|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #8Jeg er sykemeldt. Jeg skrev i styrechatten at jeg kan ikke ta mer enn absolutt nødvendig, dvs ingenting egentlig. Likevel klarer en av dem å klage på at jeg har gjort feil. Når det i tillegg bare er hen som ikke kan/gidder lese og ikke jeg som har gjort feil, ja så begynte jeg å grine. Særlig når jeg tenker på hva jeg gjorde for hen da hen ble plutselig syk og var leder og jeg IKKE SATT I STYRET EN GANG. |
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden #8Som jeg sa til nevøen min (9) i går, som hadde blitt bannet til av en voksen mann: «noen folk er helt dust, så det de sier betyr egentlig ingenting. De kunne like gjerne sagt blabla».
|
|
#6 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gruffetråden #8Når jeg endelig klarer å finne energi og mot til å lage (lavkarbo, egentlig knallgode) sitron muffins.
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Gruffetråden #8Jeg har (minst) to gruffeårsaker:
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #8
|
|
#10 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #8Beklager at jeg liker denne tråden, men det er på en måte ållreit å se at jeg ikke er alene om å gruffe. At balansen kommer og går, sammen med vondt rare steder og jeg tør ikke gå tur alene med Mutter'n eller alene i det hele tatt. Isingen er også der i god behold. |
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråden #8Det er egentlig ikke et gruff, men eldste skal drar på folkehøgskole om 2.5 uker og han synes det er for tidlig å tenke på hva han skal ha med seg |
|
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråden #8Glemte helt at jeg gruffer over bilen, eller egentlig verkstedet. Den var på service i dag og etterpå så ruster den når jeg kommer opp i 50/60. Virker som dekket skal hoppe av. Så må ringe de i morgen.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråden #8Samme hvor mye jeg rydder og setter inn ting i oppvaskmaskinen når jeg legger meg, så er det like mye på benken igjen når jeg står opp. |
|
|
|
|
#15 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Gud bedre, ja!!!!! I går kjørte jeg usjarmerende silent treatment. Møkkalei egosentriske myndige barn. Humøret kjennes litt bedre ut i dag, så kanskje jeg skal prøve å oppføre meg litt bedre. Kanskje. |
|
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Jepp.
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #8Jeg må finne det rause i meg jeg også, men jeg orker faktisk ikke tanken på et år til med lausgang på den ene. Ingen planer for høsten, nei. Det haster jo ikke.
|
|
#18 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det forstår jeg godt! Det skulle vært en meget god grunn for å ikke gjøre noe. |
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Ja, det tenker jo jeg også. Det fortelles om jobbsøking, men jeg vet ikke. Full støtte fra den andre forelderen, så jeg blir den kjipe. Igjen.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 09-08-21 kl 12:09. |
|
|
|
|
#20 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Ikke jeg heller, og vi er helt tydelige på noe må skje for Storesøster når hun er ferdig i Forsvaret. Da er det et halvår til studiestart og hun MÅ fylle det med noe.
![]() |
|
|