Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventskalender

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-15, 12:46   #61
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalender

Min fikk første da han var 16 mnd.
Delte opp duplo.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 14:02   #62
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne så kjekk ut for mindre barn http://lekmer.no/leker/adventskalend...skalender-2015

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 14:03   #63
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Toåringen fikk Mummikalender og den var veldig populær. Figurene lekes med ofte fremdeles. Det er definitivt den kalenderen som har vart lengst.

Gammel 11-10-15, 16:39   #64
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Denne så kjekk ut for mindre barn http://lekmer.no/leker/adventskalend...skalender-2015

Ja, jeg så den der, men så stod det fra 3 år, så jeg avskrev den til vår snuppe. MEN den er kjempefin. Har siklet litt på den mummikalenderen også, men jeg har hittil ikke klart å finne en kalender som er ok for barn under 3 år. I følge merkingen i alle fall. Så får vel ordne med en selv kanskje, om vi bestemmer oss for å ha en.

Gammel 11-10-15, 16:51   #65
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her hadde vi kalender året etter at poden er født, han var da akkurat et år (fyller i desember). Det var mest for å få brukt den fine kalenderen som farmoren hans har laget og fordi jeg synes det var stas.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 17:38   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om det blir sjokoladekalender.
I fjor kjøpte jeg ferdig, men det blir jo litt teit når de er her annen hver uke. Så vurderer lage, men da må jeg lage til 4 stk

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:25   #67
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hamstret slike sett på Panduro på salg, 20-30 kr stykket, så nå skal vi bruke advent på å lage snømenn, pingviner, kort og jeg vet ikke hva. 13 Pakker burde holde til å gjøre oss temmelig lei.

Gammel 14-10-15, 12:35   #68
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor kjøper man slike poser til å ha småting i? Orker ikke pakke inn 48 gaver.

Gammel 14-10-15, 13:12   #69
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøper man slike poser til å ha småting i? Orker ikke pakke inn 48 gaver.

Jeg har pleid å kjøpe på Panduro og Kremmerhuset. Tipper at Nille og bokhandelen også kan ha

Gammel 14-10-15, 14:49   #70
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt poser på apoteket. De har hatt billig og ett år fulgte det med når man kjøpte noe annet.

Gammel 14-10-15, 21:12   #71
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Extra leker har tilbud på hobbysett til 29,90 (koster ordinært 79,90 stk)

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 08:05   #72
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søstrene Grene hadde fine poser i fjor, hvertfall. Panduro også, men de kostet jo da endel mer.

Gammel 15-10-15, 08:17   #73
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Ungene har ønsket seg pakkekalender i år. "alle" har det. Jeg har kompromisset og sagt at de får annenhver dag.

Jeg var på TGR i går for å se om jeg fant noe. Men det vrenger seg i meg å måtte kjøpe sånn dill og pakke inn til dem og bidra til søppelbergene og ikke minst rotet hjemme hos oss.

Tror jeg går på bokhandel og Hennes og Maurits. Jeg orker ikke unyttig dill.

Gammel 15-10-15, 09:46   #74
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Samme her, mkj, orker ikke "søppelting" så satser på H&M, flaxlodd og Nille, heller betale bittelitt ekstra og finne noe som kan brukes.

Gammel 15-10-15, 15:36   #75
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Eldstejenta hadde Forskerfabrikkens julekalender i fjor - anbefales!
http://shop.forskerfabrikken.no/cate.../julekalendere

Gammel 15-10-15, 16:52   #76
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg var på TGR i går for å se om jeg fant noe. Men det vrenger seg i meg å måtte kjøpe sånn dill og pakke inn til dem og bidra til søppelbergene og ikke minst rotet hjemme hos oss.

Mye der som ikke er unyttig dill - skisseblokker, fargeblyanter, maling, div. håndarbeid for barn og ulike spill.

Gammel 15-10-15, 22:01   #77
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Søstrene Grene hadde fine poser i fjor, hvertfall. Panduro også, men de kostet jo da endel mer.

Da må jeg innom Søstrene Grene eller Upstairs.

Gammel 20-10-15, 14:02   #78
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Mine har også fått julepynt i kalender, kan legges bort og de kan ta vare på det til de blir voksne. Mye av min egen julepynt kommer fra mors hjemmelagde kalender.

Gammel 21-10-15, 12:29   #79
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kom over denne fra Brio i dag. Minste er nok egentlig for stor til Brio-tog, men likte denne godt.

Gammel 21-10-15, 13:11   #80
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg kom over denne fra Brio i dag. Minste er nok egentlig for stor til Brio-tog, men likte denne godt.

Kanskje dette hadde vært noe for 14-modellen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.