|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Favoritt-radiostasjon | |||
| P1 |
|
17 | 11,41% |
| P2 |
|
23 | 15,44% |
| P3 |
|
36 | 24,16% |
| P4 |
|
37 | 24,83% |
| Radio Norge |
|
29 | 19,46% |
| NRJ |
|
9 | 6,04% |
| Radio1 |
|
23 | 15,44% |
| Lokalradio |
|
11 | 7,38% |
| Annen kanal/utenlandsk kanal, spesifiser gjerne |
|
14 | 9,40% |
| Varierer etter humør |
|
13 | 8,72% |
| Hører ikke på radio |
|
3 | 2,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Da er jeg vel veldig programforplikta til å si annet...RadioRakel offcorse |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Radio Norge er min favoritt. Jeg elsker musikken deres.
|
|
|
|
#63 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?For det meste P2, litt P3 innimellom. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg var trofast P2-lytter da jeg var i barselpermisjon, men etter at de tok av flere programmer jeg likte og som var litt annerledes og kule, boikotter jeg P2. Nå husker jeg ikke helt hva disse programmene het, men det var i hvert fall et musikkprogram som avvek fra tradisjonell P2-profil.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?
Mener du Wasabi kanskje? Jeg skrur alltid av radioen når Musikkmasasjen eller lignende begynner. Ikke fordi jeg ikke liker den type musikk (jazz/klassisk), men for at de tok vekk Wasabi til fordel for et slikt intetsigende program. Men de som liker klassisk har jo sin egen lobby, så da er det vel ikke annet å vente: http://www.ballade.no/nmi.nsf/doc/ar...12264924797436 |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Stort sett Radio1 - jeg hører for det meste radio bare i bilen, og Radio1 er definitivt best på trafikk her i byen.
|
|
|
#68 |
|
Ansvar for egen luring
|
Wasabi var det, ja. For noen idioter som la det ned fordi det var for alternativt og eklektisk for P2s klassisk-og-folkemusikk-profil. Kultur meg her og kultur meg der.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Favoritten er NRK Jazz og Radio Norge. Ellers har jeg begynt å høre på P1, og på onsdager må jeg ha med meg Jazz på P2 før jeg skal på storbandøvelse
|
|
|
|
#72 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Har DAB-radio
|
|
|
|
#73 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?I bilen hører vi på P4.
2004 | 2005 Sist redigert av Gwen : 26-11-08 kl 22:44. Årsak: Bandit er jo ikke P4 ... dah |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Det varierer. Det kommer an på om jeg er alene, sitter i bilen, humør etc. Det går mest i P4, Radio Norge, Radio 1 og P1. Når jeg har hørt mye på de tre førstnevnte er det utrolig godt å skru over på P1. Jeg synes generelt at de kommersielle radiokanalene er rimelig like, og den samme musikken spilles om og om igjen...nå høres jeg virkelig ut som min mor og far, eller hva sier du, Lykken |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Du har foreløpig ikke nevnt marsjmusikk, så du er vel på trygg grunn…
|
|
|
#76 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Radio Norge gav meg lyst til å høre på radio igjen. Endelig musikk som man kan nynne litt gjenkjennende til. Bra som alternativ til den "den aller største tystnad". |
|
|
|
|
|
#79 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører alltid på P4. I bilen, når jeg går, i stua, på badet. Jeg er avhengig av radio og liker miksen med snakk og musikk på P4.
|
![]() |
|
|