|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes utelukkende det er gøy. .
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaDet jeg trodde skulle ta noen dager tok bare et par kveldstimer og et par formiddagstimer.
![]() |
![]() |
#64 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaDet er gøy å handle klær, resten er bare pes |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forestiller meg at jeg hvis barnet mitt kastet klær til vask før det var brukt hadde han måtte vaske det selv, iallfall som tenåring. Og hatt tørkestativet på rommet sitt! Uten overdrivelse av vaskingen kunne han likevel lært å gjøre jobben selv, men uten å ha tørkestativet på rommet sitt.
![]() |
#67 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaHvis jeg skulle hatt en au pair til noe, så var det til å ordne med tøy og jeg tipper mannen er helt enig.
![]() |
#68 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaIkke noe særlig pes, har et bra system: I yttergangen har barna egne knagger til ytterklær, og egne skohyller. De har store og gode rom begge to, med god lagringsplass i skapene deres. De har også store kommoder der, og der legges klær som er arvet/kjøpt for store, så er det bare å plukke ut etterhvert som de trenger. Har aldri på de 5,5 årene jeg har vært mor, vært nødt til å gå ut å shoppe klær for de at de trenger, kun for kos |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
I mål
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes det er ganske gøy, men vi har jo stort sett hatt femåringens tøy å fikse med til nå, og det er jo litt forskjell på ett barn og fem for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Borte
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg liker å ordne med tøyet så jeg syns ikke det er mye arbeid. Også ordner heldigvis åtteåringen mye med sitt eget tøy. Hun har i grunnen størst del av kontrollen selv.
![]() |
#71 |
Passiv
|
En venninne av meg var så drittlei av alle sko som lå i en haug i yttergangen, påtross av skohyller på metervis. |
![]() |
![]() |
#72 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaDet slår meg ihvertfall at jeg er småmisunnelig på alle dere med plass. Hadde jeg hatt plass under trapp/vaskerom med litt størrelse/ skapplass så det monnet/flere rom en kun minisoverom + stue - så skulle jeg jaggu meg hatt bra system også.
![]() |
#73 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaIkke sant, Pelle! Jeg merket stor forskjell på å bo på 61 m2 og ha minimalt med oppbevaringsplass og bo på over det dobbelte og ha entre, kott, mange klesskap, kommoder, loft, vaskerom og i det hele tatt.
![]() |
#74 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg liker ikke vaske, brette, legge i skapet delen. Så den gjøres ofte av mannen, eller sammen med mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaÅ holde orden var enklere da de var yngre, men nå er det et stort prosjekt. I går tok mannen og jeg gangen og det var ikke så lenge siden sist. For en jobb. Mine unger er ryddedyslektikere. Det er sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|