Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 00:10   #61
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på..

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hvilken serie er det igjen? Ringer en bjelle her...

Jeg har hele serien på dvd. Du kan gpdt på låne den.

Britisk serie. Se på profilen min på Facebook. Er medlem av Coldfeet-gruppe der.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 01:05   #62
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

The Wire!
Green Wing!

Gammel 18-01-09, 01:12   #63
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

HIMYM ble bedre etterhvert. Mye bedre.

:hekta:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 02:52   #64
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Told you.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 12:20   #65
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Her var det mange tips
Trenger å laste ned litt så jeg har til permisjonsstart

For tiden ser vi Weeds, Heroes og Big Love. Mad Men er lastet ned

Gammel 18-01-09, 12:28   #66
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på..

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er på The Wire-kjøret for tiden. Den er vel avsluttet, og alle fem sesongene er ute på DVD til en overkommelig pris hos Platekompaniet. :har nettopp handlet sesong 2:

The Wire ...

Gammel 18-01-09, 12:35   #67
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat begynnt å se Fringe, men det er vel kanskje ikke helt den kategorien du er ute etter.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 12:37   #68
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg husker følelsen!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 21:43   #69
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

For dere som ikke har sett Mad Men enda: det er sesongstart 2. februar på Viasat 4.

Gammel 23-01-09, 13:14   #70
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

For dere som ikke har sett Mad Men enda: det er sesongstart 2. februar på Viasat 4.

Men det må da være sesong 2? Slik ser det i hvert fall ut på reklamesnuttene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 16:52   #71
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

The 4400, er den noe å se?
Fått den anbefalt av noen altså, men det er så mange delte meninger. Noen overbevisende?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 17:28   #72
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Mad Men - er det den som handler om reklamefolk i NY på 60-tallet? Tror jeg må få tak i sesong en.

Gammel 23-01-09, 17:47   #73
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Green Wing!

Åh ja, Green Wing er fantastisk.

Gammel 23-01-09, 21:28   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Mad Men - er det den som handler om reklamefolk i NY på 60-tallet?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Tror jeg må få tak i sesong en.

Gammel 23-01-09, 23:41   #75
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Men det må da være sesong 2? Slik ser det i hvert fall ut på reklamesnuttene.

Du har rett. Jeg sjekket nettsidene til Viasat 4 nå, og der står det at det er sesong 2.
Jeg gikk bare ut ifra at det var første sesong, da jeg var rimelig sikker på at de ikke har vist denne. Har de det?

Gammel 24-01-09, 14:08   #76
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Du har rett. Jeg sjekket nettsidene til Viasat 4 nå, og der står det at det er sesong 2.
Jeg gikk bare ut ifra at det var første sesong, da jeg var rimelig sikker på at de ikke har vist denne. Har de det?

Jeg aner ikke. Jeg ble også veldig usikker da jeg så reklamen. Det har i vært fall ikke vært annonsert særlig stort. Pussig, det er jo en stor serie som burde trukket endel seere.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:55   #77
Rafiki
The Anti-Walter

Rafiki sin avatar

Rafiki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Favorittene for min del (både av ting som går og ting som er avsluttet):

"Big Bang Theory" - morro for nerder

"Numb3rs" - CSI for nerder, sånn cirka

"Battlestar Galactica" - mørk, dyster, realistisk (for de som aksepterer å bruke det uttrykket om Sci-Fi)

"True Blood" - litt vel eksplisitt til tider, men for en som har sans for vampyrer så er den uungåelig.

"Wipeout" kommer snart til TVNorge; er litt skeptisk til en norsk versjon (tilsynelatende med C- og D-kjendiser?), men har ledd meg i hjel av den amerikanske versjonen. (Nei, jeg er ikke et bedre menneske enn det... )

"Stargate SG-1"
"Stargate Atlantis"
"West Wing"
"Studio 60 on Sunset Strip"

Har også lyst til å nevne "Amazing Race", i mine øyne den eneste reality'en som er ordentlig severdig; reiser rundt i hele verden, ser masse rart og gjør mye forskjellig

Rafiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:49   #78
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rafiki, her.

"Battlestar Galactica" - mørk, dyster, realistisk (for de som aksepterer å bruke det uttrykket om Sci-Fi)

Haha, den er grim som faen. (Er i avslutningsfasen nå, det er vel åtte episoder igjen av den siste sesongen.) I piloten utryddes nesten hele menneskeheten med atombomber og dritt, og noen titalls tusen overlevende er på rømmen med fienden i hælene. Når man sitter og ser på sesong 4 kan man likevel tenke tilbake på hvor relativt lystig og lettbeint sesong 1 var.

Gammel 27-01-09, 10:41   #79
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Haha, den er grim som faen.

Hehe, jeg husker at noen i et av diskusjonsforumene på Television Without Pity sa noe om at en serie (var det Torchwood, tro?) var "less depressing than 'Galactica'", og noen andre straks svarte at "fucking Hamlet is less depressing than Galactica!". Vi ligger langt på etterskudd og har ingen sjans til å komme à jour før den er avsluttet, dessverre - får se hvor spoilerfri vi greier å holde oss.

Gammel 27-01-09, 22:49   #80
Rafiki
The Anti-Walter

Rafiki sin avatar

Rafiki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

noen andre straks svarte at "fucking Hamlet is less depressing than Galactica!".

Hehe, skal ikke si meg uenig nei; ville bare ikke skremme vekk andre fra å gi den en sjanse, for serien er noe av det beste jeg har sett på TV

Rafiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.