|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!En klem til dere som er personlig berørte av dette.
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Varme tanker til alle som er berørt av tragedien.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Marikken og Bokormen, så fryktelig trist! |
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Manifestet er i alle fall skremmende lesing, og videoen bekrefter en gal mann, om man skulle ha vært i tvil om det... |
|
|
|
|
#8 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Gjerningsmannen skal visstnok ha uttalt at det er bedre å bli hatet enn å bli glemt. Det ser ut til at han får det som han vil, når fb-siden for dem som hater ham nå har over 53 000 medlemmer.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!For en merkelig dag det har vært. Jeg holdt på å stoppe midt i middagslagingen, fordi det føltes for absurd å gjøre noe så normalt på en så unormal dag. Man kan liksom ikke bare sette seg ned og spise middag på en dag over 90 nordmenn aldri fikk oppleve.
|
|
|
#10 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Huff, det manifestet var ikke bra. Han har skrevet dagbok om planleggingen sin. Ser ut som om dette er planlagt lenge, flere år faktisk
|
|
#12 |
|
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080673
Fy faen!
|
|
#13 |
|
By the Sea
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Bakgrunnsinformasjon om terroristens ideologiske ståsted:
|
|
#15 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Syns Stoltenberg har vist seg som en god og stødig statsleder i denne utrolig vanskelige tiden. Blir litt stolt av å være norsk når jeg ser måten vi møter en slik avsindig tragedie, både fra kongen og statsministeren.
|
|
#16 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Avsindig er ordet. Jeg befinner meg i utlandet, og fikk nyheten servert av slektninger som lurte på om mannen (som har sin arbeidsplass i området) var på ferie eller på jobb. En ufattelig tragedie, og fullstendig absurd. At et sykt sinn skal få prege en nasjon på denne måten setter meg i en tilstand av sorg og apati. Men en ting er jeg sikker på: vi skal overvinne dette!
|
|
#17 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det blir bare verre og verre jo mer som kommer frem. Jeg har fortsatt vanskelig for å skjønne at noen kan være så gjennomført jævlige. |
|
|
|
|
#18 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Nå har han innrømmet de faktiske forhold, men nekter straffeskyld. |
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg ble veldig rørt over den første talen kongen holdt. Øynene hans var fulle av tårer. |
|
|
|
|
#20 |
|
Rockesøster
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er imponert over gjerningsmannens forsvarer. Han svarte adekvat og empatisk og avhold seg fra å kommentere ting han måtte gjøre seg bedre kjent med. Han var helt tydelig preget av situasjonen og omfanget av katastrofen. Dette gir håp og tro for demokratiet vårt, uansett hvor ille det er det gjerningsmannen har gjort. |
|
|
![]() |
|
|