|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben | |||
| Greit å ta med hunden inn |
|
11 | 4,91% |
| Ikke greit å ta med hunden inn |
|
213 | 95,09% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg syns både foreldre og hundeeiere har et ansvar for å la hunder og barn møte hverandre under rolige, "kontrollerbare" forhold. Hunder er hunder og barn er barn. En barnehagegarderobe kan være et bråkete, urolig sted, og ikke egnet for slike "første møter" synes jeg, for hverken hund eller barn.
|
|
|
#5 |
|
Trønder
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har vokst opp med hunder,så jeg vet hvor stresset hunder kan bli av små
|
|
|
|
#6 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?En hund har ingenting i en barnehagegarderobe å gjøre. Det er ikke greit. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Du kverulerer verre enn meg, Skremmeren. Du trenger ny tittel.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hvis jeg hadde brukt førerhund, ville jeg uansett sjekket med barnehagen om det var noen allergiske der, og bedt dem klargjøre det hele med foreldrene, evt at man avtalte hvordan man skulle løse det hele. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg synes det er utrolig at det bare ikke synker inni hodet på hundedamen at hun bør sette den hunden fra seg utenfor.
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hunder har absolutt ingenting i barnehagen å gjøre. Både på grunn av allergi og redde barn/foreldre.
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
I vår barnehage er det enkelte barn og foreldre med handicap. Barnehagen har særskilte ordninger for dem. Det er bla en far som sitter i rullestol og der blir barnet kledd på av personalet og levert til faren som sitter i bilen. Klart man må gjøre særskile ordninger hvis noen har et handicap og det regner jeg med blir gjort også. Er det barn som er særskilt allergiske og andre som har behov for førerhund antar jeg at barnehagen er behjelpelig med å flytte enten den ene eller den andre til en annen avdeling, leverer barna ut etc
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Ja, det var slike ting jeg tenkte på! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
trøtt
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hunder har ikke noe i en barnehage å gjøre i det hele tatt. Om man skal hente barn og har med hund (eller andre dyr) bør disse bindes eller på annet vis settes igjen utenfor porten. Å ta de med inn i en garderobe er direkte uhørt! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Javel
|
Sier meg helt enig i dette.
|
|
|
|
#16 |
|
♡
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Absolutt ikke greit å ta med hunden inn!
|
|
|
#17 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg har ikke lest hele tråden, men mener at en hund ikke har noe å gjøre der. Med mindre det er en "Ta med kjæledyra-dag!" |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg synes IKKE det er greit å ta med dyr inn i garderoben, men det er fordi jeg tenker på allergi.
|
|
|
#19 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg tror problemstillingen med førerhunder i barnehage er rimelig hypotetisk. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Nei, hunden skal ikke være med inn.
|
|
![]() |
|
|