|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Favoritt-radiostasjon | |||
| P1 |
|
17 | 11,41% |
| P2 |
|
23 | 15,44% |
| P3 |
|
36 | 24,16% |
| P4 |
|
37 | 24,83% |
| Radio Norge |
|
29 | 19,46% |
| NRJ |
|
9 | 6,04% |
| Radio1 |
|
23 | 15,44% |
| Lokalradio |
|
11 | 7,38% |
| Annen kanal/utenlandsk kanal, spesifiser gjerne |
|
14 | 9,40% |
| Varierer etter humør |
|
13 | 8,72% |
| Hører ikke på radio |
|
3 | 2,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg lytter som oftest bare når jeg kjører bil, og på vei til og fra jobb blir det P1, for den virker i tunnellen.
|
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Hører kun radio i bilden. Da er det P3, P2, Radio Norge og lokalradio, litt P4. Er manisk zapper (heter vel ikke det på radio, da) og er det ikke bra program/musikk på kanalen jeg lytter til, skifter jeg veldig kjapt og ofte.
|
|
|
#45 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Stort sett Radio 1s Frokostshow i bilen på vei til jobb. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Kommer ann på humøret. Hører på alt fra Nrj, Radio1,Mp3,Voice,P4 til Nrk klassisk. |
|
|
|
#47 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Hører mest på P2 og Alltid nyheter, særlig om kvelden når det er BBC World-sendinger.
|
|
|
#48 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Her er det bare p1 og p2. Det er helst mannen som bestemmer, han er radioman.
|
|
|
|
#49 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører på radio til frokosten. Da går det i P2. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?P4. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Hører mest på P4, men noen ganger på Radio Norge,
|
|
|
|
#56 |
|
nygift
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg lytter som regel til P4 hver dag, liker musikken og de som jobber der er utrolig vittige, men når jeg vasker huset er det radio city og mp3.
|
|
|
|
#58 |
|
maler
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Radio norge, med p4 som en god nr 2. Det er sjelden jeg hører på noen andre, det er i såfall når jeg blir i nostalgisk modus om sommeren og skrur på p1 for nattønsket eller er utenfor dekning for alt annet. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører på P3-morgen, så går det over til P2. P1 på kvelden om ruskesara vil høre på barnetimen. P2 får min stemme dog.
|
|
|
#60 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører for det meste på P3 når jeg kjører bil. (Jobber i hjemmesykepleien)
|
![]() |
|
|