|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoKjøpte første paret i går. Lillegutt har drømt om blinkesko et år nå, så han valgte et par fra Ponny. Må ha et par til, pleier å kjøpe Ecco og har alltid vært fornøyd med det. Timberland og Hummel hadde vi i fjor og det funket også bra. Eneste han egentlig har klaget på er Geox, han sier de er harde. De skal jo være så bra, men jeg synes også sålen kjennes hard ut. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
I mål
|
Sv: Vårens joggeskoTja, abonnerer også her. Jeg vet ikke hva vi går for i år, muligens et par overgangssko fra XXL av en eller annen type, de pleier ha noen ok fra Timberland. Deretter et par joggesko som han får velge selv. Jeg liker Geoxx, men det var en ulempe det året han slet hull på et par etter en-1- dag |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Vårens joggeskoHvor kan jeg kjøpe SuperFit sko? Er det bare Barnas Hus som har dem inne i butikken?
|
|
|
#66 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Vårens joggesko
Åh!! Det må jeg sjekke ut. Jeg bare elsker vinterskoa til minsten fra SuperFit så jeg har lyst til å forsøke meg på vår-sommersko derfra også. Takk for tips.
|
|
|
#67 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoEr dette en sko som kan brukes på fuktige vår/sommerdager også? eller er det mer en overgangssko som er for varm om sommeren (da mener jeg ikke på solfyllte dager med 20 grader, men overskyet og jakkevær). |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem var fine ja! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vårens joggeskoJeg satser på Ecco Goretex sko til skole/lek/turbruk. Skal se om jeg finner disse: |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Vårens joggeskoHar kjøpt Puma sko til begge. Hadde dyre Geox blinke sko til eldste i fjor og det var ikkje verdt pengene..
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: Vårens joggeskoJeg pleier å kjøpe Ecco. Har hatt Ecco de to siste årene, og da har det holdt med ett par sko som har holdt hele året. Kjøpte fjorårets modell for 300 kr nå nettopp. Veldig greit. Liker også strammingen på Ecco-skoene.
|
|
|
#74 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Vår gutt brukte blinkesandaler i fjæra en hel dag uten at de ble ødelagte - da ble jeg overrasket! |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Vårens joggeskoOvergangssko/vårsko er vel gjerne goretex? og halvhøye event. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Vårens joggeskoJeg har ikke kommet i vårsko-modus ennå, men det blir i hvert fall ikke mer Ecco. Frøkna har hatt Ecco gore-tex to år på rad nå, og de har vært helt utslitt altfor fort ift prisen (da snakker vi hull gjennom, og hun er ikke en type som sliter voldsomt på klærne sånn til vanlig). Herremannen hadde Timberland gore-tex i fjor, og de var velbrukte men fortsatt hele og gode da sesongen var over til tross for røff bruk. Det blir nok det til han i år også, så får vi se med henne.
|
|
|
#78 |
|
Ute på tur
|
Jeg hadde disse i fjor høst til Junior og det var helt supre sko! Mye kjekkere med slike sko på tur i skogen, enn med støvler!
|
|
|
#79 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Vårens joggeskoVi skal muligens ha disse i år: |
|
|
|