Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 21:51   #61
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt.

Dere Robbiekåte folka. Hva er det dere tenner på? Er det morsinstinktet som trer i kraft? De fengende rytme- og hoftebevegelsene? Kroppen hans?

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:56   #62
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Godt.

Dere Robbiekåte folka. Hva er det dere tenner på? Er det morsinstinktet som trer i kraft? De fengende rytme- og hoftebevegelsene? Kroppen hans?

Vet ikke! Ikke er han pen, han har stygge tatoveringer, kroppen er sikkert bare søppel etter alt dopet og pillene og rehaben (sikkert impotent også ). Men samtidig er han bare *stønn* DEILIG!

Og jeg liker egentlig bare streite blonde skandinaviske menn jeg...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:00   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett både Robbie, Dylan, Pink Floyd u/RW, Roger Waters og Lou Reed. Og mange flere, en fordel skal man jo ha av musikkgale samboere

Men jeg er superkjempemisunnelig på Skilpaddas nær-Tom-opplevelse (London, var det ikke?). Jeg lå med veer omtrent akkurat da, men det var jaggu meg det eneste som holdt meg hjemme. Tom, kom til Norge, 'a! Pliiiiis??
:ber:

Av mer hypotetiske varianter kan jeg godt slenge meg på Doors, og Jokke, da Fikk ikke opp øynene for ham før det var for sent. Tourettes & Valentinerne blir jo ikke helt det samme.

Kan forøvrig ikke si meg enig i at We will rock you er nesten som å være på Queen-konsert! Makan til vrøvlehistorie Men det var jo moro!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:03   #64
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men jeg er superkjempemisunnelig på Skilpaddas nær-Tom-opplevelse (London, var det ikke?). Jeg lå med veer omtrent akkurat da, men det var jaggu meg det eneste som holdt meg hjemme.

Amsterdam. I et nydelig teater med 1500 sitteplasser, hvis jeg husker riktig. :gni_det_inn: Jeg tror den første replikken til mannen min etter at vi kom ut igjen, var "neste gang skal vi kjøpe billetter til alle konsertene!". Jeg regner med du blir med da?

Gammel 26-09-06, 22:05   #65
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har vært så heldig at jeg har fått oppleve Hedningarna live to ganger, så de er tatt av lista.

Det har jeg også! Utrolig morsomme konserter!

Jeg vil aller helst se Depeche Mode. Det er skammelig at jeg ikke har surret meg til Oslo siden de faktisk har vært her flere ganger de siste årene

Ellers har jeg hatt mange gode konsertopplevelser, sjøl om ikke alle har vært så store.
I tilfelle noen ikke har fått det med seg: Jeg hadde øyekontakt med David Bowie da jeg satt på første rad i Spektrum høsten 2003!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:14   #66
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Skulle gjerne vært på et av Monty Pythons sceneshow. :drømme:

Eller iallefall på Samfundet i -97, der Terry Jones var gjest på "Monty Python-aften"

Robbie Williams: Check
Pet Shop Boys: Check
U2: Check
Madonna: Pending...
Det står "VILLE ha vært på" i overskriften, så jeg slenger på noen tidsmaskinkonserter: The Police og The Doors.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:18   #67
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utstrålinga kan man ikke ta fra Robbie Williams. Ikke stemmen heller.
Han er en skikkelig entertainer, og han gjør en av mine favoritter, Mr. Bo Jangles, veldig bra.

Ikke dermed sagt at jeg hadde klappa på lakenet.

Gammel 26-09-06, 22:32   #68
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Høyt på listen min står Tori Amos, Sarah Mclachan, Pink Floyd, Annie Lenox, Unni Wilhelmsen, Portishead og Dire Straits.

De artigste konsertene jeg har vert på er: Vamp, Counting Crows, Dandy Warhols, Kaizers og nå sist Phoenix.

Gammel 27-09-06, 05:45   #69
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

det er mange det...
Kaizers - vært på to allerede, skal på en i nov.
pink floyd
bob dylan
celine dion
tina turner
bjørn eidsvåg

det er de jeg kom på

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:56   #70
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

det er mange det...
Kaizers - vært på to allerede, skal på en i nov.
pink floyd
bob dylan
celine dion
tina turner
bjørn eidsvåg

det er de jeg kom på

Du og jeg kan robbe en platebutikk sammen - for vi vil nok ikke ha noen av de samme platene Ja ja, godt vi er forskjellige

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:11   #71
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Glemte Aerosmith. Har hilst på alle i Aerosmith tidligere faktisk. Alle i C.C Cowboys også. (Blir man for voksen til å skryte av slikt?)

Neida, har hilst på Aerosmith jeg også.

Er så heldig at jeg har vært på utallige konserter. Elsker konserter!

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:13   #72
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle gjerne opplevd en ABBA-konsert på slutten av 70-tallet.
Ellers er det vel ikke så mange konsertopplevelser jeg savner, tror jeg.

Forresten: For dere som ikke vet det fra før: Jeg har møtt Robbie jeg. Intervjuet ham, altså. Riktignok da han var veldig ung og med i Take That. Han var en sjarmknott, det skal sies.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:04   #73
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Madonna.

Bare 6 uker siden nå, men jeg hadde gladlig gått igjen om jeg fikk anledning. Skulle gjerne ha fått meg meg de tidligere turneene hennes også...

Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 17:16   #74
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tom Waits.

... og Lou Reed, David Bowie og Iggy Pop.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:23   #75
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Queen!

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:24   #76
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke jeg. Kaizers kanskje. Eller Robbie.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:33   #77
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pink Floyd (med Roger Waters selvfølgelig), Metallica og AC/DC (uvisst i hvilken rekkefølge)

Og hvis jeg får låne tidsmaskina til Iset vil jeg dra på konsert med Nirvana . Og med det samme jeg hadde den kunne jeg også stikke innom Sex Pistol sin legendariske konsert på Studentersamfundet i Trondheim i 1977.

Mine beste konsertopplevelser tror jeg må ha vært:

The September When på Samfundet, min første "skikkelige" konsert, så det var veldig stort (besøkte storesøstra mi som studerte her da).
The Prodigy
Skunk Anansie
Dum Dum Boys
Moby
Turboneger

Sist redigert av My : 16-10-06 kl 21:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:15   #78
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

.

Mine beste konsertopplevelser tror jeg må ha vært:

The September When på Samfundet, min første "skikkelige" konsert, så det var veldig stort (besøkte storesøstra mi som studerte her da).

Jeg har også sett Setember When på Samfundet og i Verdal.

Sistnevnte sted var en viss Abel så full at han knapt kunne synge, men den på Samfundet var bra.

Også så jeg dem forresten Live på Oslo City en lørdag i `88 (?) da de promoterte den første plata si. *mimre*

Gammel 27-09-06, 21:25   #79
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Jeg har også sett Setember When på Samfundet og i Verdal.

Sistnevnte sted var en viss Abel så full at han knapt kunne synge, men den på Samfundet var bra.

Var det i 1991? Det var da jeg var der. Av konsertene jeg nevnte var det forresten bare Prodigy og Moby som ikke var på Samfundet (og da var Prodigy i sirkusteltet i dødens dal under UKA'97). Det er noe spesielt med Samfundet og konsertene der ... :lengte:

Sist redigert av My : 27-09-06 kl 21:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:38   #80
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Var det i 1991? Det var da jeg var der. Av konsertene jeg nevnte var det forresten bare Prodigy og Moby som ikke var på Samfundet (og da var Prodigy i sirkusteltet i dødens dal under UKA). Det er noe spesielt med Samfundet og konsertene der ... :lengte:

Det var i 1991! Jeg var forøvrig på besøk hos en venninne som studerte i Trondheim. Stort!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.