre ganger da. Etter å ha sett en million fan-made Reels.
|
![]() |
|
|