|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?
Jeg ser frisk og velstelt ut også uten sminke |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Helt avhengig av dagsformen. men det blir jeans og topp stortsett hver dag. Sminke blir det så som så med... Ikke alltid jeg rekker det nei...
![]() |
#24 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg må ofte "dress to power" på jobb, så jeg skreller av meg både jobbklær og forhåpentlig jobbmodus når jeg kommer hjem.
![]() |
#25 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Litt mindre pyntet enn når jeg er på jobb (dvs på kontoret, jobber på hjemmekontor)
![]() |
#26 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?I dag er en typisk hjemmedag og jeg har på meg jeans, en sort topp og har sminket meg og ordnet håret. Det gjør noe med hele dagsformen og se nogenlunde ut, synes jeg. Selvom jeg skal bare være hjemme.
![]() |
#27 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Akkurat nå sitter jeg fremdeles i stripete pysjbukse og brun utvasket genser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
blid
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Det finnes ikke "kosebukser" i klesskapet mitt. Jeg føler meg uvel ved å gå rundt i joggebukse. Huff nå hørtes jeg ut som ei skikkelig jåle
![]() |
#29 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg kan slenge på meg joggebuksa når jeg står opp, men skifter så fort jeg er ferdig med å stelle, lage mat til ungene og fikse det som skal fikses.
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Fikser håret, sminker meg og har på meg vanlige klær. Vanlige klær kan også være velourdress, enten bukse eller jakke. Hele dressen sammen brukes kun når jeg er syk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Selv om jeg er sjukemeldt og går hjemme med stadig voksende mage bruker jeg svært sjeldent joggebukse og joggegensere....Sminker meg og bruker vanlige klær /kjole hver dag.
![]() |
#32 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#33 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg er hjemmeværende, og dersom jeg skulle ordne meg hver dag som om jeg skulle på jobb, så hadde mye tid gått bort istedet for å være sammen med barna mine. Jeg ordner meg på håret, sminker meg litt og tar på rene klær. Men skal jeg ut er det jeans og genser eller topp med en strikkejakke utenpå. Og sko med en liten hæl på, ellers blir buksene mine så lange..
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?I helgene tar jeg gjerne på meg joggebukse og tilhørende topp med en gang jeg står opp. Kler meg om etter hvert og går da som regel i jeans og en eller annen passende topp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Varierer litt. Sminker meg ikke hjemme, men går enten i joggeklær eller vanlige klær. Med magen så bør jeg helst ha mammabukser og noko attåt for å ha det behagelig. Går ofte i crocks, og har gjerne en stor fleecejakke hvis jeg fryser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Alltid ren, pen og ordentlig i tøyet. Man vet aldri hvem som kan ringe på |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg sminker meg og ordner håret som vanlig, tar ikke lange tiden det. Og har stort sett jeans på meg uansett *jeanselsker* og en eller annen topp/genser/tunika, så ja, som vanlig i grunn.
![]() |
#38 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg sminker meg alltid med mascara og har alltid på meg parfyme for min egen velværes del.
![]() |
#39 |
er her
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Kosebukse og t-shorte fleesgenser eller lignende. Sminke meg gjør jeg ikke til vanlig heller. Skifter alltid når jeg kommer hjem fra jobb/skule eller når jeg har vært ute.
![]() |
#40 |
Protonterapeut
|
Man har da kikkhull i døra!
![]() |
|
|