Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kler du deg hjemme?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 21:36   #61
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kler du deg hjemme?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Interessant at aspektet med å stelle seg/ pynte seg for partneren sin er nesten helt fraværende i tråden her

Jeg bringer et sitat fra den udødelige boken "Den fullkomne Eva" fra 50-tallet til inspirasjon for oss alle:

"Man har ikke lov å si at man ikke har tid til personlig pleie, eller at man har viktigere ting å foreta seg. [...] En kvinne som ikke lenger er interessert i å pleie seg selv, har oppgitt seg selv. Og det er ikke få forlovelser og ekteskap som er gått i stykker på grunn av en slik lettsindig tanke. Når en gift kvinne slapper av i kravene til sin personlige pleie, da er det en fornærmelse mot ektemannen - han har da virkelig krav på at vi steller oss like mye for ham som vi ville gjort for enhver fremmed vi skulle være sammen med. "

Joda, jeg holdt på sånn i mange år, jeg.
Helt til det kom frem at kjæresten min syntes jeg var minst like sexy usminket i en sliten topp og gamle jeans, som i miniskjørt og utringning.
(Man bare elske ham... )

Gammel 16-11-07, 21:39   #62
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det hadde ikke jeg tørt. Hvis noen hadde sett ræva mi med den påskriften, ville de ringt fellesslakteriet.

Det hender jeg tenker mitt om i overkant lubne jenter med saggete joggebkse med påskriften "SEXY" over hele baken, spesielt siden den digre skriften får en allerede bred bak til å se enda bredere ut.
Lubne jenter kan være feiende flotte (Jeg er såklart en av dem... ), men det er snakk om å kle seg etter kroppsformen.

Sist redigert av Enhjørning : 16-11-07 kl 21:51.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:47   #63
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ehm. Jeg kler meg skikkelig daffete enten jeg skal ditt eller datt. Men særlig om jeg bare skal være hjemme. Sminke meg gjør jeg bare om jeg skal tilbringe en kveld i dunkel belysning. Ikke fordi resultatet blir så ille altså Litt bakvendt.

I dag oppdaga jeg at jeg ikke hadde gredd håret da jeg skulle ut og legge Maia i vogna. Men det spiller ingen rolle. Jeg har krøller og det regner. Så nydelig atte.

Gammel 16-11-07, 21:51   #64
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Olabukse og hettegenser, som regel hver dag. Sminker meg sjeldent. Men så kan jeg ikke tenke meg noe mer kjedeligt enn å handle klær til meg selv. Klærne skulle bare dukket opp i skapet mitt.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:51   #65
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Om jeg bare skal være hjemme sminker jeg med endel mindre enn om jeg skal på jobb, bortsett fra det er det ingen forskjell. (På jobb går jeg kun i uniform)
Selv om jeg ikke skal noe sted kan det jo komme noen på besøk, og da har jeg overhodet ingen planer om å se ut som et takras
Kosedresser ect. finnes ikke i huset, bortsett fra ungene mine som har hver sin joggebukse til sykdomsbruk. Til hverdags blir det jeans, skjørt og topper, og jeg er veldig glad i tynne ulljakker.

Gammel 16-11-07, 21:59   #66
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg så forresten en killer bra bukse med rompeskrift her en dag: Loud and ugly

Da jeg spurte mannen for å kontrollere at opplysningene var riktige kom han med dette spontane svaret (spørsmålet var da: "husker du hva det sto på den der buksa som vi så?"): "ja, vaskes på 60 grader!".

Ja, ok ok, slike ting blir jo aldri morsomme når man skal gjenfortelle dem skriflig. Men JEG lå sidelengs i sofaen her og sov. Nei lo! Herremin, så distre jeg er

Gammel 16-11-07, 22:08   #67
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det hender jeg tenker mitt om i overkant lubne jenter med saggete joggebkse med påskriften "SEXY" over hele baken, spesielt siden den digre skriften får en allerede bred bak til å se enda bredere ut.
Lubne jenter kan være feiende flotte (Jeg er såklart en av dem... ), men det er snakk om å kle seg etter kroppsformen.

Er jo en grunn for at jeg går slik hjemme da.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:22   #68
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan jeg kler meg når jeg bare er hjemme en hel dag?

Som et dass.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:37   #69
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Det første som faller meg inn som ellers. Forskjellen er bare at jeg ikke tenker meg om to ganger for å se om det passer sammen :lat:

Forresten så hender det at jeg benytter hjemmedager til å pynte meg litt mer enn ellers - barnehageyrket egner seg ikke til pynteantrekk og det er deilig å kunne føle seg pyntet OG flekkeløs en hel dag

Jobb- og barnefridag er deilig, flekkfritt og kanskje mer pyntet enn vanlig

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Jeg er hjemmeværende, og dersom jeg skulle ordne meg hver dag som om jeg skulle på jobb, så hadde mye tid gått bort istedet for å være sammen med barna mine. ................

Så lang tid bruker jeg ikke at det går på bekostning av noe.

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg dusjer, sminker meg, ordner håret og kler på meg hver morgen. Trenger ikke stelle meg ekstra for å dra ut og får ikke panikk om det kommer uventet besøk. Joggebukse eller "grilldress" eier jeg ikke, men har selvfølgelig bare klær som jeg trives i. Det er fullt mulig å handle klær som er behagelige å gå i, samtidig som de ser lekre ut.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:48   #70
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Kler meg som vanlig, men det er veldig sjeldent jeg bare er hjemme en hel dag da.
Sminker meg gjør jeg så sjeldent, bare en gang i blandt da jeg skal på fest. håret er ganske greit, har en kort og enkel sveis som det bare er å børste.
Joggebukser har jeg ikke lenger.

Gammel 16-11-07, 22:52   #71
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en avslappet påkledning både ute og inne. Den største forskjellen er vel at jeg tar av meg sokkene inne. Jeg går stort sett barbeint inne, uansett årstid.

Gammel 16-11-07, 22:57   #72
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg skal ha besøk har jeg på meg vanlige klær. Hvis vi er alene hjemme skifter jeg ofte til sullebukse.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 01:54   #73
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Man har da kikkhull i døra!

Nei

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 02:04   #74
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Løstsittende tøy, og null sminke. Håret blir fort gredd gjennom, og kanskje satt opp i en hestehale.

Er ett nydelig syn se..
Men nå har jeg en ganske avslappet stil til vanlig også da

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 02:33   #75
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da kler jeg mer slik som jeg går til vanlig, og tar på meg litt mascara. Altså ikke den store forskjellen på på om jeg bare er hjemme eller om jeg skal utforbi døra.

Gammel 17-11-07, 08:01   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå går jeg i en deilig fleecemorgenkåpe, men ellers er jeg så strålende fornøyd med å komme inn i jeansene mine igjen at jeg flekker på meg dem uansett.

Jeg har én kosebukse, og den forbinder jeg bare med sykdom eller graviditet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 08:15   #77
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg kan godt gå i kosetøy hele dagen, til og med uten bh -- noe jeg absolutt ikke bør gjøre Det er sjelden det skjer, men innimellom så vandrer jeg rundt i kosebukser, fleecegenser og med puppene slengende. DET er livet!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 08:17   #78
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har en avslappet påkledning både ute og inne. Den største forskjellen er vel at jeg tar av meg sokkene inne. Jeg går stort sett barbeint inne, uansett årstid.

Samme her. Og så tar jeg ikke alltid på meg øredobber når jeg er hjemme, men det gjør jeg alltid når jeg skal ut - det er en del av "gjøre meg ferdig på badet før jeg går"-ritualet.

Gammel 17-11-07, 08:52   #79
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det hadde ikke jeg tørt. Hvis noen hadde sett ræva mi med den påskriften, ville de ringt fellesslakteriet.

Gammel 17-11-07, 10:17   #80
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Nå er vel denne tråden snart dødd ut, men sånn til en annen gang. Hvordan poster jeg en poll etter att førsteinnlegget mitt (ved et feilt tastetrykk) allerede er postet?

Noen som gidder å forklare hvordan jeg legger inn bilder slik at de vises i tråden? Gjerne med teskje, man begynner med å trykke på bindersen osv ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.