|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Går du alene på kino? | |||
Aldri tenkt over det som en mulighet før. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 11,59% |
Kino alene? Er du sprø? |
29 | 17,68% |
Har ikke gjort det før, men kunne godt tenke meg det ja! |
30 | 18,29% |
Det hender jeg gjør det. |
66 | 40,24% |
Jeg gjør det støtt og stadig. |
12 | 7,32% |
Jeg trives best alene på kino. |
6 | 3,66% |
Annet. |
16 | 9,76% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg har gått på kino alene. Det er ok, men trives best med godt selskap.
![]() |
#63 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg har gått på kino alene mange ganger - både på dagtid og kveldstid. Jeg har også reist på ferie alene og gått på restaurant alene. Alt til sin tid.
![]() |
#64 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Å gå på kino alene
![]() |
#65 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Å gå på kino alene
Det er da ganske vanlig.
![]() |
#66 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Å gå på kino aleneEr du sprø..
![]() |
#68 |
Prettiest mess ever seen
|
Hvorfor skrive noe selv?
![]() |
#69 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
Signerer Emma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Passiv
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneHar vært på kino alene èn gang, og hadde like god filmopplevelse som ellers, men foretrekker å gå sammen med noen. |
![]() |
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Å gå på kino aleneEtt par ganger har jeg gjort det. Synes det er helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Passiv
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneHar aldri gjort det, men det kunne jeg meget vel ha gjort ja. |
![]() |
![]() |
#73 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Å gå på kino aleneFår jeg ingen med meg så går jeg alene. Senest sist torsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneDet er ikke ofte jeg gjør det, men dersom det er en film jeg gjerne vil se så har jeg ingen problemer med å gå alene. I den situasjonen vi er i nå, med en mann som studerer og har ekstra jobb så er det enklere å bare gå når det passer istedet for å avtale og måtte trekke seg fordi han ikke rekker hjem. Men jeg syns det er koselig å gå ilag med venner også og gjerne gå litt på kafe i samme slengen |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg hører til dem som gjerne går på kino alene og gjør det så ofte jeg kan. Jeg synes det er like hyggelig som å gå sammen med noen. Går ofte på kafé og restaurant alene også - og har reist alene på ferie mange ganger, både inter-rail og lange flyreiser. Det er i grunnen veldig deilig å være alene på ferie. Man slipper å diskutere med andre hva man skal gjøre, hvor man skal reise videre og alt det der - og man blir alltid kjent med andre som er på tur.
![]() |
#76 |
Trøtt
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneDet hender nå og da. Skal faktisk på kino alene i kveld, trenger en liten pause fra mann og barn og da er et par timer med stillhet og film et nydelig avbrekk!
![]() |
#77 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg liker best å gå sammen med noen, men jeg har vært alene på kino. Hvis jeg er bortreist på kurs med jobben er jeg ofte både på kino og kafe alene.
![]() |
#78 |
Kidding, right?
|
Den eneste gangen jeg har vært alene på kino var jeg ALENE på kino. Jeg må innrømme at jeg følte meg beklemt. Det var da jeg var i distriktsturnus, og det var en film jeg virkelig hadde GLEDET meg til å se. Men det var visst ingen andre som ville det gitt. (Og så var det et eller annet idrettsarrangement det sammenfalt med, da.)
![]() |
![]() |
#79 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneKino alene er praktfullt, jeg har gjort det før, og gleder meg til jeg kan få gjort det igjen.
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Å gå på kino aleneDet kunne jeg helt klart tenkt meg, har bare aldri kommet så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|