|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#801 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg tror sårbarhet for overgripere handler mye mer om ressursser enn geografisk beliggenhet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#802 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDer jeg bor så er det noen som er sammen med småjenter når de er atten-tyve år. Men det er alt annet enn akseptert da. Det anses som helt håpløst tragisk, ihvertfall er det dette femtenåringen min forteller. |
|
|
#803 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHm. PÅ nettavisen står det nå at han ofte gikk i trusa hjemme og at det derfor er sannsynlig at jenta har sett flekker i lysken når han har kost seg i sofaen i bare truse. Really?!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#804 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har kun lest litt «oppsummering» av det kona har sagt i retten i dag på VG sine sider, og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om hennes rolle i det hele.
|
|
#806 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeOk, da MÅTTE jo eg også inn og sjekke Facebook. Så klart. Og jammen meg hadde vi ein felles venn.
|
|
#807 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Først stemte det ikke, så sa de at merkene kunne sees med truse. |
|
|
|
|
#808 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet står referert til flekkene og trusevanene til ordføreren på nettavisen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#809 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg kjenner at jeg blir provosert over konas uttalelser om ordbruk i bygd og by. Fy pokker. |
|
|
|
|
#810 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJa, jeg lurer på hvordan hun kan tolke oppfordringer om å ta av bh, og det med at han ikke kunne reise seg på en time. Stammespråk, dialekt - dette blir ikke bedre uansett hva du kaller det. Utrolig godtroende tolkning, eller så er hun rett og slett helt bestemt på å støtte mannens versjon uansett. Ekkelt. |
|
|
|
|
#811 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEkkelt, ja. Jeg håper for hennes skyld at hun er godtroende og hjernevasket.
|
|
|
|
#812 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Ikke jeg heller, og da er det dumt at det står mitt nick i quoten.
|
|
#813 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHelt enig, Fnatten.
|
|
#815 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeOsøyro har muligens bystatus, men det er i såfall en bitte liten by i Os kommune. :tidlig barndomshjem:
|
|
#816 |
|
weird
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHeretter skal jeg si akkurat hva jeg vil til hvem jeg vil. Hvis noen synes jeg går over streken er det bare å si "Sorry. Stammespråk." og nikke vitende.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#817 |
|
X First Lady
Jeg sa det før og sier igjen. Hvem vet hva som foregår bak hjemmets fire vegger. Jeg tror hun er kuet og føler hun ikke har noe annet valg en å støtte sin kjære mann. |
|
|
|
|
#818 |
|
maler
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har vokst opp på bygda. Der var det noen voksne unge menn med biler som parkerte utenfor ungdomsskolen for å ta med jenter derfra, og noen jenter var kjærester med dem. Hverken disse mennene eller jentene ble sett på som helt normale. Det var både menn og jenter med problemer på flere hold. Overgrep tror jeg imidlertid ingen tente på at det kunne være, i hvertfall ikke meg bekjent. Det skal jeg jammen spørre mamma om.
|
|
#819 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHan kan ikke fratas vervet som ordfører, selv om han blir dømt. Er dette virkelig en lov vi vil ha?!
|
|
#820 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSånn jeg husker det fra min oppvekst på bygda, så ble disse guttene som kjørte rundt på fjortiser sett på som tapere. Og de hadde vel sjelden kjærester. Vi brukte gjerne å sitte på, men alltid flere jenter sammen. Og så brukte vi dem til å kjøpe røyk og øl til oss. |
|
|
![]() |
|
|