Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lanoungen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 21:12   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lanoungen

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg regner med at denne diskusjonen ble startet fordi jeg la ut link til lanoungen med bilde av mitt barnebarn i går, er første gang jeg har lagt ut noe sånt her inne, har også lagt ut på facebook for første gang.
Jeg stemmer på det jeg har lyst hvis det dukker opp linker som andre har lagt ut, her eller på facebook, hvis jeg ikke har lyst til å stemme så lar jeg bare være, irriterer meg ikke over sånne småting.

Nå er du hårsår og bittelitt selvoptatt. Det er mye mer sannsynlig at det kommer av at mange har ørtifjørti innlegg på FB-kontoen sin, enn at de er sure for ett innlegg her inne.

Gammel 16-06-11, 21:18   #62
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hva tenker du om det?

Jeg tenker ikke noe spesielt akkurat. Folk må gjerne be om stemmer. Det plager ikke meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 22:05   #63
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke Lanosåpe, og er ikke på FB, legger egentlig ikke merke til denne avstemningen. Bryr meg ikke om slikt, det er bare litt irriterende bakgrunnsstøy, kommer ikke til å stemme.
Synes for øvrig at det er like ok om et barn med en eller annen rørende historie vinner fremfor en som har krøller og perfekte smilehull.
Samme det, jeg registrerer at noen engasjerer seg veldig og det er vel helt greit, folk er jo generellt inmari rare. Noen tror på spøkelser og noen ser jammen på Paradise Hotel også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 01:13   #64
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå er du hårsår og bittelitt selvoptatt. Det er mye mer sannsynlig at det kommer av at mange har ørtifjørti innlegg på FB-kontoen sin, enn at de er sure for ett innlegg her inne.

Ja jeg er sikkert både hårsår og selvopptatt
Men det er litt moro da, at jeg rett før jeg la ut linken med bilde av mitt barnebarn sa til min datter at det kom til å komme noen kommentarer om at sånt stemmer de ikke på, at det var stemmetigging o.s.v og at jeg kom til å få røde prikker på at jeg la ut linken viste jeg også, jeg sa til og med til min datter at det kom sikkert til å komme en diskusjon om hva en synes om lanoprodukter, konkuransen, stemmetigging og irritasjon.... hmmm kanskje jeg er synsk ?

Gammel 18-06-11, 08:15   #65
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det er synd at hele konkurransen har blitt avhengig av stemmesanking. Ser at det har blitt sånn i flere konkurranser, det fører mer og mer til at de med størst nettverk og de som maser mest vinner, ikke nødvendigvis de med det beste bildet.

Når det gjelder de som sanker stemmer så bryr jeg meg ikke så mye om det, klikker inn og ser på ungen om jeg har lyst, er mange skjønne små. Stemmer gjør jeg om jeg synes bildet er bra og passer inn i konseptet.

Når det gjelder selve såpen så kunne det ikke ha falt meg inn å bruke den på noen av ungene. Eller, som håndsåpe er det greit, men ikke i badet nei.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:30   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

hmmm kanskje jeg er synsk ?

Nei, du er bare klar over at denne typer konkurranser er omstridt. Det har vært diskusjoner om det før. At diskusjonen kommer nå har jo sammenheng med at det er konkurransen er. Det er nå det er aktuelt, samme om du har deltatt eller ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:38   #67
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi var med i fjor, men ga meg med en gang jeg så hvordan det tok av. Var rett og slett ikke klar over det. Lå fremst i Hordaland noen dager, men kan jo ikke reklamere på FB kontoen mer enn 1-2 ganger så da forsvant vi nedover på listen.

Vi bruker aldri Lano heller.

Ikea har jo både såper, solkrem osv. I IKEA FAMILY delen.
Ikke får man noe diplom for deltagelsen heller lenger Grøten, så det var vel litt til ingen nytte i år

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:40   #68
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Vi var med i fjor, men ga meg med en gang jeg så hvordan det tok av. Var rett og slett ikke klar over det. Lå fremst i Hordaland noen dager, men kan jo ikke reklamere på FB kontoen mer enn 1-2 ganger så da forsvant vi nedover på listen.

Vi bruker aldri Lano heller.

Ikea har jo både såper, solkrem osv. I IKEA FAMILY delen.
Ikke får man noe diplom for deltagelsen heller lenger Grøten, så det var vel litt til ingen nytte i år

Jo, det får man!
Man må printe den ut selv.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:41   #69
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk ikke noe. Men kan være jeg har oversett det da, siden det ikke var noe interesse av det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:45   #70
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg fikk ikke noe. Men kan være jeg har oversett det da, siden det ikke var noe interesse av det.

Fikk med link til diplomen på mail.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:00   #71
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg innrømmer glatt at jeg har stemt på Lano ungen en gang og det var i fjor.
Stemte på han gutten som var multifunksjonshemmet.

Ellers har jeg ikke helt sansen for slike konkurranser, har aldri meldt på egne barn heller. Og kun stemt en gang i fjor.
Det hender jeg sender en stemme om det kommer en oppfordring når det gjelder andre ting, men langt fra alltid.
Jeg ser jo oppfordringer på FB nå, men jeg er blitt så gammel at de som legger ut link vil at man skal stemme på barnebarnet , og jeg ignorerer det glatt.

Gammel 18-06-11, 10:18   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Stemte på han gutten som var multifunksjonshemmet.

Hvorfor det? Fordi bilde hans var det fineste?

Gammel 19-06-11, 01:41   #73
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte på han fordi moren var "tøff" (finner ikke et bedre ord) å melde på en gutt som gikk liten utenom A4.
Jeg synes dessuten han var utrolig sjarmerende, men innrømmet at bildet av han i Dagbladets Magasinet var utrolig mye bedre.

IKke minst fikk han min stemme pga mange av de direkte ufine kommentarene som ble skrevet runt omkring på nettet.
Av mødre som hadde mistet både gangsyn og folkeskikk.

Gammel 19-06-11, 01:47   #74
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg stemmer daglig på venninnedatter som har kreft og er innlagt på sykehus i USA for n'te gang for operasjon. Jeg stemmer ikke fordi jeg synes Lano er kult, men fordi jeg oppriktig mener at denne familien fortjener det reisegavekortet på 30.000,- I tillegg ligger hun faktisk rimelig høyt oppe nå så da gjøre jeg mitt for å bidra til litt glede i livet deres. De trenger virkelig noe annet å tenke på enn utallige kurer, medisiner og forsøk på det sykehuset som de nå har tilbrakt alt for mye tid.

Gammel 19-06-11, 13:52   #75
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hmm, ingen av mine Facebookvenner har lagt ut noe om dette. :muligens også gammel: Og nei, jeg har ikke stemt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.