|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyre barnebursdagerI år satte vi bort bursdagene, og de ble litt dyrerer enn vi har hatt før. Men allikevel bare litt dyrere, da mannen og jeg har laget flotte temabursdager de siste årene, som har ført til at vi likevel har brukt ekstra penger på festene.
![]() |
#63 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Dyre barnebursdagerEn barnebursdag hjemme med 15-20 unger kommer lett på over 1000-lappen, ja. :erfart: Nå er vi heldigvis over den verste prinsessealderen, og i mellomsøster sin bursdag hadde vi sort papirduk (20 kr på Europris), turkise papptallerkene (30 kr på Nille), turkise lys (20 kr på Nille), sevietter (20 kr) og vanlige kjøkkenglass. Jeg bakte pizzasnurrer (30 stk med kjøttdeig, 30 stk med skinke), noe som er billigere enn pølser og brød. Langpannesjokoladekake pyntet med melis og gele i porsjoner (i gjennomsiktige plastglass). Godteposene ble droppet til fordel for snop i skåler. Dette er den billigste barnebursdagen vi har hatt, tror jeg. Ungene sang singstar, spilte Buzz, spilte spill og var både ute og inne (og høyt og lavt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyre barnebursdagerDet høres jo helt vilt ut å betale 9-10000 for en bursdagsfest.
![]() |
#66 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dyre barnebursdagerNå bor jeg vel midt smack i nedslagsfeltet, men foreløpig har det vært dårlig med den slags.
![]() |
#69 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyre barnebursdager.
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyre barnebursdager
Har det samme inntrykket som deg ang godteriposer, men jeg har spurt gjestene og foreldrene om de vil ha med seg kake eller godteri hjem og en del sier ja. Vi pleier å sette fram godteri i skåler, men det blir ikke spist mye og da er det greit å sende med dem noe hjem.
![]() |
#72 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Dyre barnebursdager
Det bør være noe SERRIØS bra trylling til den prisen ja!
![]() |
#73 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Dyre barnebursdagerJeg har nettopp gjennomført en femårsdag med 11 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|