|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#641 |
|
En Som Trener
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Eller ikke!
Nemlig!
Eller ikke!
|
|
|
#642 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?I ettermiddag fikk jeg bakt cookies med Non-Stop som ungene har spurt etter en stund. De fikk ben å gå på, og det var det som var meningen. I jula blir de ikke spist av oss, og har akkurat nok til å sette fram til besøk. |
|
|
|
|
|
#643 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jamen kjære dere, jeg snakker da ikke om å ikke levere ut gavene i det hele tatt, jeg mener at det ikke er nødvendig å stresse med at en selv måååå gjøre det når det faktisk er hele NI dager igjen til jul. Om en venter til lillejulaften f.eks, så kan det hende at rundturen blir mye, mye kortere.
|
|
|
#644 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg laget Sarah Bernhardt og Troika i går. :stoltest:
|
|
|
#645 |
|
I endring
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Planen for dagen i dag er å få i hus nesten alt av julegaver, det kan bli en utfordring, men jeg har en liten plan i hodet så jeg tror det skal gå bra.
|
|
|
#646 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har som mål å få malt trappen ferdig i dag....før jeg skal på jobb. |
|
|
|
|
|
#647 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi blir forlatt på julaften i år, føler jeg.
|
|
|
#648 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Skjønner at det er leit Kirsebær, når man har sett for seg og gledet seg til å være mange.
|
|
|
#650 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Og jeg kunne ønske vi kunne være litt færre av og til.
|
|
|
|
#651 |
|
Eppur si muove.
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Hehe, ja vi er forskjellige. Jeg hadde grøsset om jeg måtte feiret jul med så mange.
|
|
|
#652 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi skal være bare oss 5, og det gleder jeg meg til. Deilig, rolig og avslappende julaften. Første juledag og de neste dagene reiser vi bort på besøk (med overnatting), og det blir nok kaos da, kjenner jeg den flokken rett. |
|
|
|
|
|
#653 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Kan det være en idé å invitere noen som ikke har noen å feire jul sammen med |
|
|
|
|
|
#654 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg HÅPER mannen tok julekortbildet i morges.
|
|
|
#655 |
|
Eppur si muove.
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ingen snø i sikte så dette blir første grønne jul på veldig lenge. Jeg liker egentlig ikke snø og kulde, men akkurat desember vil jeg helst ha et pent hvitt teppe over det hele. Hos oss er det stort sett godt med snø til jul, men altså ikke i år. Jaja.
|
|
|
#656 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Mannen har visst kjøpt de siste gavene. |
|
|
|
|
|
#657 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg er ferdig med gaver. Nesten. Jentene vil kjøpe Star Wars lego til mannen, så vi må nok en tur til et legosted. |
|
|
|
|
|
#659 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har igjen alt mulig enda, men jeg koser meg og stresser ikke. Maaaange timer til julaften enda.
|
|
|
#660 |
|
I endring
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Åh, jeg nærmer meg dag for dag, i dag har jeg vært på andre siden av fjorden å fått kjøpt pinnekjøtt og ribbe hos den beste kjøttbutikken i byen, jeg har fått kjøpt gaver til ungene, fått følgt mor i sentrum så hun kunne få unna det hun mangler og jeg har fått vasket halve trappen slik at den kanskje kan grunnes hvit før jul.
|
![]() |
|
|