|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
trøtt
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jeg gledet meg til helg denne uka, for nå er jentene blitt så store (6 1/2 og snart 4) at det faktisk er mer avslapping med helg enn det var før. Selvsagt var begge småsyke og sutrete i morges, men likevel har jeg både slappet av, surfet, dusjet i fred og sånt selv om jeg har vært alene med dem. Og i morgen skal vi ha nok en "kose-dag", sa storesøster i kveld.
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Nå har jeg tenkt litt mer på dette, etter forrige innlegg, og jeg tror at det jeg blir mest sliten av, er å ikke ha nok kapasitet til barna mine. Ikke barna i seg selv, men min egen frustrasjon. |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Vel la oss si det sånn , mine to elste er kjemmpe syke ikke farlig men slitne og helt uten stemme.....jeg nyter hvert sekund...6 åringen kan kun viske
![]() |
#64 |
Einsam
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, og jeg er til tider helt utslitt. Om det skyldes ungene? Ikke nødvendigvis. Men jeg sliter med å akseptere at jeg ikke kan stille opp for dem på den måten jeg egentlig vil, til tross for at det er jeg som er forelder på heltid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Hver dag.
![]() |
![]() |
#66 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, jeg blir sliten av vesla innimellom, men det er også det verste jeg vet å føle at jeg blir sliten av henne. Dessverre er jeg nok generelt sliten om dagen av alt som skjer rundt meg og blir dermed litt raskere sliten av snuppa mi enn hva jeg burde, men jeg prøver så godt jeg kan å være tålmodig med henne. Stort sett går det selvsagt bra, men innimellom skulle jeg svært gjerne ønsket at jeg ikke var alenemor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?
Det er jeg helt enig i. Gutta er egentlig ikke slitsomme, men jeg tåler rett og slett ikke så mye. Jeg blir fort sint hvis jeg er stresset, og da går det ut over gutta mine. Jeg er ofte lei meg fordi jeg føler meg som en skikkelig dårlig mor som bare kjefter og smeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jeg er mye alene med gjengen og det går i ett. Jeg jobber mye med innstillingen min og er veldig tålmodig, men innimellom står jeg klar med treningstøyet på og stikker til skogs i det mannen kommer hjem! Da rekker jeg en time for meg selv og har energi til kvelds stellet
![]() |
#69 |
Passiv
|
You and me. |
![]() |
![]() |
#70 |
Teacher.
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Å nei- aaaaaldri.
![]() |
#72 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Når jeg leser dette og tenker etter så stemmer jo dette veldig,barna kan være slitsomme,men det er nok jeg som tåler lite og min frustrasjon over dette som kan virke inn ja....
![]() |
#73 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Å ja. Jeg er skikkelig enstøing og blir sliten når jeg ikke får tid alene innimellom. Og så orker jeg nesten aldri sminke meg lenger, før brukte jeg sminke nesten hver dag, nå sminker jeg meg kanskje to ganger i måneden. Orker ikke.
![]() |
#74 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jeg vet ikke om du har sett denne her før HI, men ta en kikk på siste linje...
![]() |
#75 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, jøss. Det er jo ingen i hele verden jeg har lyst å varte opp hele tiden. Sånn sett tåler jeg mer av barna enn noen andre. Jeg får lyst til å kaste dem ut innimellom, hadde det vært noen andre så hadde jeg gjort det.
![]() |
#76 |
~~~~~~~
|
![]() |
#78 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Å jada.
![]() |
#79 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, omtrent daglig. Det er en periode nå med kontinuerlig fredsmekling og fredsavtalene varer i omtrent 5 minutter, så ja jeg blir litt frustrert og litt irritert.
![]() |
#80 |
Drømmer
|
Man lyver altså om man sier man ikke blir sliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|