|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: For eller imot trampoline? | |||
| For |
|
162 | 73,97% |
| Imot |
|
31 | 14,16% |
| Bryr meg ikke - dustepoll |
|
19 | 8,68% |
| Annet - spesifiser i tråden |
|
7 | 3,20% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?
Enig, min seksåring vet utmerket godt at slik ekskludering er totalt forbudt her i huset, og hun vet at så mye som hører jeg et HINT av det, er det rett inn for alvorssamtale, og det vil hun helst unngå.
|
|
|
#62 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er verken for eller mot trampoline, men jeg er både for og mot de forskjellige måtene den brukes på. Med greie, enkle regler å følge syns jeg trampoline er helt genialt.
|
|
|
#63 |
|
navnet sjemmer ingen
Våre unger er fra åtte til fjorten, og nå når vi har trampoline på femte året er det sjelden vi må følge godt med. Reglene er innarbeidet og ingen av dem har lyst til å møte stengt trampoline (noe som er konsekvensen ved krangling og uvettig bruk). Det første året var det litt pes med å følge med, men jeg er et godt nabokjerringemne med hodet ut vinduet og streng som bare det. Ingen kødder på trampolinen hos oss. Da får de med meg å bestille. Om våre barn ikke er hjemme er den selvsagt ikke til fri benyttelse. Det er ingen lekeplass. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Er du for eller imot trampoline?Mitt største problem med trampoliner er at dei er så stygge...., men eg skal vel kunne leve med å ha ein slik UFO i hagen. Vi har det ikkje - enda, for vi har ikkje hage. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er mot hjemme i vår hage, men andre må gjerne ha trampoline.. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
er her
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er litt delt, nå kjøpte vi hytte med trampoline så da trenger jeg i det minste ikke å ha en i hagen her hjemme.
|
|
|
|
#68 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi har stor trampoline i hagen, så vi er for begge to
|
|
|
#69 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi har omsider skaffet oss trampoline, og jeg ser stort sett bare fordeler. Største ulempen er vel utseende, men vi har fått gjemt den litt så det er ikke så ille.
|
|
|
|
#70 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?For! Det er så mye positivt med trampoline. Vi har hatt vår i en 4-5 år, ikke hatt noe ulykker eller skader. Naboungene får lov å låne trampolinen når det passer meg og jeg har sagt fra at om jeg kommer hjem og de er på den, så får de aldri lov å låne den mer. Og det mener jeg!!
|
|
|
#71 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?for selvfølgelig.. jeg har ikke selv, men er veldig for. God trening og gøy for ungene. Men man må jo holde oppsyn med dem, som med alt annet.
|
|
|
#72 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg var imot. Mannen var for. Ungene ble eldre, jeg utvidet min horisont, og så fordelen i forhold til bevegelse (mosjon), motorikk og ikke minst GLEDE. Så da vi flyttet til hus med større tomt, var det noe av det første vi kjøpte inn. Jeg liker bedre at de er hjemme og hopper der, enn andre steder der man ikke kan følge meg. At den er stygg er meg revnende likegyldig. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tåler regn
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Har akkurat kjøpt til vår 5 åring og er for. Men jeg har sagt at hun kan gjerne stupe kråke (når hun står i ro først), men ikke salto mens hun er i fart. Er rett og slett engstelig for at hun skal brekke nakken. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Rockesøster
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg har lyst å si at jeg er imot av den enkle grunnen at det er en forferdelig støy fra unger på trampoline. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er du for eller imot trampoline?sto på verandaen og tittet ned i frimerkehagen vår i helga. "Hvor stor er den, fra rekkverket her, ut til hekken?" spurte jeg. Om der er plass til ei trampoline, kanskje litt over tre meter, går det? Han er litt i tvil... ikke plass til så stor som naboen har i alle fall.
|
|
|
#76 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Støyargumentet er jeg ikke helt med på. Leende/hoiende barn på trampoline går under samme kategori som fotballspillende barn og ungdom utover sene sommernetter. Det er sommerlyder, rett og slett.
|
|
|
#77 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg har vært mot lenge. Var vitne til en ulykke med barn som gikk under trampolina mens andre hoppet - det er meg fremdeles en gåte hvorfor sikkerhetsnettet ikke går helt ned til bakken.
|
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Man kan jo evt grave dem ned, det løser problemet?
|
|
|
#79 |
|
Trapper opp igjen !
Sv: Er du for eller imot trampoline?vi har en svær Jump King, den er blitt flittig brukt i 3 år nå. Super investering !
|
![]() |
|
|