Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å gå på kino alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Går du alene på kino?
Aldri tenkt over det som en mulighet før. 19 11,59%
Kino alene? Er du sprø? 29 17,68%
Har ikke gjort det før, men kunne godt tenke meg det ja! 30 18,29%
Det hender jeg gjør det. 66 40,24%
Jeg gjør det støtt og stadig. 12 7,32%
Jeg trives best alene på kino. 6 3,66%
Annet. 16 9,76%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 13:10   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Å gå på kino alene

Hmmm... Jeg har aldri gjort det før, og ikke hatt lyst heller. Men når jeg tenker over det nå, så er det sannelig en ganske god idé. Bare koble ut fra hverdagsmaset et par timer, liksom. Kanskje jeg begynner å bli voksen? Eller sliten småbarnsmor

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:02   #2
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hmmm... Jeg har aldri gjort det før, og ikke hatt lyst heller. Men når jeg tenker over det nå, så er det sannelig en ganske god idé. Bare koble ut fra hverdagsmaset et par timer, liksom. Kanskje jeg begynner å bli voksen? Eller sliten småbarnsmor

Signerer Emma.

Når jeg var yngre så jeg på alene-gjengere som "tapere", men det viser jo bare hvor umoden jeg var i hue.

Det minner meg forresten om en historie (som overhodet ikke har noe med saken å gjøre). Vi var på kino en gang som 14-15åringer -- selvfølgelig ikke alene, jeg var ingen taper . Ved siden av oss satt et gammelt ektepar, og vi fniste over at gamlinger var på kino, det var jo sååå teit og rart. Verre ble det når damen dro opp to bananer fra vesken sin, det var kosen deres. Men, så ble jeg så rørt og synes synd på dem, som måtte spise bananer på kino, mens vi mesket oss med Foxkarameller og Mmm-sjokolade.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.