|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lanoungen
Nå er du hårsår og bittelitt selvoptatt. Det er mye mer sannsynlig at det kommer av at mange har ørtifjørti innlegg på FB-kontoen sin, enn at de er sure for ett innlegg her inne.
![]() |
#63 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenJeg liker ikke Lanosåpe, og er ikke på FB, legger egentlig ikke merke til denne avstemningen. Bryr meg ikke om slikt, det er bare litt irriterende bakgrunnsstøy, kommer ikke til å stemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Ja jeg er sikkert både hårsår og selvopptatt
![]() |
#65 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LanoungenJeg synes det er synd at hele konkurransen har blitt avhengig av stemmesanking. Ser at det har blitt sånn i flere konkurranser, det fører mer og mer til at de med størst nettverk og de som maser mest vinner, ikke nødvendigvis de med det beste bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Glamorøs
|
Nei, du er bare klar over at denne typer konkurranser er omstridt. Det har vært diskusjoner om det før. At diskusjonen kommer nå har jo sammenheng med at det er nå konkurransen er. Det er nå det er aktuelt, samme om du har deltatt eller ikke.
![]() |
#67 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: LanoungenVi var med i fjor, men ga meg med en gang jeg så hvordan det tok av. Var rett og slett ikke klar over det. Lå fremst i Hordaland noen dager, men kan jo ikke reklamere på FB kontoen mer enn 1-2 ganger så da forsvant vi nedover på listen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
Jo, det får man!
![]() |
![]() |
#69 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: LanoungenJeg fikk ikke noe. Men kan være jeg har oversett det da, siden det ikke var noe interesse av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
Fikk med link til diplomen på mail.
![]() |
![]() |
#71 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: LanoungenJeg innrømmer glatt at jeg har stemt på Lano ungen en gang og det var i fjor.
![]() |
#73 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: LanoungenJeg stemte på han fordi moren var "tøff" (finner ikke et bedre ord) å melde på en gutt som gikk liten utenom A4.
![]() |
#74 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: LanoungenJeg stemmer daglig på venninnedatter som har kreft og er innlagt på sykehus i USA for n'te gang for operasjon. Jeg stemmer ikke fordi jeg synes Lano er kult, men fordi jeg oppriktig mener at denne familien fortjener det reisegavekortet på 30.000,- I tillegg ligger hun faktisk rimelig høyt oppe nå så da gjøre jeg mitt for å bidra til litt glede i livet deres. De trenger virkelig noe annet å tenke på enn utallige kurer, medisiner og forsøk på det sykehuset som de nå har tilbrakt alt for mye tid.
![]() |
|
|