|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Skal dere bake boller i helga?Jeg skal bake, også får kidsa dem servert når de kommer hjem fra pappaen sin. Skal prøve å rive litt marsipan og ha bringebærsyltetøy i kremen.
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere bake boller i helga?Bakte boller i går, så de skal vi spise i dag med krem inni. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Skal dere bake boller i helga?Ble boller her også ja. Schakendas oppskrift, og de ble helt perfekte
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skal dere bake boller i helga?Eg har ein bolledeig til heving no, så det vert boller med krem til kvelds.
|
|
|
#7 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Skal dere bake boller i helga?Skal snart bake boller. Har aldri vært glad i gjærbakst og styrt unna, men i det siste har jeg faktisk bakt flere brød, så nå er jeg mer komfortabel. Så får vi se hvor gode de blir, skal ihvertfall heve en stund. Det blir ferdig vaniljekrem i kartong, evnt blandet med pisket krem.
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal dere bake boller i helga?Jeg hadde nok ikke tenkt på det hvis det ikke hadde vært for denne tråden. Men nå har i benken full av ferske kanelboller. Siden jeg er den eneste i familien som liker vaniljekrem, så gikk jeg for kanel isteden. De ble knallbra.
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Skal dere bake boller i helga?Etter mange år med misunnelse når jeg har sett alle fastelavnsbollene på Internett, så klarte jeg å få ut finger'n i år og faktisk bake selv. Helt vanlige hveteboller med usukret krem og melisdryss, men jummi, det ble nå godt.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skal dere bake boller i helga?40 boller i ovnen og klippekrans til heving.
|
|
|
#11 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere bake boller i helga?Prøvde bolleoppskriften til Trine i Trines matblogg i dag for første gang, smakte veldig godt, og var lett å jobbe med!
|
|
![]() |
|
|