Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåling for amatører

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 19:10   #61
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Jåling for amatører

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Liten rapport:

Derimot har jeg fortsatt med mascara-prosjektet, og tenker jeg skal gå over til å lete etter Den Perfekte Mascara TM, den jeg har nå flasser litt, også syns jeg ikke den skiller øyevippene like bra som jeg skulle ønske meg.

Jeg bruker sjelden sminke, men blinker til innimellom med litt mascara, men jeg er så innmari lys og takler ikke se sminket ut, så jeg tørker av kosten i mascaraen og dermed får jeg tynt lag på, og kan evt ta et tynt lag til over det...

Ser jeg må henge her...sa til mannen i forrige uke at siden jeg rundet midten av tredveårene var det vel på tide å bli jålete... Ønsket meg øyekrem og slikt og fikk faktisk litt i bursdagsgave... Trenger absolutt nye klær så skal prøve å tenke litt mer feminint, men redd jeg havner i praktisk og behagelig-fellen...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 10:35   #62
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ellers har dette vært vinterens store favoritt hos meg, Black Pearl:

Du nevnte at jeg hadde hatt en jåleraptus, Luftslottet, av denne tråden fikk jeg en liten en til. Jeg gikk rett og slett til innkjøp av denne neglelakken. Den er utrolig vakker - på bildene og på andres negler. Men å få det til da... Den er jo steindyr, så jeg må jo få glede av den. Hva gjør man med flisete neglebånd og sånn? Følg med, LS, neste gang vi møtes har vi begge vakre lakkerte negler.

Sist redigert av banana : 20-03-12 kl 14:23.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 13:59   #63
leile
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2012
leile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ville ha kjøpt en neglefil, en sånn som man kan polere selve overflaten på neglene:

Og så en duppeditt som presser neglebåndet tilbake

Hehe, glemte helt av det jeg egentlig ville skrive... :P Selv om at det kan være litt vanskelig i starten, synes jeg flytende eyeliner er fantastisk!

leile er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 17:37   #64
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Det er akkurat sånn jeg også har det. Skulle ønske jeg klarte å lage lekre lakkerte negler.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 17:59   #65
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pleier å ta neglelakkfjerner på en q-tip som jeg har klar før jeg begynner.

Gammel 20-03-12, 18:58   #66
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg har overlakk fra Seche Vite. Er det noen som kan anbefale en underlakk?

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 19:03   #67
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Men du? Huden var bedre på melkefritt, nå er den verre igjen?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:47   #68
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Dragen: Fortsatt på laktosefritt og fortsatt fin i huden. Jeg ammer fortsatt, så finner vel ikke egentlig ut så mye før jeg slutter. Men den tålte ikke store mengder krem og greier.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.