Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårens joggesko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 16:45   #61
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårens joggesko

Kjøpte første paret i går. Lillegutt har drømt om blinkesko et år nå, så han valgte et par fra Ponny. Må ha et par til, pleier å kjøpe Ecco og har alltid vært fornøyd med det. Timberland og Hummel hadde vi i fjor og det funket også bra. Eneste han egentlig har klaget på er Geox, han sier de er harde. De skal jo være så bra, men jeg synes også sålen kjennes hard ut.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 17:20   #62
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, abonnerer også her. Jeg vet ikke hva vi går for i år, muligens et par overgangssko fra XXL av en eller annen type, de pleier ha noen ok fra Timberland. Deretter et par joggesko som han får velge selv. Jeg liker Geoxx, men det var en ulempe det året han slet hull på et par etter en-1- dag . Jeg klarte å få reklamert (såvidt).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 17:46   #63
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor kan jeg kjøpe SuperFit sko? Er det bare Barnas Hus som har dem inne i butikken?

Gammel 16-03-10, 18:14   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvor kan jeg kjøpe SuperFit sko? Er det bare Barnas Hus som har dem inne i butikken?

Brandos har iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 18:30   #65
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brandos har superfit, men bare i små størrelser vel? Jeg tror Trend sko i min by har det, Huldra.

Gammel 16-03-10, 18:35   #66
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Brandos har superfit, men bare i små størrelser vel? Jeg tror Trend sko i min by har det, Huldra.

Åh!! Det må jeg sjekke ut. Jeg bare elsker vinterskoa til minsten fra SuperFit så jeg har lyst til å forsøke meg på vår-sommersko derfra også. Takk for tips.

Gammel 19-03-10, 09:50   #67
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Er dette en sko som kan brukes på fuktige vår/sommerdager også? eller er det mer en overgangssko som er for varm om sommeren (da mener jeg ikke på solfyllte dager med 20 grader, men overskyet og jakkevær).
Synes de var kjempefine til å være en Gore Tex joggesko

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 10:03   #68
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Er dette en sko som kan brukes på fuktige vår/sommerdager også? eller er det mer en overgangssko som er for varm om sommeren (da mener jeg ikke på solfyllte dager med 20 grader, men overskyet og jakkevær).
Synes de var kjempefine til å være en Gore Tex joggesko

Dem var fine ja!
Hvordan er dem i str, og lette eller tunge -noen som har sett dem i virkligheten? Noen som vet hvem som selger? pris? *ble mange spm gitt*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 10:22   #69
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt ett par ponny joggesko, ett par geox overgansko og ett par timberland joggesko. Er veldig fornøyd med Timberland og Geox fra før.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 10:24   #70
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi endte opp med Adidas til storesøster, skatesko til mellombror og rosa Nike til minstetroll. De til storesøster kunne jeg tenkt meg også.

Gammel 19-03-10, 10:38   #71
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg satser på Ecco Goretex sko til skole/lek/turbruk. Skal se om jeg finner disse:

Vi var ihvertfall veldig fornøyd med de Ecco skoene LilleVenn hadde ifjor. Så blir det vel et par Hummel, Adidas eller Puma sko til litt 'finere' bruk.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:12   #72
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Har kjøpt Puma sko til begge. Hadde dyre Geox blinke sko til eldste i fjor og det var ikkje verdt pengene..

Gammel 19-03-10, 16:15   #73
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pleier å kjøpe Ecco. Har hatt Ecco de to siste årene, og da har det holdt med ett par sko som har holdt hele året. Kjøpte fjorårets modell for 300 kr nå nettopp. Veldig greit. Liker også strammingen på Ecco-skoene.

Gammel 21-03-10, 11:21   #74
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Blinkesoene kan jo like gjerne bli ødelagte i barnehagen.
Jeg liker heller halvhøye sko som de hummelskoene i barnehagen, de blir ikke like lett fylt opp av sand.

Vår gutt brukte blinkesandaler i fjæra en hel dag uten at de ble ødelagte - da ble jeg overrasket!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 11:29   #75
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Hva er forskjellen på vårsko, overgangssko og joggesko egentlig? Er noen av de foret, mens andre ikke?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 13:06   #76
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Overgangssko/vårsko er vel gjerne goretex? og halvhøye event.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 13:33   #77
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke kommet i vårsko-modus ennå, men det blir i hvert fall ikke mer Ecco. Frøkna har hatt Ecco gore-tex to år på rad nå, og de har vært helt utslitt altfor fort ift prisen (da snakker vi hull gjennom, og hun er ikke en type som sliter voldsomt på klærne sånn til vanlig). Herremannen hadde Timberland gore-tex i fjor, og de var velbrukte men fortsatt hele og gode da sesongen var over til tross for røff bruk. Det blir nok det til han i år også, så får vi se med henne.

Gammel 21-03-10, 13:46   #78
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg har valgt ut dette til Hannah og Peder

Jeg hadde disse i fjor høst til Junior og det var helt supre sko! Mye kjekkere med slike sko på tur i skogen, enn med støvler!

Gammel 21-03-10, 13:50   #79
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal muligens ha disse i år:

eller

eller

Alle hos Brandos

(ser noen begynner de å bli utsolgte for)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:22   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har faktisk to par sko til sommeren som jeg helt har glemt

og

Vi får se om vi finner noen litt kraftige til overgangen likevel da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.