Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Styggeste biler - topp 3

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 23:38   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Og selvfølgelig, Top Gear-klassikeren Reliant Robin:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 10:21   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye det går an å bry seg om.

Multipla er jo så stygg at den blir kul. Berlingo har jeg selv. Jeg synes få biler er fryktelig stygge, for meg er de et fremkomstmiddel og det betyr mer om det er plass til alle barna og alt stæsjet vi skal ha med.

Gammel 03-10-10, 10:27   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Hva er deres topp3? Her er mine:

1: Fiat Multipla

Mn kan si hva man vil om den bilen, men jeg digger interiøret:

Gammel 03-10-10, 11:20   #4
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Noen vakre øko-biler:

(på tross av George Clooney!)

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 23:21   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

(på tross av George Clooney!)

Det er jo penisforkorter!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:08   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Suzuki Wagon R var jo søt og morsom, da! Som en lekebil!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 16:20   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ikke sant Esme! Den er jo enda styggere i tredørsutgave, den rumpa der. (At det går an å lage et sånt bakvindu! Jeg må bare gjenta min mentale himling fra innlegg #9.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 16:54   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i USA. Texas. Stygge biler? Hvor skal jeg begynne?

Bilene under er biler jeg ser med jevne mellomrom. Ikke kødd. Det kjører sånne rundt på veiene her. (Den lille PT cruiseren tok jeg med bare fordi det må være den aller støggeste cab-en i verden).

And I could go on and on and on....

Sorry at et par av bildene ble litt store, men det er vanskelig å få så digre biler inn på små bilder.

Gammel 06-10-10, 00:26   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, ikke sant Esme! Den er jo enda styggere i tredørsutgave, den rumpa .

..og jeg var veldig facinert over at Renault faktisk tok seg bryet med å lage en trønderutgave (lese rett er en fin ting)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 16:56   #10
bjoernaldo
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2010
bjoernaldo har et hav av muligheter foran seg
Standard

1. Ssangyoung actyon (egentlig alle bilene fra ssangyoung)

2. Fiat multipla

3. hyundai matrix

bjoernaldo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:16   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får skikkelig stor-bil-liten-tiss-feeling av de bilene Milfrid! (Det er kanskje ikke helt PK å spre den slags fordommer? ) Har en hummer av mindre art gående rundt her i området. Stor og stygg. Hva skal man med en slik, egentlig? De er ikke tilpasset normale parkeringsplasser iallefall. Mulig parkeringsplassene i USA er større?

Gammel 05-10-10, 18:43   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg får skikkelig stor-bil-liten-tiss-feeling av de bilene Milfrid! (Det er kanskje ikke helt PK å spre den slags fordommer? ) Har en hummer av mindre art gående rundt her i området. Stor og stygg. Hva skal man med en slik, egentlig? De er ikke tilpasset normale parkeringsplasser iallefall. Mulig parkeringsplassene i USA er større?

¨

Parkeringsplassene her er større ja. Lengre og bredere. Og bilene myyyye større. Men det er mye et Texas-fenomen da. NY, LA og Seattle har stort sett normal size på bilene. Her lever de etter jo større, jo bedre. Om det går på penisstørrelsen, har jeg ikke sjekket ut, men det stemmer i alle fall mht min kjære, som kjører en søt, liten Porsche. (Så får det heller bli en annen diskusjon om ikke det også er en form for penisforlenger da. ).

Og Hummer ja... Jeg var ikke gammel her i landet før jeg dreit meg ut der. Vi var en gjeng (meg og amerikanske damer) ute og spiste lunsj. Og vi diskuterte finanskrisen og konsekvenser. Og ei sa at det nok kom til å få betydning for bilvalg og bensinbruk, og jeg slengte ut "ja, det er jo ikke trist om det blir færre Hummere, hva i alle dager skal folk med de bilene der?!). Og det ble helt taust, og jeg trengte ikke å snu meg for å se ut av vinduet for å forstå at en av damene kjørte Hummer, som stod utenfor. Hun tok det meget pent da (og har solgt bilen nå ).

Gammel 06-10-10, 00:11   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Nye Berlingo er helt grei, men tidligere var ikke noe særlig - men så var det noe som i utgangspunktet skulle være en rimelig varebil o.l.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:13   #14
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

De mega-SUV-ene i USA er vel ikke akkurat sånn direkte stygge, bare utrolig... Harry? Too much...

PT Cruiser synes jeg var litt kul når den kom. Slik blir det for en del "gamle" biler - det må sees litt ut i fra perioden de ble lansert.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:42   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

PT Cruiser synes jeg var litt kul når den kom. Slik blir det for en del "gamle" biler - det må sees litt ut i fra perioden de ble lansert.

Jeg og, jeg drømte om en sånn cab jeg! Men den ble aldri lansert i Norge. Ikke før jeg ble lei i hvert fall.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:56   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

De mega-SUV-ene i USA er vel ikke akkurat sånn direkte stygge, bare utrolig... Harry? Too much...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg og, jeg drømte om en sånn cab jeg! Men den ble aldri lansert i Norge. Ikke før jeg ble lei i hvert fall.

PT Cruiser kul? Den er jo så stygg at det er til å grine av. Virkelig. Verken fugl eller fisk, bare eksepsjonelt støgg.

Og mega-SUV-ene er både Harry og stygge.

Gammel 06-10-10, 01:25   #17
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må si at med to-tre unntak (den aller første, de som ser ut som tegneseriebiler samt Milfrids Texas-biler) synes jeg alle bilene i denne tråden ser helt ut som hvilke som helst andre biler. Jeg klarer bare ikke å se hvorfor akkurat disse skal være stygge mens en annen bil som for meg ser lik ut ikke er det.

Gammel 20-01-11, 08:58   #18
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Vi har akkurat fått oss rompebil, og om det er en eneste ting jeg ville endret, er det rompa. Hva tenkte de egentlig på??? Men ellers er den veldig fint

Gammel 17-10-12, 23:42   #19
mrc

mrc sin avatar

Standard

Av biler det faktisk selges noe av for tiden, må Juke være den klart styggeste ja. Tipper det ikke skal bli så enkelt å bli kvitt disse etter hvert....

Gammel 17-10-12, 23:45   #20
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Av biler det faktisk selges noe av for tiden, må Juke være den klart styggeste ja. Tipper det ikke skal bli så enkelt å bli kvitt disse etter hvert....

Man kvitter seg jo ikke med en juke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.