|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?
Selvsagt. Det er jo opplest og vedtatt, jf. denne schlägeren fra 70-åra:
![]() |
#62 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?Jeg tror ikke egentlig vi er så uenige bina. Men jeg synes det er ille at det finnes et så stort marked for glam-modeller, og at media faktisk bryr seg med dette, og skriver så masse om det, og trykker bilder osv. Samme hvor gamle eller unge man er. Jeg synes nakenhet er unødvendig i unødvendige settinger uansett hvilken aldersgruppe en tilhører. Og jeg synes der er riktig så ille at så mange opererer kroppene sine. Både med tanke på psyken deres, og til alle dem som kommer etter, og med tanke på de helsemessige aspektene.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 31-05-07 kl 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?Dette syns jeg er en viktig og interessant debatt. Jeg har ikke fått lest hele tråden, men jeg kan i allefall si at Madam Mim og Desembermamma har en flott tankegang som jeg blir glad for å lese. Sist redigert av Jessica : 31-05-07 kl 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fantastisk innlegg, Jessica!! Jeg applauderer kvinner som deg!
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor kaster feministenes døtre og datterdøtre klærne på internett?Her snakkes det også litt om grunnene til at mange jenter velger å bli s.k. "glamourmodeller". Synes forøvrig at glamour-modell-ordet er såååå utrolig feil. Akkurat som om slike typer jobber er forbundet med glamour... NOT!
![]() |
#67 |
Live and let live
|
Ja, kan de ikke bare kalle en spade for en spade liksom. Idiotisk forsøk på å gjøre businessen mer stueren.
![]() |
Emneord |
feminisme |
|
|