|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?1486 som har samme etternavn som meg. Mellomnavnet mitt, som er et gammelt familienavn, er det 73 som har. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?104 har samme etternavn som meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Ha! Det er 6 personer i Norge som har samme etternavn som meg, og alle er i min (dvs mannen min sin) familie. Det er både kjekt og ikke så kjekt. Ingen kan skrive eller uttale det navnet riktig, ikke engang om vi staver det tre ganger først. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 562 personer som har mitt tidligere etternavn. Mitt nåværende etternavn deler jeg med 21 andre.
|
|
|
#6 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?16 personer har mitt etternavn. Jeg og ungene er tre av dem. Mannen har fått tilbud om å bytte, men han holder på sitt kjipe -sen-navn |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Mitt etternavn nå er det 1426 som har, mens pikenavnet mitt er det 321 som har. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Og jeg har selvfølgelig ikke skiftet etternavn, til tross for at jeg er gift |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 345 som har mitt etternavn. Det er 7 som har mannens og ungenes navn. De er 4 stk, de andre 3 er søsken av min mann. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Grunnen til at det ikke blir oppgitt om det er færre enn tre, er en teori de har , om at noen kan bli svært opphengt, få ekstreme tvangstanker eller lignende(?) av å finne se at det er bare én til so heter det samme... Har vært på seminar hvor dette ble nevnt spesielt
|
|
|
#11 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?98 har mitt etternavn, men det er kun jeg som har kombinasjonen av mitt fornavn og etternavn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Vi er 25 stk som deler mitt etternavn. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 1558 som har samme etternavn som meg. Hadde jeg ikke tatt mannens navn da vi giftet oss hadde vi vært 52 904. |
|
|
|
#16 |
|
padawan
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Mellonavnet står oppført med under 3 men det stemmer ikke. For mine 3 barn og jeg har det, samt et par til i telefonkatalogen. Mens etternavnet er det 81 som har. Jeg er veldig fornøyd med sammensettningen av navnet mitt.
|
|
|
#18 |
|
Nattrangler
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Mitt pikenavn er det 57 stk som har, min nåværende etternavn er det 166 stk som har.
|
|
|
#19 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?6408 har mitt fornavn som eneste fornavn.
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Giftemålet brakte meg fra 1721 til 324 som deler etternavn. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| navn |
|
|