|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Tja, hva skal man si? |
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hm...
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jepp. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Uten å ha lest tråden (man havner litt etter når man står opp syv timer etter alle andre...):
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg har et bra eksempel forresten.
Vi tilbød oss å betale for at hun ikke skulle si til noen at det finnes noen som synes sql er enkelt-penkelt. Og håper den dag i dag at hun snakket om enkle select'er og sånt og ikke store prosedyrer. (Vi turte ikke spørre for ikke å få alle illusjoner knust om oss selv også.) |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry, men forstod ikke noe av det du skrev der. Eksamen i hva for noe? Jeg er definitivt ikke blond, men jeg føler meg litt jukseblond akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Et dataspråk for å snakke med databaser i. Det er IKKE enkelt. Er man god nok i sql så sier man selv hva man vil ha i lønn sånn ca. |
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Dette faget hadde jeg i våres. Makan til kjedelig møkkafag. Hun skal ha for å gjøre det helt frivillig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Nå kom jeg til å tenke på den tråden med hun dama som ser litt vel bimboaktig ut som har vært med i en del tv-diskusjoner. Jeg tenker på hun som har botoxlepper og bleket høysåte og som gestikulerer noe voldsomt når hun debatterer. Mener hun er religionsviter eller noe sånt. Dere vet hvem jeg mener? Vel når hun ble nevnt i en tråd var vi virkelig raske med å fortelle hvordan den dama som så sånn ut ikke hadde mye mellom ørene. |
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Hanne Nabintu Herland? Tja, jeg lurer på hva hun har mellom ørene ut fra det hun har sagt alene. Jeg synes hun sier så utrolig mye dumt.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Jeg er veldig enig i at hun sier mye dumt. Det som var poenget og som kom frem i den tråden (må finne den før eller senere) var at det var mye som ble sagt om utseendet hennes i negativ forstand. Selv om de fleste sitter på en PK kjepphest og mener at en ikke dømmer så tror jeg vi gjør det. Tenk på FrP velgere (den måtte komme) de får tyn på grunn av partitilhørighet. La oss ta et tankeeksperiment, en som ser ut som en bimboblondine OG som er bærer av en FrP-pin, det hadde vært en veldig mange hadde dømt lenge før dama åpnet munnen. |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Det var vel heller det ufattelig idiotiske hun presterte å vrenge ut av seg som fikk oss til å få fnatt av at utseendet hennes bekreftet enhver fordom som noensinne har eksistert mot bimboer. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
For noen men det handlet mye om botoxlepper og sånn til slutt. |
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hanne Nabintu Herland, ja. Jeg husker også den tråden.
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Det kan godt henne at det var uttalelsene hennes det handlet mest om, men veldig mange av kommentarene gikk kun på utseendet hennes.
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg er vel ikke bedre enn at jeg gjør meg mine syndige tanker om folk som enten ser altfor "utlevde" ut, kler seg som bimboer, har hentesveis eller går med merkelige klær.
|
|
|
#20 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hmm. Når jeg er på butikker (spesielt klesbutikker) har folk en tendens til å spørre meg om hvor de finner "denne toppen i blå". Det virker faktisk som om det skjer oftere og oftere
|
![]() |
|
|