|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Hårvekst og sommer
Jeg har klipt håret i dag. Nå er du advart.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Hårvekst og sommerHvis du ikke hadde lagt merke til dette kjempeskrubbsåret med tilhørende blåmerker er du veldig edel eller veldig blind. jeg ser ut som jeg har vært med i en massevelt i TdF.
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hårvekst og sommerJeg er sånn edel som Skilpadda.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hårvekst og sommerJeg registrerer også om noen har på seg forskjellige sokker, en lekker genser, en underlig tatovering, fletter under armene, whatever. Men jeg tenker ikke noe mer over det enn å registrere, lissom. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hårvekst og sommerJeg har ei venninne jeg hadde på universitetet, som på 90-tallet (da man drev med den slags) brukte å fjerne mesteparten av øyenbrynene, for så å tegne dem på med skikkelig tydelig strek. En gang jeg og ei felles venninne traff henne hadde hun visstnok bare tegnet på det ene øyenbrynet, og glemt det andre. Hun jeg gikk sammen med hadde blitt så opphengt i dette at hun nesten ikke greide å holde fokus i samtalen, for det så helt snålt ut, og lenge etterpå hadde hun skikkelig vondt av at hun ikke fikk seg til å si i fra, slik at venninnen fikk rettet det opp før hun møtte på flere. Jeg for min del hadde ikke sett det en gang.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-08-16 kl 14:06. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
søt
Sv: Hårvekst og sommerJeg er lite observant, men havna under et tak tett på "gammeltante" i et regnvær, og la merke til veldig brune, fine og glatte legger. Tok så en titt på mine egne med skjegg etter ca 2 uker siden sist vedlikehold. Så da tok jeg en runde på egne legger seinere på dagen. Jeg bryr meg egentlig lite.
|
|
|
#10 |
|
søt
Der ser du... Og jeg skjønner ikke problemet. Hva heter det da? Min onkel sin relativt nye samboer?
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Hårvekst og sommerDenne tråden snubler litt i antakelsen av at "å legge merke til" automatisk betyr "mene noe om" og i forlengelsen av det "mene noe negativt om" - det er det ingen automatikk i, selvfølgelig.
|
|
|
#12 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Jepp, det tror jeg også etter hvert, og da snakker vi jo fort fullstendig forbi hverandre.
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, det er ikke noen automatikk i det.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Det er vel kanskje noe av det som irriterer meg mest. Alle disse tingene som de sier at vi burde gjøre, for det tar jo bare 5-10 minutter. Men dersom man legger sammen alle disse skjønnhetsritualene, så blir det jo veldig veldig mye tid man skal bruke på det. Legg på intensive treningsprogram og supermat laget fra bunnen, så er det lite plass til noe annet i hverdagen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hårvekst og sommerDet er i alle fall ikke edelhet som gjør at jeg ikke legger merke til folks legger. Dvs jeg legger merke til om de viftes foran øynene mine. Da ser jeg nok både blåmerker, skrubbsår, arr og hår. Jeg kan dog ikke huske at jeg har lagt merke til spesielle greier med andres legger. Ansiktstrekk derimot legger jeg merke til. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Min feil. Jeg leste "en gammeltante" og trodde du referte til "en godt voksen dame". Jeg har ingen problemer med begrepet i betydningen "grandtante". Beklager grunnløs furting. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hårvekst og sommerDet hender jeg legger merke til at mine egne legger har fått seg noen lange hår, og da tar jeg dem som regel. Mulig jeg da ikke burde si noe, men jeg er glad for at jeg har så lite kroppshår at det holder å ta leggene et par ganger i året. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Forsøk på å skryte er det vel forhåpentligvis ikke, men så fullstendig unødvendig å kommentere at det går fint å ikke fjerne hårene FORDI det er lite hår/lyse hår/whatever? Hvorfor gidder man det? Går det ikke fint å la være å fjerne hårene om de er mørke og stri, lissom? Jo, det gjør det. |
|
|
|
![]() |
|
|