Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnevogn = førsterett på heis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 10:48   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn = førsterett på heis?

Jeg hadde i hvert fall HC-kort for 3 mnd. av gangen da jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet. Hadde aldri parkert på HC-plass uten kort.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 14:01   #62
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Vi parkerer på HC-plasser uten å ha kort akkurat nå. Men vi kommer til å slutte når jeg kan gå igjen, selvfølgelig. Men jeg kan tenke meg at folk blir provoserte av det innimellom. Nå er det ikke ofte jeg er ute av huset, men dog.

Da bør du heller få deg et midlertidig HC-bevis.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 14:18   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Da bør du heller få deg et midlertidig HC-bevis.

I denne byen?
Men vi bruker ikke gratisplassene i sentrum. Men bruker uten skrupler de som er ved legekontoret.

Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:51   #64
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Problemet er at man ikke vet hvem som er "slabbedasker" da. Jeg tenker nok mange TenkerSitt™ når de ser at jeg står og venter på heisen (uten barnevogn), men det er ingen av dem som har sett meg gå opp en trapp mens jeg biter tenna sammen i smerter. Sånn tenker jeg at mange andre kan det også, og at jeg vet ingenting om hvem det er og hvem som bare er late.

Når jeg er uten barnevogn, pleier jeg likevel de med barnevogn gå før meg, trenger ikke akkurat å fremstå som enda mer dust enn jeg allerede gjør.

Dette kunne jeg ha skrevet, gitt. Jeg hadde satt veldig liten pris på å bli satt på plass fordi jeg venter på heisen i periodene jeg ikke klarer å gå trapper.

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

A propos: en blond berte med sprettrumpe og treningstøy fikk et høflig spørsmål fra meg etter at hun hadde parkert bilen sin utenfor barnehagen: "Du er klar over at du står på handikap-parkering?"
Hun ble sef. litt snurt, med en "jammen jeg skal jo bare rett inn å levere". Det var riktignok en annen HK-parkering ledig men det var faktisk flere andre parkeringsplasser ledig også. Hele HK-parkeringsregimet bryter sammen om alle "skal-bare".

Meder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.