|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Liker dem ikke, men kan spise dem... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Det finnes jo utrolig mange ulike typer kjöpekaker, saa det blir litt enkelt aa si at man liker eller ikke liker. Av de "vanlige" kjöpekakene, elsker jeg waleskringler og napoleonskaker. Andre er bedre hjemmebakt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Liker ikke kjøpekaker i plast. Har aldri kjøpt, men har smakt når jeg har vært hos andre. Har heller aldri smakt kaker fra frysedisken. Her bakes kakene selv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Liker dere kjøpekaker?Smulekake, aka Sitronhalvmåne, er og blir godt etter mange års servering hos farmor.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Eneste gode jeg har smakt var en sånn "Punsjkake" som jeg kjøpte på Møllhausen i Oslo. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg spiser det meste som er kake. Veldig godt er det ikke når kaken kommer i plast, men det går ned.
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Er ikke noe spesielt glad i kaker, men kvier meg ikke for å smikke i meg ei halv suksesskake... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Liker og liker... Om jeg er på besøk hos eldre som serverer denslags, glir det ned, men ingenting jeg ville gått til innkjøp av selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg prøver å innbille meg selv at ingen kaker smaker godt, men er ikke helt ved målet merker jeg etter å ha lest denne tråden.
|
|
|
#15 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere kjøpekaker?Kommer an på kaken. Hjemmebakt er selvfølgelig best, men tror nok at noen av kjøpekakene kan gå an. Jeg styrer raskt unna sånne rullekaker og andre formkaker i plast fra dagligvarebutikken. De ser (og smaker) uffent. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Liker dere kjøpekaker?Jeg er ikke et kakemenneskei utgangspunktet, men Prixkake (sånne halvmåner innpakket i plast og slikt) ser jeg mer på som kaffebrød.
|
![]() |
|
|