|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenHer er en grei side med kjapp gjennomgang og oversikt over naturfagting.
|
|
|
#2 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenNaturfag er ikke min fagkrets akkurat.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Tror ikke på evolusjonen
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenDarwin? Aldri hørt om.
Dette er en utvikling som skjer så gradvis og så sakte, at det vil aldri være noen som kan bevitne det i løpet av et livsløp.
|
|
|
|
#6 |
|
Travelt opptatt
|
Med mindre man tror på sprangvis evolusjon. Jeg syns det virker mye mer logisk.
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenSidespor: Temaet for denne diskusjonen minte meg på denne flotte Chick tract-en. Ah, flott fyr, han Chick. (Og her er en gjennomgang som tilbakeviser en del av feilene, kom over den i min søken etter selve tract-en). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenJa, også fant jeg nettopp denne flotte parodien. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenTorsk: Alle kan jo bare se at det er tull. For det første skriver han slektsnavnet Homo med liten forbokstav, for det andre skriver han ikke artsnavnet i kursiv
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, han hadde nok ikke fått drikke kaffe med de på Blindern en gang han!
|
|
|
#12 |
|
Come what may...
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenMin mor har blå og brune. Min far har brune. Jeg og mine søsken har brune.
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenJeg klarer ikke å forstå hvordan noen med åpne øyne klarer å tro at mennesket bare er 6000 år gammelt, om øynene så er blå, brune eller grønne. Jeg er forresten selv vokst opp i et kristent hjem, men med en tro på at tidsangivelsen i bibelen ikke skulle tolkes bokstavlig, og noe ala hva en skrev lenger opp her, om at mennesket nok er skapt i Guds bilde, men at ting tok lang tid. TTT.tm
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 15-03-08 kl 01:55. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
Grønne øyne regnes vel som brun, så det er vel ikke så uforståelig?
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#16 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror ikke på evolusjonenSorry, lovte å komme med noen lenker, og rakk ikke før vi dro på påskeferie. Men her er et par. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Det har jeg aldri hørt? I passet mitt, og i passet til mannen min, står det at vi har grønne øyne, og det er ikke et spor av brunt i dem når du ser på oss.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Jupp. De er grønne, og beskrives som grønne, men genetisk så er de brune.
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenKult - tenk at jeg har lært noe om gener i dag!
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Tror ikke på evolusjonenHva mener dagens forskere om Darwin? Stilles det flere spørsmål ved teoriene hans nå enn tidligere? Og i så fall, hvorfor?
|
![]() |
| Emneord |
| arvelighet, darwin, evolusjon, gener, gud, statistikk, øyenfarge |
|
|