|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaVasking fungerer suverent egentlig. Det blir ein maskin for dagen, bortsett fra fredag og lørdag, så slepp vi tørkestativ i stova i helga (har ikkje tørketrommel). Både eg og mannen sørger for vasketøyet, men det er som regel eg som brettar saman og legg på plass. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaSyns ikke det er pes å holde å orden på klærne. Har en "eske" for klær som er for små for storebror og for store for lillebror og en "eske" med fravokst tøy som jeg da prøver å selge. Ulltøy bor i en eske i vårt skap om sommeren og shortser ligger der om vinteren.
|
|
|
|
#3 |
|
Crazy old?
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJa, det er litt jobb. Dog er det myye bedre å være den som får lov til å bestemme hva som trengs, enn å være den som bare betaler halvparten.
|
|
|
#4 |
|
♡
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes det er en fin jobb å holde orden på klær og sko, så lenge jeg har orden på klær og sko.
I tillegg mangler gutta en joggebukse og en Bergans skalljakke!(!!!) Alt er navnet, så hvor det blir av.
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaPes! Definitivt!
|
|
|
#6 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaPes. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaDet jeg trodde skulle ta noen dager tok bare et par kveldstimer og et par formiddagstimer.
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaHvis jeg skulle hatt en au pair til noe, så var det til å ordne med tøy og jeg tipper mannen er helt enig.
|
|
|
#10 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaIkke noe særlig pes, har et bra system: I yttergangen har barna egne knagger til ytterklær, og egne skohyller. De har store og gode rom begge to, med god lagringsplass i skapene deres. De har også store kommoder der, og der legges klær som er arvet/kjøpt for store, så er det bare å plukke ut etterhvert som de trenger. Har aldri på de 5,5 årene jeg har vært mor, vært nødt til å gå ut å shoppe klær for de at de trenger, kun for kos |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes det er ganske gøy, men vi har jo stort sett hatt femåringens tøy å fikse med til nå, og det er jo litt forskjell på ett barn og fem for eksempel. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg liker å ordne med tøyet så jeg syns ikke det er mye arbeid. Også ordner heldigvis åtteåringen mye med sitt eget tøy. Hun har i grunnen størst del av kontrollen selv.
|
|
|
#13 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaDet slår meg ihvertfall at jeg er småmisunnelig på alle dere med plass. Hadde jeg hatt plass under trapp/vaskerom med litt størrelse/ skapplass så det monnet/flere rom en kun minisoverom + stue - så skulle jeg jaggu meg hatt bra system også.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaIkke sant, Pelle! Jeg merket stor forskjell på å bo på 61 m2 og ha minimalt med oppbevaringsplass og bo på over det dobbelte og ha entre, kott, mange klesskap, kommoder, loft, vaskerom og i det hele tatt.
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaÅ holde orden var enklere da de var yngre, men nå er det et stort prosjekt. I går tok mannen og jeg gangen og det var ikke så lenge siden sist. For en jobb. Mine unger er ryddedyslektikere. Det er sikkert. |
|
|
|
![]() |
|
|