Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-13, 09:52   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

... men dette er i alle fall ikke min erfaring med Boden-kjolene. De jeg har vært borti er helt rette i fasongen, eller i alle fall altfor lite innsvingt.

B.m. pære

Jeg blir alltid så i stuss når du skriver dette, for det er så helt motsatt av min oppfatning av mange Bodenkjoler. Men vi vurderer vel ut fra egen fasong, selvfølgelig. Jeg har ganske brede skuldre og ikke noe gedigent brystmål, C-cup. Hoftemålet mitt er noen få cm mindre enn brystmålet, og jeg opplever som sagt veldig ofte at når Bodenkjolene passer i overdelen så er det mye ekstra stoff rundt hoftene. Vi har sikkert ikke kjøpt akkurat de samme kjolene, men det burde kanskje likevel være mulig å se et slags mønster i dette.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-12-13, 08:44   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er en del Boden-kjoler som ikke funker for meg i noen størrelse, da, om de er for rette i figuren.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-12-13, 08:45   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og de som er veldig hofteutsvingt funker ikke på meg.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-12-13, 10:03   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg blir alltid så i stuss når du skriver dette, for det er så helt motsatt av min oppfatning av mange Bodenkjoler. Men vi vurderer vel ut fra egen fasong, selvfølgelig. Jeg har ganske brede skuldre og ikke noe gedigent brystmål, C-cup. Hoftemålet mitt er noen få cm mindre enn brystmålet, og jeg opplever som sagt veldig ofte at når Bodenkjolene passer i overdelen så er det mye ekstra stoff rundt hoftene. Vi har sikkert ikke kjøpt akkurat de samme kjolene, men det burde kanskje likevel være mulig å se et slags mønster i dette.

Kanskje mitt problem med disse kjolene heller er for mindre "innsving" enn for smalt over hoftene, egentlig. Det gjelder f.eks. denne utbredte amalfi-kjolen, i alle fall.

Gammel 13-12-13, 10:41   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt feil sesong, men jeg kunne ikke la være når det var 40% rabatt. Julegave til meg selv!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-12-13, 11:56   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Helt feil sesong, men jeg kunne ikke la være når det var 40% rabatt. Julegave til meg selv!

Har du ikke vært snill i år siden du kjøper julegave til deg selv som har helt feil fasong?

Gammel 13-12-13, 12:49   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du ikke vært snill i år siden du kjøper julegave til deg selv som har helt feil fasong?

Fasong? Nei, det er feil sesong. Nooria, du må ønske deg briller i julegave.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-12-13, 14:08   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Fasong? Nei, det er feil sesong. Nooria, du må ønske deg briller i julegave.

Uups! Jeg som brukte 36 000 på laseroperasjon av øynene i sommer.

Gammel 13-12-13, 15:22   #9
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg leste også fasong Nooria.

Gammel 13-12-13, 18:12   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg leste også fasong Nooria.

Det var en trøst

Gammel 13-12-13, 21:26   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Og så er det slutt på kalde tær, deilige boots fra Uggs.

Begge deler kjøpt i London.

De var utrolig fine!

Gammel 14-12-13, 15:51   #12
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har shoppet i dag:

Denne koster 400 mindre i Sverige enn på Zalando! Jumperfabriken.

Strikket skjørt på Indiska.

Gammel 14-12-13, 17:15   #13
konsulenten
Passiv

Standard

Dro for å kjøpe meg vinterjakke i dag og kom hjem med en North face arctic parka. Det var den som satt finest på, så den måtte jeg ha. I svart. Ikke noe nytt og spennende for dere akkurat, jeg ble vel sistemann her på forumet.

Gammel 23-12-13, 09:17   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Den er fortsatt god og fin, konsulenten.

Jeg er veldig glad for den turkisgrønnaktige Boden-kjolen (Winter Audrey) som Nessie la ut bilde av i prikkete utgave. Fikk så mange komplimenter både fra mann og venninner. Når jeg finner noe som virkelig passer så får jeg alltid lyst på samme i en annen farge, gjerne på salg. Men den er jo helt utsolgt, bortsett fra i de aller største størrelsene.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-12-13, 10:29   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg kjøpt, Alpaca society, den er sååå fin (perfekt snitt, varm, nupper ikke) og kommer til å bli en favoritt!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-12-13, 10:30   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Den var helt nydelig, Storm!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-12-13, 11:39   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Denne har jeg kjøpt, Alpaca society, den er sååå fin (perfekt snitt, varm, nupper ikke) og kommer til å bli en favoritt!

Hvor kjøpte du den?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 23-12-13, 11:41   #18
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvor kjøpte du den?

Daisy på Vinderen.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-12-13, 11:05   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den er fortsatt god og fin, konsulenten.

Jeg er veldig glad for den turkisgrønnaktige Boden-kjolen (Winter Audrey) som Nessie la ut bilde av i prikkete utgave. Fikk så mange komplimenter både fra mann og venninner. Når jeg finner noe som virkelig passer så får jeg alltid lyst på samme i en annen farge, gjerne på salg. Men den er jo helt utsolgt, bortsett fra i de aller største størrelsene.

Hvilken str kjøpte du da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-12-13, 11:10   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

12r.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.