|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
Jeg har kort skjørt, tyggis, trang genser med utringning og sorte strømper i dag. Og hadde tyggis også nettopp. Jeg har ikke på støvlettene nå fordi jeg er hjemme, men jeg har nettopp tatt de av, og de er høyhælte. |
![]() |
![]() |
#62 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#63 |
Passiv
|
Tja, hva skal man si? |
![]() |
![]() |
#64 |
Guardian of the galaxy
|
Hm...
![]() |
#65 |
Passiv
|
Alle slags bimbo duger. :har passert tredve med margin: |
![]() |
![]() |
#66 |
Guardian of the galaxy
|
Nei, nei, nei. Du tar ting bakvendt!
![]() |
#67 |
Passiv
|
Amen. |
![]() |
![]() |
#68 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Uten å ha lest tråden (man havner litt etter når man står opp syv timer etter alle andre...):
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg har et bra eksempel forresten.
Vi tilbød oss å betale for at hun ikke skulle si til noen at det finnes noen som synes sql er enkelt-penkelt. Og håper den dag i dag at hun snakket om enkle select'er og sånt og ikke store prosedyrer. (Vi turte ikke spørre for ikke å få alle illusjoner knust om oss selv også.) |
![]() |
![]() |
#70 |
Shake it out!
|
Helt enig. Pen har ingenting med vekt å gjøre. Man kan ikke slanke seg pen, og man blir ikke stygg om man legger på seg. Og for meg er pen og vakker to ulike ting. Det finnes pene mennesker som ikke er vakre, og så finnes det vakre mennesker som ikke er pene. Vakre mennesker har utstråling, pene mennesker er estetiske. Det finnes selvfølgelig de som er begge deler, både pene og vakre (og de kan også være overvektige). Vakre mennesker har varme øyne og et godt smil. Personlighet.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry, men forstod ikke noe av det du skrev der. Eksamen i hva for noe? Jeg er definitivt ikke blond, men jeg føler meg litt jukseblond akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Passiv
|
Et dataspråk for å snakke med databaser i. Det er IKKE enkelt. Er man god nok i sql så sier man selv hva man vil ha i lønn sånn ca. |
![]() |
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Observerer - ja. Dømmer - nei.
![]() |
#74 |
Passiv
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Nå kom jeg til å tenke på den tråden med hun dama som ser litt vel bimboaktig ut som har vært med i en del tv-diskusjoner. Jeg tenker på hun som har botoxlepper og bleket høysåte og som gestikulerer noe voldsomt når hun debatterer. Mener hun er religionsviter eller noe sånt. Dere vet hvem jeg mener? Vel når hun ble nevnt i en tråd var vi virkelig raske med å fortelle hvordan den dama som så sånn ut ikke hadde mye mellom ørene. |
![]() |
![]() |
#75 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hanne Nabintu Herland, ja. Jeg husker også den tråden.
![]() |
![]() |
#76 |
Mother of Dragons
|
Hanne Nabintu Herland? Tja, jeg lurer på hva hun har mellom ørene ut fra det hun har sagt alene. Jeg synes hun sier så utrolig mye dumt.
![]() |
#78 |
Passiv
|
Det var vel heller det ufattelig idiotiske hun presterte å vrenge ut av seg som fikk oss til å få fnatt av at utseendet hennes bekreftet enhver fordom som noensinne har eksistert mot bimboer. |
![]() |
![]() |
#79 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Det kan godt henne at det var uttalelsene hennes det handlet mest om, men veldig mange av kommentarene gikk kun på utseendet hennes.
![]() |
![]() |
#80 |
Pauset
|
Dette faget hadde jeg i våres. Makan til kjedelig møkkafag. Hun skal ha for å gjøre det helt frivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|