Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ny sukkerfri/sunn uke

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-08, 21:55   #61
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Jeg er med!
Mandag

Brus/Snop: Nei
Trening: Ja, joggetur.
Kaker/Chips: Nei

Tirsdag
Brus/Snop: Nei
Trening: Ja, pilates.

Onsdag
Brus/Snop: Nei, bortsett fra litt 85% sjokolade
Trening: Ja, 2,5h tennis

Torsdag
Brus/Snop:Nei, bortsett fra litt 85% sjokolade
Trening:Pilates

Fredag
Brus/Snop:
Trening:
Kaker/Chips:

Lørdag
Brus/Snop:
Trening:
Kaker/Chips:

Søndag
Brus/Snop:
Trening:
Kaker/Chips:

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 05-06-08 kl 13:28.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 22:23   #62
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Nå er jeg spent. Hvordan smakte det med mat igjen?
Du har vært kjempeflink!

Tja, vondt i magen fikk jeg i allefall, de hadde ikke tacobaguett i dag på butikken ved siden av butikken vår. så det ble ei grovbrødskive med en halv omelett, (delte med mannen)
Har grillet i kveld og jeg spiste en grillet kyllingfilet og en halv kotelett. med salat og en lompe. og litt vannmelon ble det også som mellommåltid
Dette er det jeg har spist i dag, føler jeg har storspist. I morgen skal jeg ha små måltider ofte hadde jeg tenkt. et knekkebrød eller to med kokt skinke er planlagt til frokost.

Gammel 04-06-08, 09:37   #63
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagen i går gikk veldig greit. Ble en tynn, liten saftis - inviterte mamma og pappa og noen barn på is og da synes jeg det ble litt sært å ikke spise noe selv... Hadde egentlig ikke lyst på og ikke var det spesielt godt heller.

Gammel 04-06-08, 09:45   #64
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sue: Jeg er sær og spiser ikke is selv om jeg tilbyr andre.

Noen gode spise-borte-og-kose-seg-tips? Jeg har tatt med en hav vannemelon de siste gangene jeg har vært borte. Da har jeg noe å spise uten sukker og det blir tatt veldig godt i mot.

Gammel 04-06-08, 09:47   #65
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomstermamma, her.

Noen gode spise-borte-og-kose-seg-tips? Jeg har tatt med en hav vannemelon de siste gangene jeg har vært borte. Da har jeg noe å spise uten sukker og det blir tatt veldig godt i mot.

Alt av frukt er jo bra og deilig i sommervarmen. Ellers har jeg fundert på - når jeg skal bort å drikke vin for eksempel, om jeg bare skal ta med meg noen digge oliven. Så kan potetgull og sjokolade få stå.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 12:06   #66
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snakk om selvpining. Nå har jeg store, deilige, lubne kanelsnurrer i ovnen. Og så skal jeg ikke smake engang. De smaker sikkert PJUK!

Gammel 04-06-08, 12:16   #67
Sue

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snakk om selvpining. Nå har jeg store, deilige, lubne kanelsnurrer i ovnen. Og så skal jeg ikke smake engang. De smaker sikkert PJUK!

Herlighet, kvinne - du er jo gal! Sånt hadde jeg rett og slett ikke klart å holde meg unna...

Men du har sikkert rett -de smaker sannsynligvis dritvondt!

Gammel 04-06-08, 12:18   #68
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Herlighet, kvinne - du er jo gal! Sånt hadde jeg rett og slett ikke klart å holde meg unna...

Men du har sikkert rett -de smaker sannsynligvis dritvondt!

Jeg bør helt sikkert svi de skikkelig.

Vi trengte en bakedag her i dag, så da er det bare å være STERK!

Gammel 04-06-08, 12:21   #69
Sue

Sue sin avatar

Standard

Jeg bør helt sikkert svi de skikkelig.

Vi trengte en bakedag her i dag, så da er det bare å være STERK!

Hadde nok smakt på de om de var svidd også, jeg... Så baking står ikke høyt på min prio-liste for tiden. Elsker gjærbakst nemlig.

Men du er nok sterkere enn meg og klarer nok å holde deg i skinnet. Ønsker deg lykke til!

Gammel 04-06-08, 13:41   #70
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her går det bra. Har ikke spist noe med sukker, syndet litt med pepsi max idag da. Skal prøve å bare drikke vann på dagen og kose meg med maxen min på kvelden.

Treninga går det også bra med, senest i går syklet jeg 2 mil på 1 time og 15.

Nevnte jeg forresten at jeg gikk ned 1,8 kg forrige uke?

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 20:53   #71
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ohh - kanelsnurrer For en jernvilje du har, Blomstermamma.

Mor til 4: så ergelig at de ikke hadde tacobaguette da, men det var vel uansett deilig å få spise igjen.

I dag har det gått greit her. Har egentlig ikke lyst på noe snop eller brus. Det blir ingen trim i dag, men har vært ganske aktiv på jobb, så det blir nok bortimot 20000 skritt i dag også. Nå gjelder det bare å klare å holde den gode trenden.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 22:49   #72
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Mor til 4: så ergelig at de ikke hadde tacobaguette da, men det var vel uansett deilig å få spise igjen.

Ja det var en nedtur, hadde gledet meg i 2 uker til den tacobaguetten. Får se om de har om fredagen for da skal jeg jobbe igjen.

Har vært på sommeravsluttning til muskikkskolen i dag, Har en gutt som er med i koret der, det varte i 3 timer, og alle rundt meg spiste vafler og is, men jeg klarte å holde meg unna, kjøpte meg bare en tab x-tra.

Gammel 04-06-08, 22:55   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Elixia i kveld og trent, ikke bare EN time men TO etter hverandre. Herregud så kry jeg er. Tok først 40 minutters yogatime og så 40 minutter med Elixia Power (vektstang).

Gammel 04-06-08, 22:56   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten så bakte jeg i dag. Nesten-kanelsnurrer, men jeg hadde hvitløkssmør utover leiven og drysset revet ost oppå før jeg rullet den sammen og skar i skiver. Ost- og hvitløks-snegler. Kjempegode, og heelt sukkerfrie.

Gammel 04-06-08, 23:58   #75
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten så bakte jeg i dag. Nesten-kanelsnurrer, men jeg hadde hvitløkssmør utover leiven og drysset revet ost oppå før jeg rullet den sammen og skar i skiver. Ost- og hvitløks-snegler. Kjempegode, og heelt sukkerfrie.

Å det hørtes skikkelig godt ut. Må utprøves i helga.
Så flink du har vært å trene i dag.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 13:25   #76
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Dette har ikke gått så bra....Trekker meg ut og ønsker dere lykke til resten av uken.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 13:35   #77
Sue

Sue sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mmmm - hørtes veldig godt ut! Men med fare for å overspise sånne også, er det nok best jeg ikke lager det heller...

Gammel 05-06-08, 13:36   #78
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Huffda dharma, jeg er sikker på at det ikke er så ille som du føler! Jeg skeiet noe skikkelig ut tirsdag, men i går spiste jeg ikke noe. Har reist ut til svigers og de er så sunne at jeg ikke tør å ta en eneste liten sjokoladebit. Ja det er fullstendig utilgjengelig også, så sånn er det. Er her i dag også, så det blir ikke noe snop i dag heller...og store deler av i morgen er jeg også her. Gleder meg til lørdag for da skal jeg spise sjokolade!

Når det gjelder trening så ble det ikke noe igår, bortsett fra diverse ungestyr da, en kan bli svett av å skulle pakke bilen full av ting og få med seg to små unger i bilen og på ferje osv... I dag har vi trillet en times tur i sola og det kvalifiserer definitivt som trening!

Gammel 05-06-08, 13:37   #79
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Neida, det er ikke så ille som det ville ha vært uten dere, men ille nok.
Er en smule oppgitt over meg selv.

Kjekt med sunne svigers.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 13:39   #80
Sue

Sue sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Neida, det er ikke så ille som det ville ha vært uten dere, men ille nok.

Nettopp derfor du bør holde ut med oss en stund til - selv om du sprekker er det jo til hjelp for deg selv at du er her!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.