Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 09:17   #61
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Jeg foreslår bestandig Bare Blåbær på Solsiden, men er helt klart åpen for andre forslag!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 09:20   #62
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også glad i bare blåbær - de har mye godt der gitt! Ellers så er Bari ikke å forakte!

Gammel 18-02-07, 09:33   #63
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må gå an å finne en hyggelig kafé eller restaurant i Trondheim, ikke minst fordi et par av de aktuelle kandidatene bor et stykke sør for byen, og for deres del er det kanskje ikke så veldig fristende å kjøre 30 minutter ekstra i tillegg til den tiden det tar å komme seg hit. Men for all del, jeg skal alltids klare å komme meg til Stjørdal jeg, hvis det er det folk vil, men for min egen del stemmer jeg for Trondheim.

Og jeg synes kveldstreff er mye morsommere enn dagtreff, så jeg stemmer for at vi møtes på kvelden.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har ikke truffet noen av dere damene før, men er hellig overbevist om at det må være noen Dragvoll-vankere her inne.

Det er riktig nok noen år siden, men jeg har både studert og jobbet på Dragvoll.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 09:34   #64
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde jo stor suksess med Ajo (tapas) sist. Hva med å møtes der igjen?

Gammel 18-02-07, 09:35   #65
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

OM jeg skal på treff, så hadde det helt klart vært det beste om det ble i Tr.heim

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 09:36   #66
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg er også glad i bare blåbær - de har mye godt der gitt! Ellers så er Bari ikke å forakte!

Hva slags sted er Bari? Kafé, pub, restaurant? Jeg har blitt helt clueless når det gjelder utelivet i Trondheim.

Gammel 18-02-07, 09:45   #67
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva slags sted er Bari? Kafé, pub, restaurant? Jeg har blitt helt clueless når det gjelder utelivet i Trondheim.

Bari er Cafe og bar - de har god mat, god vin, hyggelige folk som jobber der...De har gode tapastallerkener (tror det heter antipasi) Det ligger i munkegata hvor Japan Photo var før...

Og joda - Ajo er bra, men jeg synes noen av de som serverer der er så usympatiske og sløve..*sær*

Har sikkert sett deg da teofelia - Jeg har vel og merke ikke vært der siden 2003, men har studert fra 95, tross alt. (Vel og merke på Lade det første året men)

Gammel 18-02-07, 10:21   #68
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Kveldstreff definitivt.
Ole Brumm: Jeg skaffet meg barnevakt via homestart. Dette er en vanlig barnevakttjeneste, men de som er barnevakter der har gått på kurs og jeg innbiller meg derfor det er litt bedre enn å ta med meg en lapp på butikken.

Har vært i kontakt med de før, men de er litt opptatt (få barnevakter mange som har behov for pass). Får se om jeg finner noen andre passende...

Har ikke truffet noen av dere damene før, men er hellig overbevist om at det må være noen Dragvoll-vankere her inne.

Ikke akkurat Dragvoll vanker, men trener der da.

Gammel 18-02-07, 11:05   #69
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Trondheim passer best for min del også (hvis datoen passer ).

Jeg har studert både her og der, også på Dragvoll (og på Lade da jeg tok PPU). Jeg var på Dragvoll f.o.m. 1994 t.o.m 1997. Men også på Blindern og i Bergen, men da via nettet. Nå mangler jeg bare å studere i Tromsø og i Stavanger. Men det har jeg egentlig ingen planer om.

Sist redigert av Nasse Nøff : 18-02-07 kl 11:05. Årsak: Trykkleif
Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:29   #70
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Hadde vært greit å slippe å kjøre til Stjørdal, er jo ikke kjent i Trondheim en gang.
Har ikke hørt om Ajo, Bari eller Bare Blåbær.
Men vet hvor Solsiden er da.

Gammel 18-02-07, 11:31   #71
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Har ikke hørt om Ajo, Bari eller Bare Blåbær.
Men vet hvor Solsiden er da.

Akkurat som meg, men jeg har planer om å spørre Hattifnatten litt pent om vi kan kjøre sammen om det blir aktuelt å dra

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:36   #72
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde at Bari var litt typisk bransjested :fordomsfull:, men syntes det var hyggelig da jeg var innom en tur. Har ikke spist der, men hvis noen går god for den stoler jeg sjølsagt på det.

Ajo og Bare Blåbær er også gode alternativer. Så lenge jeg slipper å gå på Egon eller Bar Sofa er det stort sett greit for meg.
Forresten var jeg på Egon i Tyholttårnet på fredag, men det var fordi jeg er snill mor og ga etter for en liten fireåring som veldig, veldig gjerne ville dra dit. :engel:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:32   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg trodde at Bari var litt typisk bransjested :fordomsfull:, men syntes det var hyggelig da jeg var innom en tur. Har ikke spist der, men hvis noen går god for den stoler jeg sjølsagt på det.

Det er litt glætte folk som er der ja - men ikke bare det..JEG kjenner ingen i bransjen, men er der endel..(vel, endel vil vel være en overdrivelse, jeg har vært der 2 ganger på 2 mnd iallefall)

ER det bare jeg som har vært der synes jeg det er litt skummelt å gå godt for det, for jeg vil helst ikke ha ørten FP-damer som sitter misfornøyd og skuler på glættingene.

Jeg satt forøvrig med verdens største flur i håret sist jeg var der uten at de var slemme med meg

Gammel 18-02-07, 12:40   #74
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Æ e trønder æ å

Kanskje jeg blir med på treff.

Gammel 18-02-07, 13:40   #75
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tik, deg hadde jeg jo glemt

Bari er greit sted, men vanskelig å sitte sammen om vi er mange? Eller?

Gammel 18-02-07, 13:44   #76
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tik, deg hadde jeg jo glemt

Bari er greit sted, men vanskelig å sitte sammen om vi er mange? Eller?

Ja, det har jeg ikke tenkt på...Langbordene lengst inne tar vel 8 stykker bare...

Gammel 18-02-07, 14:30   #77
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Eller jeg kan invitere alle sammen hjem til meg. :dristig:

Gammel 18-02-07, 14:32   #78
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Genialt det Teofelia

Gammel 18-02-07, 14:34   #79
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller jeg kan invitere alle sammen hjem til meg. :dristig:

Jeg kan stille med pai eller salat eller noe!

Gammel 18-02-07, 14:43   #80
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Kanskje vi kan sette en dato snart? Da er det litt enklere å si om man kan eller ei...

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.