|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#63 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må gå an å finne en hyggelig kafé eller restaurant i Trondheim, ikke minst fordi et par av de aktuelle kandidatene bor et stykke sør for byen, og for deres del er det kanskje ikke så veldig fristende å kjøre 30 minutter ekstra i tillegg til den tiden det tar å komme seg hit. Men for all del, jeg skal alltids klare å komme meg til Stjørdal jeg, hvis det er det folk vil, men for min egen del stemmer jeg for Trondheim.
Det er riktig nok noen år siden, men jeg har både studert og jobbet på Dragvoll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?OM jeg skal på treff, så hadde det helt klart vært det beste om det ble i Tr.heim |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trondheimstreff?
Bari er Cafe og bar - de har god mat, god vin, hyggelige folk som jobber der...De har gode tapastallerkener (tror det heter antipasi) Det ligger i munkegata hvor Japan Photo var før...
![]() |
#68 |
er her
|
Har vært i kontakt med de før, men de er litt opptatt (få barnevakter mange som har behov for pass). Får se om jeg finner noen andre passende...
Ikke akkurat Dragvoll vanker, men trener der da.
![]() |
#69 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Trondheim passer best for min del også (hvis datoen passer Sist redigert av Nasse Nøff : 18-02-07 kl 11:05. Årsak: Trykkleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
er her
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Hadde vært greit å slippe å kjøre til Stjørdal, er jo ikke kjent i Trondheim en gang.
![]() |
#71 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat som meg, men jeg har planer om å spørre Hattifnatten litt pent om vi kan kjøre sammen om det blir aktuelt å dra |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Originala
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg trodde at Bari var litt typisk bransjested :fordomsfull:, men syntes det var hyggelig da jeg var innom en tur. Har ikke spist der, men hvis noen går god for den stoler jeg sjølsagt på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Har tro på forbedring
|
Det er litt glætte folk som er der ja - men ikke bare det..JEG kjenner ingen i bransjen, men er der endel..(vel, endel vil vel være en overdrivelse, jeg har vært der 2 ganger på 2 mnd iallefall)
![]() |
#74 |
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Æ e trønder æ å
![]() |
#75 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Tik, deg hadde jeg jo glemt
![]() |
#76 |
Har tro på forbedring
|
Ja, det har jeg ikke tenkt på...Langbordene lengst inne tar vel 8 stykker bare...
![]() |
#80 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Kanskje vi kan sette en dato snart? Da er det litt enklere å si om man kan eller ei... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|