Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor skal dere se Grand Prix?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 14:15   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere se Grand Prix?

Mannen har visst kjøpt billetter til finalen i dag. Jeg er litt usikker på hva jeg synes, men jeg får i allefall vært sammen med mannen da. Hvor gutta skal være aner jeg ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 19:21   #2
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell og barnevakt er i boks, så da blir det om ikke annet et døgn sammen uten barn.

Gammel 25-05-10, 19:27   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hjemme, sammen med storegutta mine og Huldra m. familie. Jeg er nok den som er mest gira av oss, tror jeg, og gleder meg stort.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 20:27   #4
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Vi ser sikkert på slutten og når resultatene kommer. Jeg blir 30 år den dagen og sambo skal ta meg med ut og spise så om dem ikke sender det på tv der så blir det ikke att vi ser før vi kommer hjem igjen.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:43   #5
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Hjemme, sammen med storegutta mine og Huldra m. familie. Jeg er nok den som er mest gira av oss, tror jeg, og gleder meg stort.

Vi gleder oss vi også Det er bare sååå lenge siden vi har gjort noe sammen.

Gammel 25-05-10, 23:15   #6
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi gleder oss vi også Det er bare sååå lenge siden vi har gjort noe sammen.

Du risikerer å bli møtt av ESC-nerdemeg altså. Og husk flagg! Gallaantrekk er også påkrevd. Kan hende søstra mi kommer innom også, hvis hun får lyst til å se sammen med noen, så da blir det ville tilstander.

(Kanskje du må ha med lap-topen, så kan vi følge med på FP-ESC-tråden også.)

Gammel 25-05-10, 23:19   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi skal samles noen jenter og drikke noe sprudlende, forhåpentligvis i så store mengder at musikken fremstår bedre og bedre utover kvelden.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 23:37   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se ESC? What? Why? *uinteressert*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 23:46   #9
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

På Telenor Arena

Gammel 25-05-10, 23:51   #10
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

På Telenor Arena

Så barnslig!!!

Ikke noe misunnelig, nei!

Gammel 25-05-10, 23:52   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Så barnslig!!!

Jeg skal jo dit jeg og sånn plutselig.

Gammel 25-05-10, 23:53   #12
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skal jo dit jeg og sånn plutselig.

Og du er ikke noe mindre barnslig.

Ikke misunnelig på deg heller.
Kos deg masse!

Gammel 25-05-10, 23:57   #13
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Så barnslig!!!

Gammel 26-05-10, 00:07   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Stygt redd for at jeg må se det hjemme.
Er jeg heldig blir ungene lei etter tre sanger og vi kan se på noe annet.
Evt må jeg drikke hele kartongen med vin. Alene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:07   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hvor? Jeg har tenkt å unngå det med all min makt. Forhåpentligvis er det vær til å være på sjøen.

Skal ikke sette all energi på å unngå det, men jeg kan godt overlate barn og ESC til f.eks. bestemor, mens jeg drar ut på fisketur eller whatever.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I fjor satt jeg (og eldste, til hun sovnet akkurat før Rybak entret scenen, stakkars) med norske flagg i stua og heiet.

Flashback. Noe lignende hendte her også, ja, bortsett fra det med flaggene og heiingen. Men noen sovna under poenggivningen, og midt på natta våkna jeg av at hun våkna og spurte: - Kem vant?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Vi pleier aldri å se på, men i fjor lå jeg på fødeavdelingen på OBS

Har de fått fødeavdeling på Obs!???

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:17   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er invitert i bursdag på lørdag. Heldigvis har bursdags"barnet" vett til å vise ESC, men jeg får jo ikke vært i kommentartråden her på FP.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:17   #17
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi er invitert i bursdag på lørdag. Heldigvis har bursdags"barnet" vett til å vise ESC, men jeg får jo ikke vært i kommentartråden her på FP.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.