Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-11, 23:25   #761
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Synes også mediadekningen har vært ryddig og god, bortsett fra et intervju jeg hørte på P4 isted.. det var med nabodama til drapsmannens mor. Hun hadde aldri møtt sønnen, kun mora. Og det var veldig mye synsing og tabloide spm. Graving i folks privatliv.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 23:31   #762
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

til dere som er rammet.

Han har lagt ut et manifest og en film på youtube der det står mye om hva han tenker. Jeg har ikke lyst til å linke her, men det er lett å finne på google. Jeg leste litt diskusjoner på noen høyreekstremsider. De er rasende, og mener at han ødelegger krigen deres. Håper det stemmer.

Gammel 23-07-11, 23:37   #763
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vennligst ikke legg ut lenker til hverken manifestet eller youtube-videoen til drapsmannen. Takk.

Moderatorisk hilsen torsk

Sist redigert av torsk : 23-07-11 kl 23:44.
torsk er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 23:57   #764
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og mannen har nå fått sin forsvarer. Han er vel nødt, når han blir oppnevnt av myndighetene?

Jeg kjenner at jeg ikke vil se denne videoen, og lese det som er skrevet...

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:01   #765
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Skummel lesning, om manifestet!

Gammel 24-07-11, 00:02   #766
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

(...)

Jeg kjenner at jeg ikke vil se denne videoen, og lese det som er skrevet...

Ikke jeg heller.

Gammel 24-07-11, 00:03   #767
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg leste litt diskusjoner på noen høyreekstremsider. De er rasende, og mener at han ødelegger krigen deres. Håper det stemmer.

Håper virkelig du har rett her.

En liten trøst i en sånn tragisk stund er at det ser ut som at drapsmannen oppnår det stikk motsatte av det han prøvde på. Istedet for å gjøre Norge mer polarisert og hatefullt, tror jeg virkelig at det motsatte kommer til skje.

Stor klem til alle som har nære og kjære som er rammet av denne galskapen.

Gammel 24-07-11, 00:17   #768
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannens tremenning er blant de døde, bare 17 år gammel. Jeg greier ikke å forstå omfanget av dette enda. Hodet skjønner fakta og tall, men jeg tror det går lang tid før det går ordentlig inn.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:22   #769
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så forferdelig trist, Bokormen Ta vare på familien, kondolerer.

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:23   #770
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

En klem til dere som er personlig berørte av dette.

Gammel 24-07-11, 00:36   #771
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Varme tanker til alle som er berørt av tragedien.

Jeg føler meg helt utmattet etter en dag med enormt sterke inntrykk fra alle medier. Hjertet mitt blør for de stakkars ungdommene og alle som frykter for livet til sine nærmeste. Nå, rett før jeg skulle til å slå av maskinen og gå og legge meg, kom jeg over kongens tale. Jeg fant litt trøst i hans ord:

Sitat:

Jeg holder fast ved troen på at friheten er sterkere enn frykten.
Jeg holder fast ved troen på et åpent norsk demokrati og samfunnsliv.
Jeg holder fast ved troen på våre muligheter til å leve fritt og trygt i vårt eget land.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:38   #772
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist å høre, Bokormen.

Gammel 24-07-11, 00:41   #773
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marikken og Bokormen, så fryktelig trist!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:44   #774
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Manifestet er i alle fall skremmende lesing, og videoen bekrefter en gal mann, om man skulle ha vært i tvil om det...

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:53   #775
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Gjerningsmannen skal visstnok ha uttalt at det er bedre å bli hatet enn å bli glemt. Det ser ut til at han får det som han vil, når fb-siden for dem som hater ham nå har over 53 000 medlemmer.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:57   #776
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en merkelig dag det har vært. Jeg holdt på å stoppe midt i middagslagingen, fordi det føltes for absurd å gjøre noe så normalt på en så unormal dag. Man kan liksom ikke bare sette seg ned og spise middag på en dag over 90 nordmenn aldri fikk oppleve.

Gammel 24-07-11, 01:05   #777
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Huff, det manifestet var ikke bra. Han har skrevet dagbok om planleggingen sin. Ser ut som om dette er planlagt lenge, flere år faktisk

Gammel 24-07-11, 01:13   #778
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sterkt bilde. Hentet her.

Gammel 24-07-11, 01:15   #779
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080673

Sitat:

- Noen barn hadde som sommerjobb å plukke tomflasker på øya. Et av dem kan ikke ha vært mer enn syv-åtte år. Jeg så to av barna var skutt, forteller Miriam.

Fy faen!

Gammel 24-07-11, 01:23   #780
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Sterkt bilde. Hentet her.

At "et bilde sier mer enn1000 ord" gir mening her.

Nextlife er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.