|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Har du bøker i hus? | |||
| Lite/ingen |
|
1 | 0,41% |
| Noen |
|
28 | 11,48% |
| Mange |
|
213 | 87,30% |
| Bare barnebøker |
|
2 | 0,82% |
| Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Mange...og hjemme hos foreldrene mine er det enda fler, et helt eget bibliotek!
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Mange bokglade her gitt - føler meg hjemme! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi ble oppfordret til å fjerne alle bøkene før visning da vi solgte nå sist, blant annet pga at bilder blir veldig rotete med mange bøker. Så hos oss var det ikke en eneste bok under visningen.
|
|
|
#64 |
|
Audacious
|
Sv: Har du bøker i huset?Her er det skjønnlitteratur i stua, faglitteratur på arbeidsrommet, barnebøker på barnerommet og på mitt soverom, og faglitteratur light på mitt soverom. Omtrent førti hyllemeter tilsammen.
|
|
|
#65 |
|
Helt konge
|
Sv: Har du bøker i huset?Vil din veninne ha en leilighet med plass til mange bøker er det bare å si i fra, vår legges ut for salg i løpet av 3 uker |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du bøker i huset?Mengder.
|
|
|
#67 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?
Vet dette har blitt diskutert tidligere. Folk synes kanskje det er rart hos oss, for de ser få bøker. De aller fleste bøkene våre er i skap. Synes det er mest praktisk. Jeg har ikke noe imot å vise fram bøker, men vi har mye paperback, og det er jo ikke det peneste. I tillegg stabler vi inn i skapene, gjerne både to og tre rader i dybden. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du bøker i huset?Har tre smekkfulle bokskap i stua, og resten stuet bort i skap og kjeller.
|
|
|
#69 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har veldig mange bøker ja. For store og små.
|
|
|
#70 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har mange bøker av alle slags, på mange språk, og til alle i huset. De ligger og står rundt omkring. Klin umulig å rydde dem bort til en visning.
|
|
|
#71 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Har du bøker i huset?Jeg har noen. Men desverre har flesteparten fortsatt kun vært til pynt.
|
|
|
#72 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har forøvrig venner (som ikke har bøker) som syns det er å "brife" (heter det det?)/skryte når vi har mange bøker stående fremme...
|
|
|
#73 |
|
By the Sea
|
Hjelp...
|
|
|
#74 |
|
Den som gir seg...
Sv: Har du bøker i huset?Her finnes mange bøker. Bøkene har fått plass i bokskap i stua nylig. Etter å ha vært plassert i bokskap i andre rom i noe tid....Nå er de tilbake. Godt!
|
|
|
#75 |
|
Ferdig!
Sv: Har du bøker i huset?En liten avsporing: vi har faktisk folk i familien som aldri har lest en bok utenom pensum på skolen |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Borte
|
Sv: Har du bøker i huset?Jeg har en bokhyllevegg med masse forskjellige bøker. Ikke noe system og masse rot. Akkurat sånn det skal være. Det er mest skjønnlitteratur, noe faglitteratur og ganske mye antikvariske ungdomsbøker som jeg samler på. Barnebøker har vi på mange forskjellige steder.
|
|
|
#77 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har ikke plass til alle bøkene våre, så mye står i pappesker på loftet. På gjesterommet/kontoret har vi en del fagbøker, i stua har vi ei bokhylle med skjønnlitteratur, på soverommet en bokhylle med skjønnlitteratur + at Idun har sitt eget lille bibliotek med barnebøker på sitt rom. Å elske bøker har hun arvet etter oss begge : )
|
|
|
#78 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ferdig!
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
weird
Sv: Har du bøker i huset?Jeg har mange bøker hjemme. I stua, på kottet, på soverommet og i boden. Og i barndomshjemmet mitt. Og..
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|