Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Liker dere kjøpekaker?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 17:36   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere kjøpekaker?

Smulekake, aka Sitronhalvmåne, er og blir godt etter mange års servering hos farmor.

Men jeg kjøper det aldri, da. Ærlig talt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:31   #62
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eneste gode jeg har smakt var en sånn "Punsjkake" som jeg kjøpte på Møllhausen i Oslo.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:23   #63
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg snakker ikke så mye om konditorikaker her, men mer sånne som kjøpes på Prix...

På vår lokale Prix har de nydelige konditorikaker. Napoleonskakene fra Prix er veldig gode. Man kan bestille kaker på Prixen også og de er også gode.

Jeg liker noen kjøpekaker mens jeg ikke kan fordra andre.

Europriskaker kan jeg virkelig styre min begeistring for. Jeg tror aldri jeg har smakt noen kaker kjøpt på Europris som har smakt godt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:28   #64
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser det meste som er kake. Veldig godt er det ikke når kaken kommer i plast, men det går ned.

De få gangene jeg serverer kaker baker jeg dem selv. Det er ikke så ofte.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:43   #65
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jeg elsker kaker og elsker å bake kaker.
Baker alltid (altfor) mange kaker i selskaper.

Kjøper sjelden, men da er det hos baker og de er gode!

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:24   #66
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere smakt denne? Almondy mandelkake med daim.

Den er superkjekk for sånne som meg som fyser på noe godt på kvelden, men ikke gidder bake.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:34   #67
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, mandelkakene tror jeg er gode, men jer desverre allergisk...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:44   #68
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Den er superkjekk for sånne som meg som fyser på noe godt på kvelden, men ikke gidder bake.

Det funker med en pose sure føtter.. :deler:

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:48   #69
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

De er rett og slett verdens beste! :sikle:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 00:53   #70
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Det funker med en pose sure føtter.. :deler:

Niks. Her må man ha alt. Ja takk, begge deler! :storforlangende og ammende:

Gammel 11-04-07, 10:10   #71
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Superkjekk og superkjekk..... Jeg hadde blitt smellfeit om jeg skulle spist sånn hver kveld jeg fyste på noe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:55   #72
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er ikke noe spesielt glad i kaker, men kvier meg ikke for å smikke i meg ei halv suksesskake...

Eller hjemmelagde Sara Bernard...

Men ikke butikk-kaker, så nøden blir jeg ikke.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:19   #73
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Liker og liker... Om jeg er på besøk hos eldre som serverer denslags, glir det ned, men ingenting jeg ville gått til innkjøp av selv.

Har forsøkt sånne frossen kaker ved et par anledninger, men liker heller å bake selv. Amerikansk ostekake derimot kan jeg godt kjøpe :sikle:

Sånn generelt har jeg ikke godt av kaker

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:24   #74
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kommer an på kaken. Hjemmebakt er selvfølgelig best, men tror nok at noen av kjøpekakene kan gå an. Jeg styrer raskt unna sånne rullekaker og andre formkaker i plast fra dagligvarebutikken. De ser (og smaker) uffent.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:26   #75
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

...... men liker heller å bake selv.

Sånn generelt har jeg ikke godt av kaker

Carries Oreo-kake er en av de beste kakene som finnes!

Gammel 11-04-07, 12:09   #76
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å innbille meg selv at ingen kaker smaker godt, men er ikke helt ved målet merker jeg etter å ha lest denne tråden.

Jeg blir likevel aldri så sulten at jeg spiser plastinnpakkede kake-etterligninger. På samme måte som jeg aldri blir så sulten at jeg kjøper Grandiosa. :sær:

Gammel 11-04-07, 12:32   #77
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Superkjekk og superkjekk..... Jeg hadde blitt smellfeit om jeg skulle spist sånn hver kveld jeg fyste på noe.

Ja, det er vel den eneste fordelen ved å være tynn...man kan spise hva man vil, når man vil.

Gammel 11-04-07, 12:39   #78
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja da, bring it on. Men ikke marmorkake eller fyrstekake. :grøss:

Dessuten er vel jernbanekake noe av det verste man kan få kjøpt.

Karamell: Det heter Wales-kringle. Og det er virkelig nammenam.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 14:37   #79
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Carries Oreo-kake er en av de beste kakene som finnes!

Jeg kan bake jeg.....

Noe vi må feire? Når da?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:47   #80
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg kan bake jeg.....

Noe vi må feire? Når da?

Trenger vi noe å feire? Neste "treff"?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.