Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-13, 09:31   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Hvis man ser på måltabeller så er det vanlig at klær lages for pærer (større omkrets rundt hofter enn bryst). Sånn statistisk finnes det vel flere pærer enn andre kroppstyper på denne kloden, så det er sikkert en bra strategi for dem som produserer og selger klær. Men ikke så kult for dem som ikke er pærer. Så er det muligens en faktor som bidrar til at problemet blir enda større for en del av oss. Jeg så nemlig Trinny og Susannah kommentere at de hadde registrert flere med brede skuldre/forholdsvis større overkropp enn underkropp da de var i Norge. Hvis de har rett i det, at mange norske kvinner tenderer til å være større øverst enn nederst, så passer pærekjolene enda dårligere.

... men dette er i alle fall ikke min erfaring med Boden-kjolene. De jeg har vært borti er helt rette i fasongen, eller i alle fall altfor lite innsvingt.

B.m. pære

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.