|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Off the map.
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongelige
Jeg er ikke så mot monarkiet at jeg vurderer å stemme Rødt. Det ligger en bit unna hva jeg ellers står for.
|
|
|
#62 |
|
Glamorøs
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeOg apropos Rødt: http://www.dagbladet.no/2015/09/08/n...akon/41002665/
|
|
|
#63 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeTakk- Ser det ikke er helt enighet innad, men synd mitt parti er for monarki. Synes det er veldig merkelig, jeg synes det er helt vilt absurd og er mektig lei alt styret rundt Märtha og resten av familien.
|
|
|
#64 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, et alternativ er jo at de slutter å være så politisk. Om de begrenser seg til den mer tradisjonelle kongelige rollen, så er det jo helt uproblematisk at de har privatliv.
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er vel der vi er uenige, antar jeg. Jeg ser ikke på dem som å innha selvstendig politisk påvirkning i det hele tatt. Designere, ja, marionetter, ja, til og med ambassadører. Men ellers kan jeg ikke se at de påvirker livet mitt i det hele tatt. Er det noen som blir mer eller mindre miljøbevisste utfra hva MM gjør, liksom?
|
|
|
#67 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Arne Totland er opptatt av hva hun holder på med.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeDa synes jeg hun skal hviske til ham hvem hun var på besøk hos.
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Neppe |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Mother of Dragons
|
Hvor stor impact de faktisk har er ikke helt relevant synes jeg. De jobber jo nokså aktivt for å få mest mulig politisk påvirkningskraft, de har en agenda, og da må de skjønne at det øker på en måte kravet om integritet i forhold til agendaen deres.
|
|
|
#72 |
|
Glamorøs
|
Men det blir jo nesten som å si at en dårlig politiker kan stå fritt til å ta i mot gaver og bestikkelser, fordi vedkommende ikke har reell påvikningskraft. Kronprinsparet ønsker å ha påvirkningskraft, de fungerer som bindeledd blant ulike bedrifter og personer, og så lenge de ønsker å jobbe politisk, så må de forholde seg til retningslinjene, syns jeg.
|
|
|
#73 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeMerke hva da med reklame? Hun skriver ingenting noe sted?
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 08-09-15 kl 20:06. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeIkke at det spiller noen rolle for hva jeg mener om saken ellers, altså.
|
|
|
#76 |
|
Mother of Dragons
|
Sikt-konferansene som Haakon har vært helt sentral i, er jo nokså problematiske i forhold til at han vil påvirke næringspolitikk.
|
|
|
#78 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#79 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeJoda, men det er fremdeles ikke noe annet valg, så vidt jeg kan se, enn å godta deres svar om at det var et rent privat besøk. Eller avskaffe monarkiet.
|
|
|
#80 |
|
maler
|
Sv: Luksusbåtferier for politikere og kongeligeSelvfølgelig bør man avskaffe monarkiet.
|
![]() |
|
|